Modetopic

Ik had een tijdje geleden deze broek bij asos besteld: http://www.asos.com/prd/9255546 en vond het model, de lengte en de kleur heel erg leuk, maar rond mijn kruis leek deze broek net 3 maten te groot. Er zat zeg maar echt een grote “luchtzak” te beginnen vanaf mijn buik tot halverwege mijn bovenbenen. Ik weet dat dit soort broeken sowieso losser valt, maar dit was echt teveel stof op overschot zeg maar. Qua maat paste ie wel gewoon mooi in mijn taille en rond mijn heupen. Hebben al deze broeken dat of heb ik gewoon pech gehad? Durf er nu geen meer te bestellen want heb geen zin om continu alles te moeten terugsturen haha

Hmm vreemd kan aan deze broek liggen. Misschien zou je in de winkel een soort gelijke broek kunnen passen. Mocht die dan ook zo gek zitten dan is zon soort broek niet iets voor jou. Zit tie wel goed dan ligt het aan die broek.

1 like

Oke dan probeer ik het binnenkort in de solden nog eens! Ben benieuwd, want dit was echt niet om aan te zien haha

1 like

Weet een van jullie misschien waar ik mooie maar betaalbare hoeden kan vinden (a la Koninklijke familie/Maximastijl :joy:)? Ik heb binnenkort een chique evenement, maar de meeste hoeden zijn zo duur. Zara en Mango leverde niets op

Ahh hoeden zijn lastig haha er is een winkel die hoedenmaker heet (ofziets) maar of zij betaalbaar zijn weet ik niet. Misschien is het handiger als je weet hoe de hoed heet die jij zoekt. En daarop online te zoeken.

1 like

Dank je wel! Ik ga op onderzoek uit. Eerst ga ik maar bedenken welke jurk ik wil dragen. Op dit moment denk ik aan een witte linnen wrapjurk, maar ik zou een lichtroze/nude jurk ook wel mooi vinden. Twijfel twijfel

1 like

Inno / Bijenkorf misschien? Al zou ik niet weten in welke prijsklasse de hoeden daar vallen

1 like

Heel specifiek verzoek, want ik weet precies wat ik zoek en kan het alleen niet vinden:

Jurk
Maat 40/42
Maxi of midi lengte
3 kwart- of losse mouwen die de bovenarmen bedekken, absoluut niet korter of strak
Niet zwart, mag een leuk printje hebben (dol op rozen/bloemenprint), maar ook gewoon een vrolijk kleurtje of lief pasteltintje
Flatterend voor iemand met een flinke onderbuik maar wel een goede taille (zandloper): dus het liefst een wikkeljurk want dat heb ik nog niet of iets anders dat een goede tailleband heeft, maar dan niet te los is van boven ivm toch al flinke buste en niet nog meer opvallend boobage willen
Decolleté mag, absoluut geen te hoge ronde halslijn ivm de grote boobs

Voorbeeldje dat ik heb gekocht en heel blij mee ben:
ehh… even zoeken, zo terug :stuck_out_tongue:

edit:

Deze jurk woon ik deze zomer dus in, hij is van mango en niet meer te krijgen helaas.

2 likes

ik volg even mee want heb een vergelijkbaar figuur en ben naar hetzelfde opzoek :slight_smile:

Hey ik zit in de felle zon dus ik kan niet heel goed mn scherm zien haha. Maar ik heb een paar jurken voor je uitgekozen. Als er niet tussen zit wat je zoekt kan ik vanavond even verder kijken.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9

@Krabsalade haha tweeling ik heb hem vandaag ook aan!

Het is dat ik te “warm” ben voor lila maar die 2e jurk is zo mooi!

1 like

O.m.g stahp! Mag nu even geen kleding meer kopen haha.

Ik zoek fijne hemdjes voor dit weer die je met allerlei onderstuks kunt combineren. Ik heb vrij brede schouders en geen grote borsten. Vind een diepe halslijn me niet mooi staan. Het hoeft niet per se aansluitend, qua lengte normaal.
En dan in kleuren die overal bij kunnen… zoals zwart en bruin/beige. Wit kan maar dan liefst wel met iets erop. En als laatste het liefst geen stof waarin je erg zweet (ziet ;)).

Wie heeft een goed idee :roll_eyes:

@anon39978576 @Kamerbreed oehhh ik ga straks kijken als ik thuis ben! ben heel benieuwd!

1 like

Een redelijk onduidelijke foto maar twijfel! Dit jurkje is echt vet leuk qua print en kleur en lekker stofje en de mouwen zijn perfect. Maaaar hij is 60 euro. Tis een wikkeljurkje en hij waait wat open dus ben bang dat ik em niet vaak aan ga doen. Plus door die wikkel lijkt het alsof ik een beetje een buikje heb en dat heb ik niet. Maar hij zit lekker. Maar vind het meer een vakantie/strand jurkje. En toch vind ik em leuk :roll_eyes:wat vinden jullie? Of hebben jullie een idee van zo’n soort jurkje die wat draagbaarder is? Ze zijn er in overvloed de wrap jurken maar vaak van polyester en ik draag geen polyester.

2 likes

Op deze foto vind ik hem i.i.g. heel leuk en ik zie ook geen buikje. :slightly_smiling_face: Vind hem wel draagbaar voor elke dag eerlijk gezegd (voor werk hangt er natuurlijk vanaf), maar ik vind niet dat zoiets alleen op vakantie kan.

Als de kwaliteit goed is dan vind ik 60 euro toch een redelijke prijs.

Dit is een betere foto. Hier zie je wat beter wat ik bedoel. De stof staat wat bol. Of het een goede kwaliteit is betwijfel ik ook, er staat made in turkey :joy:

2 likes

Ik vind hem er heel leuk uitzien! Staat je goed. Je zou bijvoorbeeld een katoenen legging broekje ( bij de zeeman lof zeeman) onder kunnen dragen.

2 likes

Hmm ja nu begrijp ik de twijfels. Vind hem zeker niet lelijk maar denk dat ik hem zelf niet zou nemen hierdoor.

Nee thanks ik ga het ook niet doen. Baal wel. Kan echt geen leuke zomerjurkjes vinden die aan al mn eisen voldoen haha