Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik heb van de andere kant best wat ervaring met oprekken, de wreef wordt het probleem denk ik niet. Maar de achterkant drukt onwijs op m’n hiel, echt aan de onderkant naar binnen, daar is het wel dubbel materiaal
Qua lengte zijn ze overigens wel goed
Ik heb ze online gekocht via zalando dus weet niet eens of ik dan zomaar een Clark’s winkel ermee kan binnenlopen… Ze komen wel bij hun vandaan zo te zien, was ook een partner. Zeg ik dat dan goed zo? Ik bestel zelden bij zalando haha
Het oprekken kan inderdaad gewoon, en bij de wreef gaat dat zeker een hoop schelen, ik bedoelde als je ze op de wreef wil laten oprekken en wat in de lengte, dan kost dat samen zo’n 15-20 euro, afhankelijk van de schoenmaker, en dan mogelijk nog een heelverhoging erbij a 9 usor, ben je 24-29 euro verder. Je zou als je ze wil houden ook even naar een schoenmaker kunnen gaan voor advies, mogelijk kunnen ze de hiel wat ’ uitkloppen’ om het wat soepeler te maken, maar oprekken heeft daarvoor niet veel zin.
Ja ik weet op zich wel wat oprekken kan doen, heb behoorlijk lang in een schoenenwinkel gewerkt dus heb er sowieso ervaring mee qua oprekken zelf. Alleen heb ik het nooit zelf nodig gehad, dus ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt wanneer iets echt te strak is, of wel opgerekt kan worden. Je ziet alleen reacties van anderen en dat ze blij zijn haha
Ik ga maar eens langs bij een betere schoenenwinkel en -maker ineen, thanks nogmaals!
O chill en draag je ook gewoon in de winter? Huidskleurig dus
Ja komt ie weer hoor… de Topshop Jamie is er nu ook met een coating zag ik!
Hoe lang komt je rok? Ik zou gewoon wachten op een niet te koude dag en hem dan dragen zonder panty, gaat veel mooier zijn dan met panty! Als je hoge laarzen hebt in een lichtere kleur kan het ook wel denk ik
Tot op mijn knie! Misschien toch maar laarsen scoren haha
Ja! En dan met een witte fluffy trui, gaat super mooi zijn!
Jongens hebben jullie tips wat betreft jeans. Ik zoek eentje die veel stretch heeft want dat zit lekker. Donkergrijs zonder wassing.
Het belangrijkste: ze moeten je bil goed uit laten komen. Ik trek soms broeken aan en dan denk ik echt waaaaaar zijn mn billen gebleven 
Merci beaucoup ga nu kijken 
Edit: welke maat heb je normaal en welke gekocht als ik vragen mag?
Ik ben opzoek naar leuk sokken (gekleurd, glitters) die net boven korte enkellaarsjes uitkomen. Ik heb nu zulke: https://www.zalando.nl/becksoendergaard-dina-2-pack-sokken-b1281f000-q11.html?size=39/41&wmc=SEM310_NB_GO._1466588762_701171515_35858411039.&opc=2211&gclid=Cj0KCQiAi57gBRDqARIsABhDSMpp0aYf4dtrkw_hOI4JqQJhZX_osthcsTnIKo-iSjluMIeZSdO5RCEaAlijEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Die komen bijna tot halverwege mijn kuiten en ik vind het leuker als alleen een klein randje boven laarsjes uitkomen, voor wanneer ik een panty draag.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
Ik ga kijken, dankjewel!
Bij de Monki hebben ze ook veel leuke sokken!
Ja ik zie allemaal leuke met de goede maat! Dankjewel!
Ik heb over een aantal weken een zomer bruiloft. Dress code is casual chique. Ben opzoek naar een mooie jurk, die luchtig en toch chique is. Op asos kom ik alleen maar hele sletterig dingen tegen of echt gala achtig jurken. Iemand de gouden tip voor een leuke webshop of winkel? 
Wat ik bv doe is kijken bij Zalando en als ik een bepaalde jurk wel mooi vind, kijk ik welk merk het is. Daarna bij filters gericht op dat merk zoeken. (Kijk bv bij het merk ‘Apart’: zag ik mooie jurken tussen) Dan zie je alle jurken van dat merk en kun je goed zien of dat de stijl is die je zoekt!
(C&A is vaak in dit soort gevallen ook een hit or miss. Steps ook.)
Thanks voor deze tip. Heb net een aantal jurkjes besteld met deze tactiek, hopelijk zit er wat tussen!
Ik weet niet of je inmiddels al eentje aangeschaft hebt, maar ben erg fan van de Asos petite lijn.
Heeft iemand tips voor winkels/websites voor laarzen met xl schacht? Of merken op zalando bijv?
En dan het liefst geen laarzen waar ik 250 euro voor betaal 
Ik heb zelf al gezocht ,zonder echt resultaat.