Komt ie weer hoor, maar Topshop Jamie!
topshop jamie of die van levi’s
Charlotte Wooning? Fashionology, anna+nina misschien ook nog.
Nee vind ze juist heel leuk! Zeker omdat ze ook een soort hakje hebben stoer maar ook vrouwelijk
Ik vind ze eerlijk gezegd niet zo. Vind het plateau te hoog voor de hakhoogte, daardoor ogen ze wat lomp. Maar loopt natuurlijk wel lekkerder dan hogere hak of geen plateau
Vaude, Patagonia en Fjallraven hebben mooie jassen. Eventueel waterdicht en ze zijn relatief milieubewust
Hier verkopen een paar winkeltjes (geen ketens of juweliers ofzo) kettinkjes van Dutchbone, die zijn heel fijn en mooi. En goed van kwaliteit ook! Misschien wordt dat merk bij jou in de buurt ook verkocht?
Etsy of offline: COS of Other Stories?
Ik vind ze leuk. Als je kleding verder best simpel is vind ik dat dit het wel wat extras geeft.
Een like van mij!
For what it’s worth haha
Vind de verhouding prima zo op die foto.
@Krabsalade Als je echt goud/witgoud wilt, zit er een goudsmid in mijn naastgelegen stad en het dorp waar je werkt (in datzelfde pand als het bankkantoor, tegenover de wok) die zelf ook hangertjes ontwerpen. Ik heb een klein hangertje van die in mijn naastgelegen stad, 0,7/8 cm doorsnee denk ik en die was zo’n 80 euro. Moet je dus wel nog een kettinkje bij, maar die kun je bijv. dan weer in de sale bij Siebel halen oid. Heb je dus wel echt goud of witgoud, maar kost een centje.
Ik vind ze echt mooi!
@Krabsalade ik ben ook fan van deze: https://www.nanini.nl/collections/kettingen Fair mined goud en zilver en handgemaakte sieraden
Ik heb vorig jaar zwarte suède overknees op de kop getikt, maar ze nog nooit gedragen. Ik vind het alleen mooi met een jurk of rok, en denk eigenlijk alleen met een midi/knie of langer lengte. Heeft iemand een goede tip voor een jurk/rok? Printjes vind ik wel leuk, maar te kleine bloemetjes of stippen dan weer niet…
Ik had vorige week een Falke panty gekocht wil ik die vandaag voor het eerst aan doen, gelijk een ladder. Daar baal ik echt van. Iemand een tip voor een goede panty (20 den)?