Modetopic

Primark…

1 like

3 voor 4 euro

1 like

OOOOOO, ik ga morgen gelijk na mijn werk daar naar toe!

1 like

Wat zijn jullie ervaringen met Clark’s? Het is mijn eerste paar en ze zitten STRAK, nog nooit zoiets meegemaakt. Ik heb nota bene 4 jaar in een schoenenwinkel gewerkt en ik weet dat suède uitloopt, maar zelfs ik twijfel hieraan? Ik heb een hoge wreef dus die begint meteen te protesteren, zelfs met pantykousjes.
Zelf uitlopen wordt daardoor lastig want ik heb ze na 5 seconden uitgedaan. Uiteraard kan ik aan de slag met oprekken, zelf of door de schoenmaker, maar dan kunnen ze sowieso niet meer terug natuurlijk.
Al die keren dat ik tegen klanten zei “oh nee die lopen echt wel uit hoor!”… Ik vraag me af of zij hetzelfde voelen als wat ik nu doe haha wat een ellende

1 like

Ik wil dit jumpsuit aan voor een kerstdiner. Weet alleen even niet hoe ik hem af moet stylen.

4 likes

Draag je ze alsnog wel of is 't echt niet fijn? Ik had gehoopt dat dit m’n “go to” schoenen zouden worden, want ze passen bij zo veel. Bij mij zitten ze achter bij de hiel ook behoorlijk strak. De wreef oprekken moet niet zo’n probleem zijn, maar die achterkant…

Hoe zouden jullie een bruin leren rokje qua onderkant stylen? Ik wil 'm graag aan met witte trui of jeans blouse (zoals op foto’s hier),

Ik twijfel alleen over panty situatie. Bruine hoge laarsen heb ik niet en zwarte panty zoals hier niet zo mooi ! Misschien iets doorschijnende zwarte panty maar dan wer koud denk ik? Haha

Screenshot_20181204-184419|250x500

En een simpele dunne zwarte panty dan, met zwarte laarsjes ofzo?

1 like

Ja dat maar proberrn denk ik ja! Beetje bang voor kou alleen dan haha. Hmm ga vanavond even mode show houden

Ja dat is wel het nadeel. Struggles :tired_face:

Als ze zo rot zitten, zou ik teruggaan en even kijken of wen half maatje groter beter zit. Oprekken lukt wel tot ongeveer ern halve maat groter, aangezien ze van soepel suède zijn en een enkele laag, oprekken bij de wreef zal ook veel schelen, maar dat wordt wel een die grapje als je zowel een stukje groter als de wreef wil oprekken, aangezien dat niet met dezelfde leest gebeurd. Wat is het probleem bij je hiel? Mogelijk is de hielvoering wat te hoog voor je en moet je er een hielverhoging inleggen…

Kortom, veel gesleutel voor schoenen die niet goedkoop zijn…

Haha wow pinterest is beetje hitsig denk ik. Nog tips waar ik zo’n panty kan scoren?

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik heb van de andere kant best wat ervaring met oprekken, de wreef wordt het probleem denk ik niet. Maar de achterkant drukt onwijs op m’n hiel, echt aan de onderkant naar binnen, daar is het wel dubbel materiaal
Qua lengte zijn ze overigens wel goed
Ik heb ze online gekocht via zalando dus weet niet eens of ik dan zomaar een Clark’s winkel ermee kan binnenlopen… Ze komen wel bij hun vandaan zo te zien, was ook een partner. Zeg ik dat dan goed zo? Ik bestel zelden bij zalando haha

Asos heeft iets? Petite staat erbij haha.

http://www.asos.com/nl/prd/10160588

Edit: river island

1 like

Het oprekken kan inderdaad gewoon, en bij de wreef gaat dat zeker een hoop schelen, ik bedoelde als je ze op de wreef wil laten oprekken en wat in de lengte, dan kost dat samen zo’n 15-20 euro, afhankelijk van de schoenmaker, en dan mogelijk nog een heelverhoging erbij a 9 usor, ben je 24-29 euro verder. Je zou als je ze wil houden ook even naar een schoenmaker kunnen gaan voor advies, mogelijk kunnen ze de hiel wat ’ uitkloppen’ om het wat soepeler te maken, maar oprekken heeft daarvoor niet veel zin.

Ja ik weet op zich wel wat oprekken kan doen, heb behoorlijk lang in een schoenenwinkel gewerkt dus heb er sowieso ervaring mee qua oprekken zelf. Alleen heb ik het nooit zelf nodig gehad, dus ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het voelt wanneer iets echt te strak is, of wel opgerekt kan worden. Je ziet alleen reacties van anderen en dat ze blij zijn haha
Ik ga maar eens langs bij een betere schoenenwinkel en -maker ineen, thanks nogmaals!

O chill en draag je ook gewoon in de winter? Huidskleurig dus

Ja komt ie weer hoor… de Topshop Jamie is er nu ook met een coating zag ik!

2 likes

Hoe lang komt je rok? Ik zou gewoon wachten op een niet te koude dag en hem dan dragen zonder panty, gaat veel mooier zijn dan met panty! Als je hoge laarzen hebt in een lichtere kleur kan het ook wel denk ik

Tot op mijn knie! Misschien toch maar laarsen scoren haha