Modetopic

@Krabsalade Op zalando is ook het merk “chi chi london” en daar hebben ze echt geweldige feestjurken (vind ik). Zeker het bekijken waard!

1 like

Gestreepte legging
Legging

Kimono

1 like

Mooi al die oosterse invloeden op je board!!! Raak helemaal geïnspireerd :blush:

1 like

Misschien ook even bij de steps kijken? Hebben momenteel allerlei jurkjes die ook geschikt zijn voor bruiloften

1 like

Roze jurk
Roze midi wrap dress
Witte jumpsuit
Jumpsuit met culotte en kant

Nog wat bruiloft outfit opties.

@Krabsalade en @frozenflame

1 like

@anon76889665 ahh deze deed het niet misschien nu wel

Kimono

1 like

Misschien moet monki ook maar dit topic lezen voor wat advies.

6 likes

Oeh, die printed gym leggings van Asos zijn te gek!

1 like

@En_17_Anderen ik ga even voor je kijken!

Ik heb echt zin een bruiloft nu haha.

1 like

Zachte zwarte blouse
Broekkie
Grijze broek
Jeans
Shirt
Trui
Rok

Ik hoop niet dat je het stom vind , maar ik heb ook even bij zara kids voor je gezocht. Iemand die ik ken heeft maat 34 en shopt ook bij zara kids. Ze neemt dan de grootste maat. Ennn het is ook nog eens goedkoper ook nog haha.
Ohja misschien kun je ook beter jouw maat vinden bij de petite afdeling in winkels/sites. Perfect voor kleinere mensen maar de maten beginnen vaak ook vanaf 30/32 daar.

Ahh wat vervelend. Passen broeken en rokken wel bij de kinder afdeling?
En tja bodybuilders heb ik nooit begrepen hahah.

1 like

Vagabond (schoenen merk ) had zoiets weet niet of ze ze nog hebben.

1 like

Ik heb maat 38 en zandloper figuur. Grote borsten en beetje best wel love handles. Ik ben veel thuis en nu met warmer weer weet ik niet goed wat ik aan moet en zie ik er steeds best stom uit vind ik zelf. Ik heb wel wat wijdere losse broeken gekocht maar de pasvorm is toch vaak best wel lastig, heb nog niet echt een mooie gevonden, voel me er niet echt mooi of leuk in. Zie spoiler, ik wil graag benen en voeten bedekt.

Spoiler

Mijn hond is vorig jaar toen in blote benen en slippers aan had aangevallen. Nu durf ik niet meer te wandelen met blote benen, dus ik wil altijd een lange broek en dichte schoenen aan.

Aahw begrijpelijk. Al hoop ik wel dat je over die angst heen komt want je hebt prachtige benen!

Ik heb zelf een panthalon van de h&m die skinny is. Maar de stof ik zacht en lekker dun. Er zijn ook wijde broeken die taps toe lopen (chinos enzo). Zo zie je wel goed je figuur maar plakt de broek niet aan je vast als het warm is.

Als ik zelf weg ga dan vind ik t geen probleem, maar op een gemiddelde dag ga ik vooral wandelen met de hond en vind het jammer dat ik er dan nu steeds zo meh bij loop

1 like

30 den supporting panties van anna rolfi! Koop ze altijd bij de kruitvat, zijn perfecte dikte en kan ze echt vaak wassen zonder dat ze kapot gaan.
Of de supporting panties van de zeeman, maar die zijn eigenlijk altijd op

1 like

Haha ik had net zin om te windowshoppen dus je komt als geroepen. Ik ga even wat voor je zoeken.

1 like

Ohja: waar bestel je leuke bikini’s die:

  1. fijn zitten
  2. niet iedereen al heeft
  3. die je makkelijk kan terugsturen (als het allemaal niet past)

Ik heb nog we leen bikini van vorig jaar, maar wil een nieuwe. Ik wil alleen geen bikini die iedereen al heeft :neutral_face: Hebben jullie nog favoriete merken of zo?

Misschien kun je kijken bij lingerie zaken waar niet iedereen komt. Zitten vaak verborgen schatten tussen haha. En bij een lingerie zaak kun je ook beter zoeken op je cup enzo. Ipv een topje in maat S ofzo die altijd net te groot of net te strak zit.

oh ja goeie! Maar heel eerlijk, ik haal mijn lingerie nu bij hunkemoller of bij bijenkorf (in de sale haha en dan zijn die bh’s alsnog 50 euro ofzo!!). Ik weet verder geen goede zaken? althans in Utrecht niet