Modetopic

Misschien kunnen jullie me helpen? Ik zoek een nieuwe zwarte leren handtas. Beetje stoer wel. Maar enige waar ik op uitkom is cowboysbag. Ik zag model Longridge en Burton die ik best leuk vond, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?

Ik vind Liebeskind heel mooi!

Ja mooi inderdaad! Daar heb ik al een kleiner model van, maar voor een iets groter model ben je rond de 250 kwijt en dat vind ik best een bedrag voor een tas.
Bedankt voor je reactie!

Givenchy anti gona mini bag. Haha oke sorry met tassen ben ik niet zo goed. Misschien even in van die wat luxere schoenen winkeltjes kijken. Daar heb je vaak ook goeie leren tassen.

1 like

Ik raad de c&a aan. Ik vind dat ze daar echt kwalitatief goede kleding hebben die bij mij altijd heel lang mee gaat. Ze hebben er vanalles: van zwierjurkjes tot bodycon-jurkjes

Hmmm das jammer

Ik ga even voor je zoeken. Zou je nog even kunnen omschrijven wat jd leuk vind en absoluut niet leuk vind.

Komt goed. Ik heb een paar jurkjes uitgekozen. Misschien vind je de kleuren niks maar zou je in de winkel of online naar jurkjes met deze pasvorm kunnen kijken.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8

Wat zouden jullie aantrekken bij een vrij nonchalant, maar alsnog beetje netjes, sollicitatiegesprek met dít weer? Ik hou trouwens van donkere kleding - love zwart (perfecte seizoen daarvoor ja) en vooral niet tuttig

Een pantalon en een blouse. Ik zou me niet teveel laten leiden door het weer eigenlijk. Gewoon wat netjes, niet te zomers.

Zoiets. En dan kun je de mouwen nog oprollen bv.

Edit: dit is wat ik zou aantrekken dus! Geen bevel haha.

3 likes

Haha nee alleen maar goed om te weten! Zat te twijfelen over hoe zomers ofzo ik het moest, maar zoiets is inderdaad prima. En een pantalon of paper bag trousers wil ik ook heel graag. Toch morgen de stad in, hopelijk vind ik er eentje die echt bij me staat

1 like

Alles kan haha. Misschien sandalen met een wat dikkere zool/lage hak.

Ik zoek een panterprint rokje!! Kort, want ben zelf ook kort. :grinning:

Ik had eentje van Colourful Rebel gezien:
https://www.colourfulrebel.com/nl/bea-ruffle-skirt

Maar die vind ik niet goedkoop en hij is van polyester. Iemand ervaring met dat merk? Is de kwaliteit een beetje duurzaam?

Wacht even zoeken hoor ik had een merkje van iemand gezien die wel dingen in een rode panterprint had. Weet even niet meer hoe zij heet maar ik ga dr voor je zoeken.

1 like

Hoeft niet per se rood, maar rood (intens rood) staat mij toevallig wel heel goed. Mag zeker geen fletse kleur zijn want ik ben nogal bleek.

1 like

Oke hij is geloof ik niet veel goedkoper haha

Rokje

1 like

Ooh die site ben ik toevallig laatst ook tegengekomen en wilde er al een ring bestellen, dus ik ga het erop wagen! Bedankt voor de tip!! Is toch 20 euro goedkoper en ik zie dat hij klein valt.

1 like

Hij is uitverkocht in een small. :disappointed_relieved:

Ahhhw nee.

Deze misschien?

Rok