Modetopic

Zeker die onderste rode idd! Heel mooi en meer uniek dan de bovenste imo.

1 like

Ik ben vandaag aangenomen bij mijn eerste grote mensen baan. Iemand tips voor outfit inspiratie? Het is geloof ik niet super formeel maar ik wil er het liefst wel leuk en professioneel uitzien. Het is bij een soort gemeente/provincie mocht dat helpen.

Volgens mij Isabel Marant

1 like

Deze zijn het (of lijken er superveel op) https://nomadicstateofmind.fr/produit/romano-noir

Schijnbaar erg frans.

2 likes

Weet iemand waar ik mooie two piece jurken kan kopen? Navel liever niet zichtbaar en het moet een (klein) onderbuikje bedekken. Ik heb een zandloper figuur (brede schouders, borsten, brede heupen) en ben 1.62. Veel jurken zijn dus te lang…

Ik heb er eentje van Forever21 waar ik megablij mee ben! Is dit setje:
https://www.forever21.com/eu/shop/Catalog/Product/f21/app-main/2000266821

Ik ben 1.60 met smalle taille, een dikke pens en een dikke reet, en hij staat zo tof! Dit is 'm:


(en de rok heeft dus zakken!!!)

Misschien dat ze meer hebben! En anders Asos.

12 likes

Aaah dat vind ik heel lief van je! Maar uiteraard is dit een goede hoek en kleedt de outfit goed af. Het buikje bestaat wel hoor haha :sweat_smile:

Je ziet er super mooi uit, staat goed!

Staat je super mooi! Heel tof setje ook

Jullie zijn lief! :kissing_heart:

Ik moet binnen een paar weken een business garderobe hebben, dus nette items voor werk. Wil het liefst een paar basic items die ik eindeloos kan combineren, mooie pantalon en rok enzo, maar heeft iemand een tip voor een (fysieke) winkel die mooie, niet te dure items heeft? Dacht zelf aan de h&m en de WE.

Zijn er in Antwerpen leuke ( niet giga dure) plussize winkels?

Ik wilde even zeggen dat ik door jullie toch de rode jurk besteld heb, dus hopelijk komt ie gauw binnen :grin:

9 likes

Er is nu ook heel goede uitverkoop bij vanilia. Veel dingen daar vind ik best truttig, maar heb er ook wel een paar mooie dingen gekocht voor wanneer ik nette kleding aan moet! En is wel heel goede kwaliteit!

2 likes

De hudson’s bay heeft nu heeeeel veel sale en die hebben echt ALLES

1 like

Jaaa! maak je dan ook een aanfoto (mag ook in PM)? Ben heel benieuwd want ik wil 'm misschien ook kopen :smiley:

Heeft iemand tips voor van die mooie tops met zo’n zijde-look en van die dunne spaghettibandjes?

Will do! Ik hoop dat ie dan nog te koop is zodra ik 'm binnen heb, die jurken gaan vaak erg hard

Heeft er iemand een goede tip voor een mom jeans? Beetje zoals deze washing. Het enige probleem is dat ik nogal brede bovenbenen heb waardoor ik altijd hebt probleem heb dat het aan men bovenbenen te hard spant :disappointed_relieved:

Ik heb dat probleem ook en moet helaas 2 maten groter nemen en altijd met een fijne riem dragen.

1 like