Modetopic

Ik heb vorig jaar ( oke ook in de sale slechte tip dit maar goed) bij de Livera een mooi badpak gehaald voor 16 euro ofzo.

1 like

Wehkamp huismerk (heet beachwave ofzo). Vorig jaar kon ik nergens een passende en leuke bikini vinden en daar zo geslaagd. Ze hebben van elk stofje verschillende modellen topjes en broekjes dus je kan zo mixen tot wat jij de ideale combinatie vindt. De stofjes/prints zijn niet enorm vernieuwend, maar ze hebben uniā€™s en een aantal leuke motiefjes.

En echt mijne zit zo lekker. Ik ben fan!

Edit: ook tof, ze hebben ook fotoā€™s van iets vollere modellen bij sommige badmode, altijd mooi!

2 likes

Haha ā€˜verschillende topjes en broodjesā€™ :smile:

Ik ga eens kijken, thanks!

1 like

Haha oeps! Ik ben ondertussen pannenkoeken aan het bakken dus beetje afgeleid haha!

2 likes

Paper bag trousers. Kun je in maat 46 halen en dan in je middel strakker knopen.

Broek met splitten. Heb je toch een beetje blote benen maar schuren je dijen niet tegen elkaar

Culotte. Zijn lekker wijd en niet te lang.

Legging broekje voor onder een rokje maar dan met kant. Mocht je dan de legging zien dan zie je alleen wat kant.

Shirt

Ik weet niet precies heel goed je stijl. Maar misschien vind je deze pasvormen leuk en zou je zelf wat gerichter kunnen zoeken met die namen.

2 likes

Oh ik zie trouwens dat Wehkamp ook een hele ā€˜afdelingā€™ heeft voor builoften.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke (lange) jurk of een leuke top. Ik ben zwanger en draag veel saaie basics, wil ook wat leuke kleding dragen. Ik ben heel kritisch (daarom slaag ik zelf niet denk ik).

Ik ben blond met donkere ogen. Ik heb in zwangerschapskleding maat S, veel normale kleding pas ik ook wel in een maat groter als het niet een kort model is, ik heb brede schouders en wat stevige bovenarmen die ik graag bedek, dus liefst iets met mouwtjes en iets wat niet helemaal wijd valt, dat maakt me echt een blok. Een jurk moet niet te kort zijn zodat ik het ook naar mā€™n werk aan kan (maxi vind ik mooi), en een top zonder tekst graag. Ik draag zelf veel kleuren als zwart/grijs/oud roze/ soms pastel/printjes, fel rood/blauw etc is niet echt mijn ding, net als streepjes. Tot slot het moet niet te duur zijn, omdat ik het over zoā€™n 3 maanden waarschijnlijk niet meer draag.

Ben benieuwd of je iets voor me kan vinden haha. Zelf winkel ik graag, maar nu hangt het overal vol met crop tops en jurkjes met elastiek in de taille. Sites als asos vind ik zo overweldigend.

Roze jurk
Lange bloemen jurk
Zwart shirt met bloemen
Lange roze jurk
Jurk met print
Top
Top

@Grey

Een tip trouwens ( voor iedereen eigenlijk) als je ergens iets ziet bijv op pinterest wat je leuk vind. Maak daar een screenshot/foto van. Op sommige sites kun je gericht zoeken met fotoā€™s. Dan zoekt de site dingen die lijken op het kleding stuk wat jij zoekt.
Ook kun je met die foto naar winkels vragen aan het personeel of zij ongeveer zoiets hebben. Scheelt uren zoeken.

Ohhh leuk, dankjewel! Ik vind de tweede, de lange bloemenjurk van asos, heel erg mooi! Ik denk dat ik die ga bestellen, er staat alleen bij dat de stof niet rekt en hij is wel wat getailleerdā€¦ Hoop dat ie past!

De roze overslagjurk van H&M vind ik ook mooi, ben alleen bang dat de taille wat te laag is. Als ik dan een grotere maat neem zit het vaak te wijd bij de boobies, maar ga kijken of ik die in de winkel kan vinden, dan kan ik alle maten passen haha.

De rest staat me denk ik niet zo flatteus (te wijd, maakt teveel een blok). Dankjewel voor de moeite!

