Paprika heeft mooie laarzen voor niet al te veel geld met xl schacht.
Mag ik hier mijn te algemene wishlist droppen en dat jullie dan vuren met wat jullie mooi vinden? Ik moet wat investeringen maken want er zijn veel dingen kapot gegaan:
ballerina’s
(schouder)tas
Hakken
Enkellaarsjes met brede hak (>8cm)
Kleuren maken niet uit maar liefst wel van echt goede kwaliteit. Elke tip is welkom 
Waarom kosten de jurken van Monki bij Asos bijna €15,- duurder dan bij Monki zelf.
Heb er 3 jurken gezien, maar bij Monki niet in mijn maat, en zalando heeft ze niet.
Nog tips voor leuke wikkeljurken voor mijn appelfiguur?
Ik zou even checken hoe duur ze in ponden zijn. Scheelt vaak een hoop als je dat omrekent, ipv direct in euro’s afrekent.
Heeft iemand een idee hoe ik een kunstleren riem iets soepeler krijg (behalve 'm gewoon te dragen)? Hij staat nu zo rechtop in mijn broek en dat vind ik lillek.
Weet iemand leuke Dr Martens like laarsjes? Ik vind Dr Martens eigenlijk iets te lomp voor mezelf.
Misschien heeft Guts & Gusto wat voor je?
Vagabond heeft sowieso veel varianten op zwarte veterlaarsjes die er wat verfijnder uitzien. Het leer van deze schoenen is ook wel heel mooi.
Zoiets misschien? https://www.tdleatherboots.com/collections/all
Heb zelf deze halfhoge zwarte vorig jaar gekocht en nog steeds erg blij mee! Was zelf toen ook op zoek naar iets subtielers dan Dr Martens en kwam deze toen tegen bij Things I Like Things I Love (in Amsterdam, weet niet waar je woont).Ik heb ook nubikk schoenen (niet deze) en vind ze iig heel lekker zitten! Laatst ook gewoon mee genomen op citytrip, omdat ik er echt prima een hele dag op kan lopen (en ik draag eigenlijk altijd sneakers, dus het is heel wat dat ik dan dit kies om mee te nemen)
- ballerina’s van Fred de la Bretoniere
- tas, groot of klein? Wat mag het budget zijn?
- hakken geen idee want die draag ik zelf niet. Vind zelf Peter Kaiser Herdi wel mooi en relatief lekker zitten, wel heel duur
- enkellaarsjes vind ik zelf mooi van Via Vai, wel alleen voor smalle voeten dus jammer voor mij haha. Fred de la B heeft ook wel eens mooie met brede hak en heb er zelf van Vic Matie die erg lekker zitten en goede kwaliteit zijn
Kende het merk voor 2018 helemaal niet, maar heb er nu al 2 paar van en word ook heel blij als ik ze aanheb.
Thanks voor je tips!
Ja ken het wel haha, heb nu een nieuw paar thuis staan wat echt nog ingelopen moet worden en ik zie er een beetje tegenop
maar mn 2 oudere paren lopen echt heerlijk. (ik heb ook een vrij hoge wreef)
Heeft iemand tips waar je leuke pakken kan kopen? Zoek een blazer met bijpassende broek (het liefst tapered leg en normale lengte) maar ik vind vooral printjes en double-breasted blazers 
Ik lees mee. Ik zoek de perfecte blazer
Misschien heb je ondertussen al wat; maar ik moest gelijk denken aan deze. Ze zijn heel licht en lopen goddelijk.
200% die eerste, ik vind het materiaal daarvan veel mooier. Die tweede oogt als nepleer, als 't dat niet al is. En bij die eerste vind ik 't mooi dat die gespen ook wat gekleurd zijn, of lijkt dat maar zo? Die tweede steken zo af, te groot contrast
Zara claimt dat die 2e ook echt leer zijn en in de winkel zag het er ook wel zo uit, maar ik neig zelf ook meer naar die eerste. Heb ze al een tijdje op het oog en zodra ik ze zag zei ik meteen dat ik ze wilde kopen. Die 2e zijn een stukje goedkoper en het bontje lijkt me wel wat haha!
Maar denk dat ik toch die 1e ga kopen
@Luipaard als ik er nog wat aan mag toevoegen, haha: die eerste loopt denk ik ook mooi smal toe naar je enkel. Die tweede kunnen wel eens wat meer “open” staan, maar mijn broeken zijn dan ook altijd strakker dan strak
Waar zijn die eerste van?