Modetopic

Ik weet even niet meer welke welke is haha. Maar ik heb een aantal felle en geprinte badpakken uitgezocht. Ik heb er ook een van de tall collectie en een paar met jouw cupmaat. Ook zitten er een aantal offshoulder badpakken bij offshoulder kan prima met big boobs ( ervarings deskundige hiero haha) en die kan je ook leuk dragen als topje in de zomer/ op vakantie.

Badpak 1 tall collectie geloof ik
Badpak 2
Badpak 3
Badpak 4
Badpak 5
Badpak 6
Badpak 7
Badpak 8
Dit badpak is zo extra
Badpak 10
Waar zijn we… 11?
Badpak 12
Badpak 13
Badpak 14

1 like

@anon39978576 ik heb vandaag door jouw aanbevelingen een wijde pantalon die al lang in de kast lag aangetrokken en ik voel me er heeeel mooi in :grin:

Ik ga er nog moeten kopen want ik denk dat ik nooit nog in m’n skinnies wil.

7 likes

Wat een fijn topic, zo lief @anon39978576 :star:

2 likes

Jurk 1
Jurk 2
Jurk 3
Jurk 4
Jurk 5
Jurk 6
Jurk 7
Jurk 8

Aah wat leuk om te horen!

Ik eerst een klein beetje moeite met een wijde broek. Ik vond het wel mooi maar je zag mn onderbenen niet en ja die vond ik wel mooi en bla bla bla.
Nu wil ik niet anders meer haha. Ik moet wennen aan een skinny broek.

2 likes

Wauwwww dankjewel! <3 Ik vind die oranje met ruffles en 't Bardot-badpak echt super! Beetje bang voor de ‘high leg’-cut wel, haha. Maar ga ze bestellen en kijken hoe het staat. :slight_smile:

1 like

Oehh heel leuk allemaal! Thanks! Vind vooral die laatste heel mooi :smiley:

1 like

Alvast een hele fijne bday!!

1 like

Kan met alle topjes en blousjes en t’shirts en truien die je hebt haha.

3 likes

Wat een lief topic is dit en wat zoek je toffe dingen uit @anon39978576 :heart_eyes:

1 like

Aahw dankjewel :blush:

1 like

Ah nee joh. Misschien even al je topjes uit proberen en kijken was leuk staat en waar jij je het fijnst bij voelt.

2 likes

Ik zoek precies hetzelfde!!

1 like

H&M heeft er een aantal volgens mij. Ze hebben er een paar die ze girlfriend noemen en een paar echt boyfriend (zoals deze en deze)

Ze hebben er ook een aantal die iets langere beentjes lijken te hebben, maar niet expliciet boy/girlfriend heten.

Is dat wat je zoekt?

1 like

Misschien zijn city sorts iets voor jou. Die zijn wat langer en kan je casual of juist wat zakelijker combineren.

Voorbeeldje sommige zijn ook iets korter.

Oh sorry haha dan ga ik even wat specifieker voor je zoeken.

1 like

Boyfriend short
Lichte broek
Wou alleen even laten zien hoe cool deze is haha
Iets langer shortje
Bijna wit shortje
Short
Voor een festival

Volgens mij is er vandaag ook 20% korting op alles bij asos.

( ik word nog steeds niet gesponserd dus asos als je dit leest…)

3 likes

Haha jaa ik wist toevallig dat ze daar nog veel boyfriend shorts hadden. Er zijn er ook veel in de sale misschien wel leuk om nog even te kijken.

1 like

Jaa ik heb advies nodig! Ik zoek iets om te dragen naar een bruiloft. Mag geen zwart/wit zijn natuurlijk, maar ook pastelkleuren mogen eigenlijk niet. Ik draag niet graag hele korte rokjes, of veel bloot aan de bovenkant, maar het moet ook niet truttig worden. Ik wil me iig geen zorgen hoeven te maken dat het te weinig bedekt als ik een beetje beweeg. Het mag een jurk zijn, jumpsuit of blouse met een broek. Ik loop niet zo graag op hoge hakken, dus het moet passen bij schoenen met hakken van max een cm of 4/5 en nog steeds elegant zijn. Ik vind van die typische cocktail jurkjes echt vreselijk, a la Karen Millen. Ten slotte hou ik niet zo van strak zittende bovenkleding.

Ik ben 1.80, slank, maar heb wel een grotere maat voor onderkleding (M of soms L) dan voor bovenkleding (S). Ik heb kleine borsten en een flinke kont, dus dat maakt het lastiger een goed zittende jurk te vinden. Heb bruin haar en bruine ogen, misschien handige info om de kleur van de kleding te bepalen.

Zoo super veel eisen en info :blush: Ik zoek al een tijdje maar kan niets vinden, ben benieuwd of iemand ideeën heeft. Komt ook omdat ik eigenlijk helemaal niet van kleurrijke kleding hou.

Rode jurk
Andere rode jurk
Groene jurk met bloemen print en open rug.
Gele jumpsuit
Jumpsuit geen idee hoe ik de kleur moet omschrijven.
Roze maxi rok
Simpele gele jurk
Kanten rode jurk
Rode jurk met witte bloemen print
Wijde geprinte broek
Wijde satijnen broek
Blouse
One shoulder top
Top met borduursel.

Schoenen opties
Hakken
Hakken
Muiltjes

Misschien zou je wel stiekem een witte jurk kunnen doen en dan gekleurde accessoires. Schoenen , tas, opvallende oorbellen enzo.

2 likes