1 like

Ik voel me echt heel erg out of the loop op gebied van mode. Ik merk dat ik steeds teruggrijp naar de kleren van mijn ā€œpiek periodeā€ haha: skinny jeans en een wijd shirtje. Maar ondertussen is mijn figuur zo veranderd dat ik mij volgens mij veel mooier naar mijn lichaam kan kleden (toen ik nog superslank was had ik bijvoorbeeld niet echt een taille, nu wel) maar ik weet gewoon niet waar te beginnen dus draag ik 9 van de 10 dagen gewoon nog steeds een skinny en een t-shirt omdat dat veilig voelt ofzo.

Terwijl dit dus is wat ik mooi vind:

En dan baal ik echt dat ik in een stomme jeans en t-shirt rondloop!!! :face_with_symbols_over_mouth:

Dus @anon39978576 als je mij kan helpen: ik ben 1m63 en heb maatje 38/40 ongeveer. Mijn vetjes zitten vooral rond mijn buik, badonkadonk en bovenarmen. Ik laat het liefst veel decolletƩ zien en weet nooit welke schoenen onder outfits te dragen.

Als ik eens wat geld over heb (ik hoop op een goeie belastingsaangifte) ga ik me denk ik eens professioneel laten stylen haha.

2 likes

Maar Vick, je ziet er altijd super goed uit. Serieus hoor!

2 likes

Thanks ik had al een goed exuus nodig om te stoppen met het pleuris kweek kastje in elkaar te zetten.

Ik ga even voor je loeren.

3 likes

Heb je enig idee waar je dit leuk zou kunnen doen? Ik heb hier ook interesse in want kom er zelf niet echt meer uit haha (mijn lichaam is ook wat veranderd sinds mā€™n puberteit :redface: )

Lange witte jurk
Gestreepte broek
Ik weet niet meer wat dit is ik werd afgeleid.
Jasje
Lange kimono
Stiekem toch een jeans
Toppie
Top
Trui
Laarsjes
Cut out boots
Sandalen
Sandalen
Tea dress

@VickyViolence

3 likes

Noh :redface: Mijn vertrouwde kleding begint ook echt te slijten en ik kan maar geen waardige vervangers vinden voor mijn favoriete tshirtsā€¦

Nee helaas niet echt! Als de tijd (lees: het geld) daar is ga ik eens wat googlen.

@anon39978576 Ahh zitten echt mooie dingen tussen, thanks!! De kimono is sowieso heel Vicky maar ik heb er net nog een nieuwe gekocht dus zit al aan 4 exemplaren en dat is wel genoeg zo haha. Vooral die rok van & Other Stories en de gestreepte broek vind ik echt wel wat om uit te proberen. Maar de tops ā€œkanā€ ik niet aan vanwege mijn pens :frowning_face:

2 likes

Ik heb laatst een zwart-wit gestipt rokje gekocht, welke kleur en wat voor shirt of hemdje zou ik daar op dragen?

Aahw sorry. Lange boho achtige tops vinden is inderdaad lastig in deze crop top invasie.

Btw volgens mij kan je bij best veel winkels gestyled worden. Topshop geloof ik en die grote H&M brasserie geloof ik. Ik weet niet precies of je daarvoor moet betalen. Maar je kan dan een hoop dingen passen die zij voor je uitkiezen. Je hoeft het dan niet te kopen maar zo weet je wel wat je goed staat of niet haha.

1 like

Je kan daar elke kleur op doen. Persoonlijk vind ik een fel rood of gele top leuk. Maar daar moet je van houden. Kan je iets meer info geven over de rok en jouw voorkeuren. Dan kan ik misschien wat voorbeelden zoeken.

1 like

Nee joh geen sorry zeggen!! Veel heeft ook gewoon te maken met het feit dat ik mijn buik niet WIL zien haha, het zal vast enigszins meevallen in sommige stuks maar ik verstop 'm liever.
Door die onzekerheid heb ik al ongeveer 10 jaar niks aansluitends gedragen.

1 like

@anon39978576 Zo lief dat je de tijd neemt om voor iedereen leuke kledingstukken uit te zoeken!

6 likes