Modetopic

Ik snap het niet helemaal maar misschien heb ik iets gemist t.a.v. wat tegenwoordig oma is. Ik draag meestal gewoon zoiets: https://www.oysho.com/m/nl/lingerie/bh's/alles-bekijken/extra-comfortabele-beha-van-microvezel-c1010277553p102459623.html?origenId=102459623 of dit
https://www.oysho.com/m/nl/lingerie/bh's/alles-bekijken/push-upbeha-van-microvezel-c1010277553p102459431.html?origenId=102459431
als ik een strak shirt draag. Geen last van zichtbare tepels maar wat mij betreft ook geen oma-vibe

Jaaa dit is echt fijn, heb een soortgelijke van Uniqlo en snap niet waarom ik dit niet eerder geprobeerd hebt, iets meer stevigheid dan een bralette, maar geen beugel. Al vind ik een bralette ook helemaal prima, maar onder een wit t-shirt is dit wel iets mooier.

Deze trouwens @Milkyway https://www.uniqlo.com/de/de/product/damen-buegelloser-beauty-light-bh-423093.html

Investeren in fijne mooie Bh’s van Chantelle en Marie Jo. Zijn de cups een stuk zachter en je kunt in lingerie winkels goed advies krijgen. Je draagt zo’n ding toch super vaak dus vind dat dat ook een investering verdiend (en ze gaan mega lang mee)

Oh dit ziet er fijn uit, maar wat een kleine maatrange? 65A tot 85C

@Milkyway ik vind dat Panache hele fijne bh’s heeft, ook 1000 soorten t-shirt bh’s met en zonder vulling dus er zit sowieso wel een goede tussen. Misschien kan je ook even in het ondergoed topic kijken volgens mij is deze vraag daar ook wel eens gesteld! Ik draag zelf nu altijd niet-voorgevormde bh’s maar je ziet nooit tepels er doorheen eigenlijk, ideaal. Panache Envy is mijn favoriete model maar soms zie je dat kant door t-shirtjes heen dus moet er ook nog even een kopen waar je dat niet hebt. Misschien iets zoals hieronder op de foto.

Ik snap overigens ook niet wat je bedoelt met dat voorgevormde bh’s er “oma” uit zien haha? Ik droeg altijd voorgevormde en nu juist niet meer, van niet-voorgevormde snap ik nog dat ze er “oma” uitzien:

Als je dit zo ziet liggen… maargoed ze zitten wel lekker! En niet-voorgevormd sluit altijd beter aan dan voorgevormd en dat helpt wel met hoe je het ziet onder kleding.

Ja oysho is volgens mij Spaans? Die maatrange is soms wel beperkt. Ik heb daar zelf geen problemen mee maar kan me voorstellen dat dat voor anderen lastig is

1 like

Oeps, door jouw linkje heb ik net een bestelling geplaatst van een stuk of 6 dingen bij Uniqlo… Incl deze. Ben heel benieuwd of dit ook werkt voor wat grotere cupmaten!

1 like

Ik ben echt heel erg fan van de Uniqlo crew neck T-shirts. Hele fijne dikke kwaliteit die na wassen mooi blijft. Maar daar heb je dus al gekeken? Misschien moet je de mannenvariant (unisex) even bekijken?

Ik was hier ook altijd fan van, heb ze ook hier aangeraden een paar jaar terug maar moet er toch op terugkomen. Na 1 jaar ging de lijm bandjes al loslaten, waardoor de siliconen straps die in de stof zitten, eruit kwamen. Heb nu (2/3 jaar later) nog maar 1 bh van de 5 die nog oke is. Dus ik koop ze niet meer opnieuw helaas want ze zaten wel heel mooi en comfortabel :frowning:

Ik weet natuurlijk niet hoe veel bh’s je hebt, maar volgens mij is het redelijk normaal als je bijvoorbeeld 4 bh’s hebt, dat je na 1,5 jaar aan nieuwe toe bent vanwege uitrekken en gewone slijtage. Zeker als je ze in de wasmachine doet en niet op de hand wast. Uiteraard zijn er uitzonderingen maar een bh van 20 euro is niet gek dat die geen 3 jaar mee gaat

1 like

Ja dat is waar, het zijn ook geen dure beha’s! Maar ik had zo’n 8 beha’s die ik afwisselend droeg en na 1 jaar al versleten bandjes vind ik wel snel. Het is ook de soort constructie: als de bandjes volledig van stof zouden zijn (bij al mijn andere bhs is dat zo) dan slijten ze veel minder hard. De lijm kan de wrijving/warmte gewoon niet aan denk ik.

Ah ja, dan snap ik wel wat je bedoelt. In ieder geval niet aan te raden als ‘standaard’ bh dus

Ik moet zeggen dat ik bh’s kopen sowieso altijd een drama vind. En dan heb je iets gevonden wat mooi past en lekker zit, en dan moet je het na verloop van tijd vervangen en begint de hele zoektocht opnieuw omdat die precieze bh niet meer verkocht wordt :unamused:

Ja precies haha
Daarom had ik ook ineens 5 beha’s van hetzelfde type: dan heb je eenmaal iets gevonden wat goed zit en dan wil je meer van dat! Ik heb nu een heel mooie van intimissimi gekocht, totaal ander type maar wel heel mooi! En nu al niet meer te koop :cry:

3 likes

Al mijn bh’s zijn 1 bepaald model van Calvin Klein haha en ze brengen elk seizoen andere kleuren uit dus dat is ideaal :sweat_smile:

1 like

Ik heb binnenkort een bruiloft, waarvoor ik op zoek ben naar een leuk zomers jurkje. Maar waar kopen jullie nette zomerjurkjes?

Ik vind de jurkjes van de “standaard” winkels vaak zo kort, terwijl ik niet eens heel lang ben (1.68). Voor een bruiloft wil ik toch eigenlijk wel een jurkje die rond mn knieen komt.

Ik vind de jurken van LaDress heel fijn qua lengte, ze zijn wel weer aan de prijzige kant. Mocht je wat goedkopers willen zou ik zeker op Asos kijken, daar heb je altijd zo veel keus!

Ik heb ze laten slijten. Ze kunnen best wel tegen een stootje hoor! Veel plezier met je nieuwe schoenen.

Ken je Stanley/Stella? Wat mij betreft topkwaliteit en niet zo duur. Ze zijn bovendien ook Fairtrade :slight_smile:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.