Modetopic

Ik twijfel om een panter flared te kopen, maar “kan” dat nog is het al gedaan met de pantertrend? Hij is ook nog eens dik in de sale, waardoor ik denk dat het stiekem wel eens klaar is haha!

1 like

Maar is dat erg? :thinking: Als jij het een toffe broek vindt, waarom niet? In mijn leven is het nooit klaar met panterprint trouwens.

7 likes

Nee ik vind het heeeerlijk, dus eigenlijk moet ik het dan gewoon doen he.

1 like

Ja!

2 likes

De binnenkant is heel zacht. Doet mij een beetje suede-achtig aan, maar weet niet wat het precieze materiaal is. Ik heb er geen zweetbenen of -billen in, maar dat kan ook samenhangen met de temperatuur buiten…

1 like

Ik weet niet of dit hier helemaal thuishoort, maar waar verkopen jullie je kleding het liefst? Meestal geef ik kleding weg, dus ik heb hier eigenlijk helemaal geen ervaring mee! Vinden jullie united wardrobe fijn, gebruiken jullie marktplaats of iets anders?

Even om hier op terug te komen; ik had geen andere broek (of rok of jurk) die ik aan kon en ook al voelde ik mijn buikje hier bewust zichtbaar in, het moest deze eigenlijk wel worden. Heb er toch nog een top bij gevonden en ik voelde me echt helemaal niet dik op locatie. Ik maakte ook nog even een foto aan het begin van de avond, en ik bleek afgevallen te zijn en dat zag ik pas op de foto. Vond mezelf er best hot in uitzien! Viel reuze mee!
Hopelijk kan ik nu vaker zulke broeken aan zonder dat ik me een dikkie voel.

9 likes

Ik ben ook 1.72 en ben fan van de Only-broeken! Mijn fakeleer skinny heb ik nu ruim een jaar en is nog in perfecte staat. Gewoon lengtemaat 32 komt op mijn enkels (niet korter), maar er bestaat ook lengtemaat 34.

1 like

Misschien sneakers van een ander stofje dan canvas allstars? Bijvoorbeeld suède of leer (als op de eerste en derde foto). Dan ben je toch casual maar het staat toch wat netter. En als ze dan 1 kleur zijn dan past het ook als je een broek met print draagt.
Ik draag zulke broeken zelf vaak gewoon met mn vans (old skool).

1 like

Ik wilde dus net typen ‘veterschoentjes’ haha maar dat vind je niks. Ik kan ook niet zoveel anders bedenken. (laarsjes vind ik trouwens nooit echt een succes, dan valt de broek (met toch wel nauwe pijp) zo gek net op de laarsje) Ja dichte pumps, maar ik draag die niet.

Ik zoek al een hele tijd een zwarte denim jeans. Dus echt van een dikke jeansstof. Het is daardoor vaak een beetje vaal/grijzig, maar dat vind ik juist wel mooi. Het liefst een skinny model maar mom jeans mag ook. Ik heb korte benen. Iemand een tip? (Als voorbeeld: ik vind de Jamies van Top Shop van te dunne stof gemaakt, te veel stretch)

Ik heb Thursday gepast, maar vind hem te dun en niet van een dikke spijkerstof. Ja ik ben heel kritisch, daarom ben ik al maanden op zoek denk ik :sweat_smile:

Ja te veel polyester naar mijn voorkeur!

(is het zichtbaar? https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1N/04/MQ/11/TP721N04M-Q11@7.jpg en https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1N/04/MQ/11/TP721N04M-Q11@9.jpg Dit model vind ik dan weer niks, maar zoiets qua stof bedoel ik. Zoveel mogelijk katoen.

Ik heb wel twee fijne van Zara en Mango in een skinny model met dikke jeansstof, maar ze zijn wel afgedragen inmiddels en hebben een best lage taille wat ik graag anders zou zien. Maar daar kom ik ze ook niet meer tegen afgelopen jaar.
En bij Topshop is het zo dat 30 te groot is, maar 28 pas ik ook niet in. Dus die winkel valt helaas af :frowning: (er liggen in mijn kast dus 2 broeken van topshop van een mooie jeansstof, maar op het moment kan ik ze beide niet aan :’))
De struggle is real hoor, die zoektocht.

1 like

Ja! Je had toch van de zomer veel van die ‘pantalons’ die ik eigenlijk maar joggingbroeken vond. Vooral bekend met een streep zijwaarts met een touwtje in de middel. Ik vind ze niet heel netjes, maar ze staan dus wel netter dan een jogging.

edit https://www.zalando.nl/monki-laila-trousers-broek-moq21a009-q12.html deze vind ik er nog leuker uitzien dan de broeken die ik eigenlijk bedoelde. ik wil dit nu ook, niet nodig :stuck_out_tongue:

1 like

Paniek!!!
Ik heb een stukje lak van mijn dr. Martens!
Is er iemand die weet hoe ik dit kan repareren/ oplossen?

Gewoon normaal.

1 like

Wat voor schoenen dragen jullie onder paperbagbroeken?
Als het warm is draag ik ze met sandalen/pumps. Maar merk dat ik ze de laatste tijd niet draag omdat ik niet weet hoe ik het moet combineren.

Ik leef nu voornamelijk op sneakers en enkellaarzen.

Derby’s?

1 like