Ohh dat staat echt mooi denk ik! Zo’n kleur heb ik ook nog niet, dankje Lichtgrijs vond ik zelf niet zo mooi staan, denk dat ik het een heel groot contrast vind ofzo. Waar is deze sjaal van trouwens?
https://m2.hm.com/m/en_gb/productpage.0351098017.html
Het was deze link. Via Google. Uitverkocht Weet helaas niet of hij van dit seizoen is.
Ah balen Ga ik even opzoek naar een soortgelijke kleur sjaal!
Ik denk dat (licht) roze er ook mooi bij kan staan.
Ik heb deze trui met een wijde hals in het geel, maar ik weet niet hoe ik hem moet dragen. Zonder iets eronder is het te bloot voor naar werk, maar met een gewoon basic hemdje met brede bandjes ziet het er super suf uit. Ik dacht misschien een ander shirtje met wijde hals zodat je een randje ziet, maar waar koop ik dat? Iemand tips?
american vintage heeft vaak hemdjes in dezelfde kleur, misschien kun je die eronder doen?
Voor de liefhebber, kattenblouse. Alles met kattenprint moet ik passen, ik zal daar vast niet de enige in zijn haha. Heb hem zelf niet meegenomen, is helaas polyester en ik ben zelf al heel bleek, lijkt me geen topcombi. Oh en hij is wel heel erg druk haha. Maar KATTEN!!! Van Vero Moda trouwens.
Ja dit vind ik ook een leuk idee, want zwart steekt zo af maar juist in dezelfde kleur kan het wel tof zijn. Thanks!!
Ik heb toevallig laatste de Jamie in 28 en 30 besteld, en uiteindelijk de 30 gehouden (die mag bij mij ook strakker, jammer dat ze geen 29 hebben) en de 28 vond ik echt heeel klein, die kreeg ik gewoon niet over m’n bovenbenen heen
Ik heb voor de bruiloft van mijn zus dit jurkje:
Ik had deze schoenen besteld
En ze zijn mooi, maar de punt toch wel erg punterig en denk dat ze pijn gaan doen. En als ik ergens een hekel aan heb is het pijn aan mijn voeten. Ik word daar zo chagrijnig van dat ik wel uit elkaar kan ploffen.
Nu zag ik net ook deze schoenen van Sam Edelmann
Ik hou wel van een kitten heel, of zijn ze heel erg lelijk?
Mijn eerste keus voor schoenen was overigens dit paar
Vind het contrast tussen het jurkje en stoere laarsjes wel leuk.
Wat vinden jullie?
Dit vind ik normaal ook, maar het hangt ook wel heel erg van het soort bruiloft af denk ik. Als het allemaal heel traditioneel en conventioneel is zou ik eerder voor pumps gaan. Als het allemaal wat losser is kan het prima imo.
Ohh nee is niet chique oid mn zus is zwanger, draagt zelf geen trouwjurk en doet niet eens foundation op
Dan kan het prima! Al zou ik misschien eerder voor een contrasterende kleur gaan. Denk dat bijvoorbeeld koningsblauw of een mooie donkergroen heel mooi bij het jurkje zou passen.
Ja dat denk ik ook, of bordeaux.
Ik vind die schoenen van sam edelman niet heel erg lelijk, maar wel te druk icm dit jurkje. Omdat ze beide bewerkt zijn
Oh ja, bordeaux zou ook heel mooi zijn!
@Karl_Lagerfeld of een mooie grijze kleur. Maar als het niet heel formeel is kunnen die laatste die jij zelf het leukste vindt ook hoor
@Karl_Lagerfeld qua punterigheid lijken die van Sam Edelman ook erg punterig en heel eerlijk, ik vind die niet mooi en als de kleuren op de foto’s levensecht zijn vind ik ze qua kleur niet passen. Die laarsjes die je aanvankelijk op het oog had vind ik wel heel leuk, voor onder het jurkje en daarna ook gewoon zo :p. Als ik het zo lees, moet dat best kunnen voor deze bruiloft toch?
Mooie jurk!
Ook mooie laarsjes, maar ik vind de combinatie minder geslaagd. Niet mijn voorkeur. Ik vind de kleur van de schoenen ook niet bij de jurk passen.
Ik heb zo een erge kleding dip, ik weet echt niet wat ik moet dragen. Iedere dag een jeans, trui met sneakers. Ben vandaag gaan shoppen en heb serieus 12 truien gepast, maar ik vind dat niets echt mooi zit en allemaal van die synthetische stoffen. Waar vind ik echt mooie truien, die langer dan een jaar meegaan?
Ennn ik heb een soort gebreide zwarte strakke (net geen) maxi rok gekocht, wat kan ik daarop dragen?
Dit is echt een hele algemene vraag, maar: waar vind je leuke kleding en kledingcombinaties voor mannen? Mijn vriend heeft nieuwe kleding nodig en wil graag iets leuks kopen, maar hij weet niet wat en ik eigenlijk ook niet.