Modetopic

(plissé heb je overigens helemaal goed gespeld!)

1 like

Heuuuujj! Groene bal groene bal!

6 likes

In de Glamour staat in het begin staat een verzameling met wat nu weer hip is. Bijvoorbeeld de cowboylaars en dan een pagina met allemaal verschillende cowboylaarsjes. Als ik geen inspiratie heb helpt dat ook altijd. Andere tijdschriften hebben het ook maar vind de Glamour altijd net iets meer spot on met een goede mix van goedkope en minder goedkope stukken.

4 likes

Oh goeie tip, thanks! Was al een beetje gaan kijken op blogs en youtube maar kon niet heel veel vinden. Zal de volgende keer tijdens het boodschappen doen even in de Glamour bladeren

Bladeren is goed. Vind de artikelen meestal zo matig dat ik daar mijn geld niet aan uit wil geven.

Op youtube heb je ook Karen Brit Chick, ze heeft een blog wat Where did u get that heet, die is ook altijd heel erg trendy. Ze kan best extravagant zijn en dat moet ook net je ding zijn. Ze heeft een goede mix van dure tassen en goedkopere stukken. Zo wilde ze van zomer het perfecte colbert vinden en duikt dan met een camera winkels in. Haar aanraders zijn ook altijd van merken die goed verkrijgbaar zijn zoals h&m, zara, mango, asos en topshop. Als ze compleet verliefd is op iets anders dan zet ze onder haar youtube filmpjes ook altijd linkjes en geeft dan ook gelijk linkjes van goedkopere alternatieven. Dat vind ik ook fijn. Niet iedereen heeft het besteedbare patroon van een fashionblogger

2 likes

Koop een pantalon (of meerdere natuurlijk, maar begin met een zwarte, dat is makkelijk combineren). Daar kun je dan blousjes op doen, hemdjes met een jasje, eventueel truien (ligt er een beetje aan hoe ‘casual’ het mag).

Met een pantalon kun je het zo chic en zo casual maken als je wil. Echt ideaal! Ik heb zelf een fijne van de WE (van 50 euro), die vind ik kwalitatief ook nog wel prima!

@Egel thanks! Ga haar ook opzoeken!

6 likes

Bij de steps hebben ze ook vaak dingen die geschikt zijn voor kantoor, maar wel iets duurder. Wel hele leuke bloezen en tops met een twist en vrolijke, maar zakelijke jurkjes

1 like

Daar kan altijd bij:
Zwarte blazer
LBD die mooi valt
Verschillende bloezen
Kokerrok
Mooie donkere skinny jeans
Qua schoenen kunnen enkellaarsjes, pumps, veterschoenen

2 likes

Ik zoekm een effen witte en blauwe blouse voor een langere personen. Normale blouses hebben altijd te korte mouwen bij mij. Ik wil geen strakke blouse, maar ook niet te wijd. Ik heb al eens bij Asos Gall besteld maar dat kon ik allemaal terugsturen. Iemand tips?

ik heb een bloedhekel aan winkelen en ik heb een hekel aan mijn lichaam dus dit zou wel eens goed voor me kunnen zijn, aangezien ik er best eens wat leuker bij wil lopen. aan de andere kant vind ik uiterlijk niet belangrijk genoeg… of ik wil het niet belangrijker vinden.

Je mag hier altijd posten wat je gevonden hebt :wink:

1 like

Ben je naar iets specifiek op zoek?

Zou je misschien jezelf willen omschrijven? Wat je lichaams vorm is dingen die je wel of niet leuk vind en of je een specifieke maat hebt ( ben je lang of klein of heb je een grote maat)

Dan ga ik even voor je opzoek.

eigenlijk niet. gewoon kleren voor de herfst/winter. heb ook geen idee wat nu hip is oid.

1.77m, maat 38. momenteel nogal aan de flubberige kant voor mijn doen, ben veel aangekomen, waardoor ik absoluut niet lekker in mijn vel zit en het liefst verhullende en vormeloze kleren draag.
verder: weinig taille, beetje kont. zwakke punt is mijn buikje. kleine cup c. sterke punt: lange benen.

ik houd niet van al te tuttige kleding. jurkjes zijn wel prima, want comfortabel. maar het moet allemaal niet teveel moeite kosten.

1 like

Iemand tips voor nette jurkjes op kantoor? Niet te strak en kort dus en het liefst zonder print alleen streepjes kan wel

Ik moet bij je omschrijving gelijk denken aan sweaterjurkjes! Je hebt ze heel noncha en wat meer gekleed. Vind ik super leuk staan met een doorzichtige panty en sneakers (wat zakelijker) of met een ondoorzichtige panty of legging en van die hogere enkellaarsjes met veters zoals dr Martens maar dan van een andere merk die wat minder grof/stoer/uitgesproken zijn. Dan is het war stoerder of meer casual.

1 like

Ik hoop dat hier iets tussen zit of je inspireerd!

Jurk

Oke uit het niks heeft mijn mobiel besloten om niet mee te werken haha. Ik kan de linkjes niet opslaan. Dus ik heb even een aantal jurkjes gescreenshot en zal die hieronder plaatsen. Ik zal morgen even verder zoeken naar andere kleding stukken.

Samenvatting

Ik heb nog 2 andere fotos maar het forum heeft geen zin om die te plaatsen haha sorry.

6 likes

Heb je fillipa k geprobeerd? Vind die mouwen vaak wel aan de langere kant.

1 like
1 like