Modetopic

Vanilia!

1 like

Ja of nee jeans?

5 likes

Ik vind hem bij je kruis niet zo mooi zitten, vind hem verder qua model/wassing wel mooi!

2 likes

Eens!

1 like

Waarom vind je marine je niet goed staan? Als het om je huidskleur gaat dan denk ik wel dat het wit en de bovenkant genoeg breekt om niet te clashen met de rest. Misschien probeer ik dingen ook goed te praten omdat ik zelf het gele stukje ook mooier vind. Je hebt vast genoeg zwarte kleding, ga voor donkerblauw met geel.

1 like

Ik denk alsnog wel dat het dan genoeg breekt. Anders gewoon kopen en een tijdje laten hangen. Als je na twee weken nog steeds geen zin hebt om hem te dragen dan kan je hem altijd nog terug brengen.

Ik vind de print van de zwart witte wat luxer/volwassener.

1 like

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, als er een betere plaats is voor deze vraag let me know, dan verplaats ik hem :slight_smile:

Ik heb dus het probleem dat deze rand bij mijn schoenen helemaal afbladdert. Ik weet niet precies wat voor materiaal het is, geen leer in ieder geval. Is hier iets aan te doen om het afgebladderde bij voorkeur weer in dezelfde kleur te krijgen als de rest? Als het gewoon zwart was zou ik het misschien wel proberen met permanent marker ofzo (desperate times…) maar ja dat gaat dus niet.

Hoe is de kwaliteit van Free People?

Niet denderend maar het is zo mooooooooi heb er heel veel van. Stoffen zijn zo flatterend en alles valt zo goed.

1 like

Bedankt voor je antwoord! Ze hebben ook echt prachtige items zeg.

Ik heb er 3 broeken van en 1 blouse. Vind de broeken van prima kwaliteit het blouseding wel oké.

1 like

Ja klopt. En t valt gewoon heel mooi

1 like

Kheb misschien een gekke vraag maar wie weet heeft iemand het antwoord :smiley: mn vriend is al laaang op zoek naar een soort van harembroek? Niet voor de mooi maar als chillbroek thuis en op vakantie! Voor vrouwen heb je ze overal maar voor mannen? Tis ook niet zo dat ie in een XL van vrouwen past met zn 190 :joy:

Het probleem is dat hij voor mannen alleen maar met zown mega laag kruis tegenkomt (tot onder de knie zowat).

Gewoon een simpele vrouwen broek in een effe kleur halen.

Ook niet als je bij extra lange lijnen kijkt? Het is niet alsof vrouwen van 1.90 niet in een harembroek kunnen of willen lopen. Of als dat echt niet werkt gewoon een broek met laag kruis kopen en die naar de kleermaker brengen of zelf vermaken. Kost misschien iets meer maar dat scheelt je wel zoeken naar een broek met de perfecte lengte.

Misschien dat jullie me wel op weg kunnen helpen, ik ga trouwen ergens volgend jaar, en we willen het simpel aanpakken. Ik wil een mooie jurk oid aan maar geen trouwjurk. Dus geen mega kanten gebeuren. Zijn jullie de afgelopen tijd misschien iets tegen gekomen wat geschikt is? Een heel brede vraag, i know…
Ik heb maat 38 en een grote cupmaat (f). Dus hooggesloten tops is meestal een no go, v hals is mooi als ie niet te diep is. Ben benieuwd!

Ik weet niets specifieks maar een kennis is getrouwd in een vrij simpele witte jurk van Asos (was dacht ik wel een bruidsmode-lijn) en die was heel erg mooi.

1 like

Pinterest? Een bord maken met wat je mooi vindt en kijken welke overlappingen er zijn.

Wat wil je uitstralen?

1 like

Heb je al bepaalde zaken in je hoofd of wil je een lijst met basics die je moet hebben?

1 like