Modetopic

Goede tip! Ik ga haar volgen

1 like

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook best leuke kleding, maar ik krijg het gewoon niet gecombineerd. Dan word het uiteindelijk toch weer een beetje suf. Als ik een leuk bloesje aanheb heb ik vaak het idee dat het zo raar staat bij mij? Alsof ik het niet aan zou kunnen. Heel vreemd

Ik heb meestal het idee dat het niet zozeer zit in de manier van combineren, maar in hoe je het aantrekt. Je kunt een jeans en tshirt aan hebben en een toch vinden dat je een beetje suf oogt. Maar als je je jeans een beetje rommelig op rolt en je shirt een beetje nonchalant in de rand van je broek vouwt, zie je er opeens heel anders uit dan wanneer je het allemaal een beetje laat hangen.

Dat doe ik meestal niet inderdaad. Ik ga het een keer proberen!

Ikvind youtube altijd reuze behulpzaam voor dit soort dingen. Als je zoekt op ‘how to tuck your shirt’ enzo, krijg je superveel suggesties over wat leuk is :slight_smile:

1 like

Kan wel kloppen. Soms is een bepaalde fit of stof niet aan jou besteed, hoe leuk je het ook vindt.
Bij mij staat bijv zijde niet. Ik weet niet wat het is maar het kan niet bij me. Je zou kunnen bedenken: wat vind ik leuk aan deze blouse? De uitstraling de kleur de print het model de stof de kraag? En dan zoeken naar andere items die wel dat element hebben wat je leuk vindt maar niet de blouse zijn. Je hoeft je garderobe ook niet in een maand opnieuw uit te vinden hè. Kan gerust een jaar overheen gaan. Veel passen weinig kopen.

2 likes

Maar ligt dit misschien ook niet aan je eigen onzekerheid of dat je van te voren al denkt dit staat mij niet en dat dan ook uitstraalt ?

1 like

Ik denk dat dat ook meespeelt ja. Maar goed, dat is lastig te veranderen

Hier herken ik mezelf ook erg in! Ik wil naar een wat klassiekere kledingstijl, maar blijf dingen kopen die ik leuk vind en dat zijn dan vaak mooie dingen waar ik weinig mee kan als ik wil gaan combineren.

Wel grappig, want ik ben 178 maar vind kleding vaak juist leuker bij kleine meisjes staan haha

1 like

Like omdat ik dat ook heb. Dat laastste. Ik vind een rokje of jurkje met docs eronder superleuk… maar ik heb behoorlijk lange benen (lengtemaat 36 is soms nog kort) en dan vind ik het snel of ordinair of lomp staan. Bij mezelf. Maar als ik het bij ‘poppetjes’ zie vind ik het zó leuk :two_hearts: en dan denk ik ja das een ideale outfit, totdat ik weer in de spiegel kijk :see_no_evil:

Ja, precies! Ik draag eigenlijk altijd rokjes of jurkjes tot ruim boven de knie maar dan is dat gelijk wel veel been wat ik laat zien. Mja ik blijf het wel gewoon dragen:p

En @Hippe_kikker
Ik ben zelf 1m83 en voelde me altijd bekeken als ik iets kort droeg of zelfs met hakken aan. Ik heb nu geaccepteerd dat ik zo groot ben en wil de leuke dingen niet meer in mijn kast laten hangen. Eerste stap is bvb in de winter misschien een leuke shirt aandoen en daarop dikke panty’s met enkellaarsjes? Dan zie je op zich minder been.

2 likes

Wat zijn de trends voor komend seizoen?

Zo makkelijk als ik het vind om 's zomers iets leuks uit de kast te trekken, zo moeilijk vind ik het als het kouder wordt. Eindig toch vaak met een zwarte skinny en een grijze trui. Vaak zit ook overal glitter in verwerkt en dat vind ik buiten de feestdagen om niet heel boeiend.

Wat zijn goede outfits die leuk zijn, maar toch een beetje warm? Kijken of ik dit jaar iets anders dan elke dag een trui kan aantrekken.

1 like

Ach ja we willen altijd wat we niet hebben zeker? Ben zelf 160 en vind mezelf altijd een klein propje haha, enkellaarsjes lijken altijd mn halve been in te nemen :stuck_out_tongue: vind lange benen dan weer zoo mooi en elegant

1 like

Prints zijn in. Vooral dieren prints en ruitjes. Ik heb ook jurkjes gezien die je deze zomer zag maar dan met lange mouwen of een dikkere stof.
En er zijn veel (ik ga dit verkeerd schrijven) plissé rokken en wijde highwaisted broeken.

Dat denk ik ook ja… maar tis lastig als een stijl die je leuk vindt minder haalbaar is door je lengte :sweat_smile: (1.86)
Ach… ik heb er al steeds meer skit aan en trek het wel aan. Lange mouwen is ook zo’n dingetje… mouwen zijn altijd zo kort! Voorliefde voor mannen-/ unisextruien in een grotere maat… dat past vaak beter. Maar dan zie je er wel standaard ‘oversized’ uit. Iets aansluitender is ook wel eens leuk.

3 likes

Er zijn gelukkig wel winkels met een tall collectie. Ik hoop dat er meer winkels komen met een collectie voor lange dames.

1 like

Hm ja zag al wel veel panterprintjes, maar ben daar eigenlijk al een beetje op uitgekeken, omdat je dat deze zomer zoveel zag.

Rokken en jurken vind ik ook lastig, in de zomer super leuk maar in de herfst/winter zo koud? Vind t ook niet altijd mooi met een panty eronder.

Zie je, ik word nu al lastig haha

1 like

Tshirts of dunne truitjes om het casual te maken. Of anders een leuk blousje. Ze zou de top kunnen french tucken ( alleen een beetje aan de voorkant in je broek) zo valt tie over je love handels en gehele achterkant , lijk je langer, en het lijkt alsof je heel erg over je outfit hebt nagedacht.

1 like

Ja ik draag idd gewoon waar ik zin in heb, maar vind herfst/winter altijd lastig. Dus soms is een richting of wat inspiratie wel fijn.

Ik vind de ruitjes wel leuk! Ga eens kijken of ik daar een mooie jas in kan vinden

2 likes