Ik haal vaak dingen bij COS en Selected Homme voor m’n vriend. Wil ook wel tips, verder kom ik niet eigenlijk haha
Weet iemand waar je van die leuke, soort Amerikaanse pyjama’s kan krijgen? Zo’n setje met jasje en lange broek
Mijn vriend draagt graag pakken, of skinny jeans + blazer, en hij shopt meestal bij WE, Celio, Jules, soms Zara en Jack & Jones voor jeans. Vooral de volledige pakken van WE vind hij een aanrader. Zara heeft leuke blazers (wat minder klassiek) maar kwaliteit is meestal ruk, voering komt gemakkelijk los en binnenzakken scheuren door. Hij is wel tevreden van de schoenen van Zara, en Sacha.
Zara en sissy boy! Online ook bij fresh cotton, al is dat deels wel te skaterboy voor mijn smaak
Bedoel je zo’n flanellen pyama set? Die hebben ze vaak bij het kruidvat
Geen idee of dit te doen is voor jullie, maar ik vind dat er in Bataviastad veel kledingwinkels per m2 zijn voor mannen. Waar ik in een stadscentrum veel vrouwenkleding zie, heb je daar veel voor mannen. Dus misschien een idee?
Love deze jurk!! Wat betreft schoenen zou ik van deze drie voor de tweede gaan. Ik vind contrast lief/stoer ook altijd leuk maar bij die derde vind ik de schoen denk te stoer/casual. Zou misschien eerder voor glad leer gaan bijvoorbeeld!
Heeft iemand hier misschien de gouden tip voor zwarte basic shirtjes die niet heel strak vallen? Ik ben al een tijd op zoek naar shirts met beetje een losse fit met lange mouwen. Het liefst dan ook nog shirts die wat langer mee gaan.
Ik vind bij mannen schoenen echt veel verschil maken. Weet niet wat voor schoenen hij normaal draagt maar vind leren schoenen zoals chelsea boots heel leuk of wat meer van die laars-achtige modellen met veters.
En dan lekker strakke spijkerbroek en een mooie trui.
wat voor lichaam heeft je vriend?
Ik heb best een kleding crisis. Ik loop rond met nog steeds extra zwangerschapskilos. Ik zit tussen twee maten in, heb nog een beetje een buikje en mijn borsten zijn zeker twee cupmaten groter dan normaal. In de zomer ging het wel met een paar leuke jurkjes, maar nu weet ik het niet. Veel oude kleding past nog niet goed of zit echt niet mooi en als het wel goed zit heb ik niet makkelijk toegang tot de borst voor de baby. Ik wil ook niet te veel kopen, maar zou graag iets leuks vinden zodat ik me geen ma Flodder voel
misschien is zoiets een keer leuk?
Overhemd met brede strepen zijn minder saai en vind ik ook leuk staan bij een man met zijn figuur. en dan qua broeken een strakke spijkerbroek of een chino broek is wel leuk bij mannen en wel basic maar niet saai.
dat is deze van asos
of wat ook leuk is zijn dikke overhemden
zoals dit. die willen ze ook wel aan omdat het lekker zit en niet zo stijf voelt als standaard overhemden haha. deze is van massimo duttiJa! Top, ga ik daar eens kijken, dankjewel
Een wikkeljurkje is best een goed idee. Ik ga kijken. Ik heb nog wel een basic blauw jurkje liggen in de kast die goed zit. Dat zou ik wel kunnen combineren met een leuk gebreid vest. Bedankt voor het idee!
Leren Chelsea boots. Ik heb een paar gekocht op Asos en ben verliefd.
Heeft iemand ervaring met de knitwear van Uniqlo?
Hoe zitten ze, blijven ze goed na wassen, krimpen/pluizen ze snel?
Mijn man heeft er wel wat truien van maar ik vind ze heel erg gaan pillen en zijn ook kriebelig.
Maar ze krimpen niet en gaan ook niet snel stuk.
Ik vind het wel leuk. Maar is het echt een feestje? K zou het dan in een trui veel te warm hebben.
Vind dit heel leuk, heb je misschien enkellaarsjes met hak?
Wat moet ik dragen onder een witte blouse? Huidskleurige bh zie je nog steeds.