Modetopic

Ik mocht van mezelf nog 1 zomerjurkje kopen vanwege al 't lekkere weer maar ik twijfel heel erg. Vind de eerste zooo mooi maar net een fractie te kort misschien, de ander vind ik ook heel leuk en qua lengte chiller maar net iets minder bijzonder.

Add images

Welke zouden jullie doen?

4 likes

Ik zou de tweede kiezen! Al staan ze je alle twee heel mooi. Maar ik vind de kleur van de tweede je net iets mooier staan. Qua lengte vind ik de eerste zeker niet te kort hoor!

3 likes

De onderste is misschien wel wat luchtiger met het hete weer.

( ik vind eigenlijk allebei heel leuk haha)

1 like

Hij rekt nog uit, trust me :wink:

1 like

De tweede!

1 like

Heeeeel leuk! Waar issie van?
Edit: waarom stemmen mensen terugbrengen?

Thanks @FrozenFlame, @anon39978576 en @Foucher
Edit en @voortaan !
In combinatie met een vriendin die zei “je lijkt wel een tennisjuf zo” houd ik inderdaad de tweede :smiley:

3 likes

Prettylittlethings via Asos!

Het model van het jurkje is mooi en staat haar prachtig, maar ik vind persoonlijk de print (in combinatie met het type stof dan denk ik) en de mouwen minder.

Ah, superleuk, zitten erg leuke dingen bij! :heart:

1 like

Ik ben niet zo van het om hulp vragen maar aangezien je iedereen zo lief helpt doe ik toch een poging. Ik ben vooral op zoek naar een nieuwe dosis inspiratie. Ik ben momenteel niet blij met mijn lichaam maar vind mode heel leuk en baal ervan dat ik er niet zoveel aandacht aan besteed als ik zou willen. Merk vooral dat ik 9 van de 10 keer grijp naar een skinny met shirtje of blousje en jasje omdat ik verder niet echt broeken vind die passen. Heb brede heupen en zweef ergens rond de 42 qua maat (al past dat vaak niet dus zit nog in de ontkenningsfase dat ik wat maatjes groter nodig heb. Verder dikke billen en stevige bovenbenen. Taille stuk smaller. Ik heb laatst wat paperbagbroeken besteld van h&m maar die staan dus alsnog te strak bij mn billen en bovenbenen. Maar vooral op zoek naar een alternatief voor de eeuwige skinny.

Ik houd van:

• jasjes heb ik in alle soorten en maten
  • stoere kleding (bandshirts, shirtjes met prints, blousjes in broek etc.
  • soms ook weer heel meisjesachtig
  • donkere kleuren
    Zie hier een pinterest bord met wat dingen die ik leuk vind: https://pin.it/fcokwetks3na6m

Niet van:

• strakke rokken, jurken (voornamelijk omdat ik denk dat het niet staat)
  • glitters
  • (veel) felle kleuren hoewel ik rood en geel wel heel mooi vind.
  • veel bloot

:blush:

Bonusvraag: ik zoek hele simpele (nep)lederen witte gympen. Eigenlijk precies deze maar die zijn er al weken niet in mijn maat: https://www.mostwantednl.nl/monet-sneakers.html. Waaar vind ik die? Zonder patroontje, kleurtje etc. Help!

Leuk stijltje ik ga morgen even voor je zoeken.
En misschien heeft het merk superga zulke schoenen.

1 like

Je hoeft je niet voor de maat in het labeltje te schamen. Je ziet er beter uit in kleding die past en mooi zit dan in kleding die te strak zit omdat je dat getal belangrijk vind.
Ik heb het zelfde probleem als jij en bij een paperbag trouser ga ik vaak voor een maatje groter. Zo zit tie goed bij mn heupen en boven benen en in mn taille kan ik hem wat strakker knopen.

Ik hoop dat hier iets tussen zit wat je leuk vind of je inspireerd.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12

1 like

Thanks! <3 Ik ga het in mijn pauze allemaal even bekijken en je laten weten hoe ik het vind! :blush:

1 like

Hoe kun je je het beste kleden met een appelfiguur? ( lees: geen taille, kleine zwembandjes en een buikje)

Ik heb maat m maar zie er altijd wat mollig uit ( ben 1m68)

Omg zulke leuke dingen! :smiley: Vind 1 en 2 geweldig en ook het zwarte jack en roze suède jasje. En ik wil zo’n broek met streep aan de zijkant! Heb gelijk zin om te gaan winkelen haha. Thanks!

2 likes

Zou je misschien een foto van jezelf willen sturen in mijn pb. Ik doe er niks geks mee haha maar dan kan ik een beetje zien wat leuk bij jou staat.

1 like

Ik zet er ff een anonieme onder :wink:

1 like

Ik heb er een foto onder gezet :blush:

1 like

Ik zou gaan voor high waisted broeken/rokken die goed aansluiten. En daarover heen topjes die iets losser vallen.
Of jurkjes die boven tot je taille aansluiten en wijder uit lopen. ( skater dress, swing dress of sommige tea dresses)

En soieso die benen showen!! Goeie benen.