Modetopic

Heyy ik heb de foto gezien (mocht je hem niet willen laten staan)
En je hebt een goed lichaam! Ik zal morgen wat leuke italie proof jurkjes voor je uitzoeken.

1 like

De gele vind ik mooi, maar die kleur zou me niet zo staan met mn super witte huid en blonde haar.
De laatste vind ik geweldig! Helaas niet meer in mijn maat beschikbaar dus heb hem op seintje gezet voor als ie weer binnenkomt :smiley:

Rest klikt niet zo met me. Geen idee waarom niet.
De zoektocht duurt ook al maanden dus denk dat ik kritisch ben.

1 like

Dit is voor mij allemaal net een beetje net niet. Beetje te funky voor mijn liking. Ben meer van de klassieke, bijna saaie niet te opvallende vormen vooral. Printjes en kleuren sta ik dan wel voor open, maar een asymmetrische schouder, oehh das wel heel spannend voor mij.
Ik ben echt super basic bitch denk ik.

1 like

Mooie print maar veeel te kort helaas. Ik zoek midi of maxi.

Ik vind ze beide erg mooi! Als je enkel savonds gaat kan zwart zeker wel. Maar nu met het echte zomerweer vind ik het mss wel te donker voor overdag. In de winter zou het voor mij wel prima kunnen bijvoorbeeld.

1 like

Sorry misschien staat het al ergens in dit topic, maar waar is je eerste jurkje van? Heel mooi!

1 like

Wil je mij een foto sturen als je dat roze jurkje aan hebt?

Hey ik heb even wat dingen voor je uitgezocht ik hoop dat er iets tussen zit.

Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8Optie 9
Optie 10
Optie 11

1 like

Graag gedaan en heel veel plezier in Italie!

1 like

Ik heb deze broek besteld, maar hij is te lang. Is dit door een kleermaker simpel en goed in te korten? https://www.costesfashion.com/nl-nl/palazzo-broek-leopard-zwart-313936?page=13

Jaa heel makkelijk! Als er geen voering inzit dan is het alleen ff vast pinnen waar jij wilt dat de pijp eindigt. Een stuk eraf knippen en omzomen.

1 like

Oh top dan ga ik dat laten doen. Ik ben vrij kort dus dit soort broeken bestaan gewoon niet in mijn lengte :slightly_frowning_face:

1 like

@Druppels er zijn winkels met een petite lijn. Misschien zou je daar eens tussen kunnen kijken.

@anon45507601 @Barbie joehoe girls ik hoop dat hier iets tussen zit voor jullie!

Rokken:
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
Optie 16
Optie 17
Optie 18
Optie 19

Jurken
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Optie 9
Optie 10
Optie 11
Optie 12
Optie 13
Optie 14
Optie 15
Optie 16

Jeetje je hebt er werk van gemaakt! Super leuk, thanks!

1 like

Ik vind de zwarte leuk en classic. Want volgens mij zit er ook wat zwart in het jurkje toch? Of ligt dat aan de belichting haha.

1 like

Ik stem ook voor zwart!

Ik vind ook de zwarte het leukst en als ze ook nog lekker zitten is het helemaal fijn!

Ik heb een jurk met op de rug een gat. Daardoor zie je de bh band en dat ziet er niet zo mooi uit. Iemand tips? Zonder bh voelt niet fijn.

Zo’n ding misschien?

Thanks @Snowman
@voortaan weet je welke goed blijft plakken ?