Modetopic

Ik heb dit probleem met leggings (en soms panty’s), maar niet met broeken. Super irritant en weet ook niet of de leggings te klein of net te groot zijn. :frowning_face:

Of het ligt aan de broeken… ik zou paar verschillende winkels/merken proberen. En met en zonder stretch maakt ook uit
Bij mij zakt high waisted af als t te groot is en als in m’n kut kruipt is t te klein.

Myjewellery heeft ze ook online. Mocht je ze niet in de winkels gevonden hebben!

1 like

Ik heb er 1 bij Only gekocht vandaag! Dankjewel!

2 likes

Ooh dan ga ik kleinere proberen thanks!
Bij mij kruipt ie nooit omhoog dus wie weet is dat het! En misschien toch maar een keer eentje met een aparte taillemaat

Heb mijne al een paar jaar en ben er erg blij mee! Vallen normaal, maar het zijn geen wijde truien. Zit gewoon mooi aangesloten

weet iemand een leuk beetje sletterig kerstvrouw/man pakje?
mag ook een mooie rode kanten body ofzo zijn of een korsetje ofzo.
en graag niet “misschien op asos?” want dan kan ik net zo goed zelf alles afzoeken.
Heb al het rode ondergoed bekeken op H&M, Asos en Zalando maar vind toch nog een beetje duur en net niet helemaal wat ik zoek haha

1 like

New Yorker heeft dit ook vaak, lekker cheesy rood fluweel met wit bontrandje enzo

2 likes

Hoi allemaal! Ik heb een vraag; ik heb deze laarzen en ik vind ze heel tof, maar heb moeite om ze leuk te combineren. Iemand leuke ideeën of suggesties?

Ben trouwens wel meer het stoere type en niet zo heel meisjesachtig.

5 likes

haha niks ten nadele van jou hoor maar ik zag deze:

en ik probeer mezelf daarin voor te stellen maar weet niet of ik moet lachen of huilen.

5 likes

ik denk dat de meeste touwtjes niet eens zichtbaar zouden zijn bij mij. echt een heel triest gezicht vooral aan de achterkant ook. en dan aan de voorkant die kleine punttieten van me zo erdoor heen.
:sob:
nee dan liever een beetje kant en wat doorzichtige stof ofzo hahaha

2 likes

deze gevonden op de website. is wel wat ik zoek ja haha.

en @Pinkbeliever als je van stoere kleren houdt zou je het misschien leuk vinden met een boyfriend achtige broek, met gaten en dan zo opgerold in lichte kleur (als je echt stoer bent met netpanty eronder) en dan een lichte trui. Bijv witte wollen trui zo met t randje erin gedaan en dan klein zwart tasje en je haar in een knotje. zo zie ik er tenminste andere meiden mee lopen.

1 like

Hmm, is wel goed idee ja! Ik moet er gewoon een beetje mee buiten m’n comfortzone gaan.

Newyorker

Yes hij zit bij mijn heupen wel vaak goed en bij mijn taille wat losser. Dan zit hij na het wassen vaak wel lekker strak maar daarna zakt hij af.
Dit zijn inderdaad ook allemaal broeken zonder stretch! Dus een kleinere broek met meer stretch misschien zodat hij wel om mn heupen past en ook taille. Goede tip dankjewel!

1 like

Ik vind dit altijd leuk met een all black outfit. Zwarte skinny (eventueel gescheurd op knieeen) en een simpel zwart (losser) t-shirt. Of met een lekkere grote gebreide trui!

Weet iemand hoe vaak ze restocken bij Topshop?

Met een stoere all black outfit! Zwarte / donkergrijze Skinny, grote trui. Dat zou ik doen denk ik.

Hey, volgens mij heeft @Lentex de panty’s gekocht die ik bedoelde… ze staan in show je laatste aankopen. 40 denier opaque weather tights… die zijn heel fijn!

Dus Lentex, goede aankoop :star_struck:

2 likes

En waar koop je die panty’s?