Modetopic

Ja en dan ben je alsnog benzine/tijd/kraamkosten kwijt… Accepteert H&M gewoon een redelijk gevulde zak? En krijg je dan een fysieke bon mee die je later in kunt leveren? Lijkt me zo gek om met een vuilniszak naar de kassa te stormen voor een kortingsbon :sweat_smile:

1 like

Vraag is denk ik eerst waarom je het niet weg kan doen? Welke gedachten zorgen ervoor dat je het steeds in je kast laat hangen?

ik ben bang dat ik er spijt van krijg… heb echt wel eens dingen weggegooid die ik nu mis. en nu kan ik niks meer weggooien behalve als het echt kapot is ofzo

hmm, wel eens geprobeerd de ongedragen items in een tas te stoppen en ergens apart te leggen? misschien kom je er dan achter of je ze mist, en als je ze na -zeg 2 maanden, ligt aan seizoen- nog niet hebt opgezocht echt wegdoen

meh stom, ik heb het geluk dat mijn ouders wel eens op een rommelmarkt staan dus dan kan het zo meegenomen worden. vind het vooral belangrijk dat iemand anders er blij mee is, want met H&M recycling wordt het gewoon vernietigd oid toch? heb daar laatst wel een tas ingeleverd met heel oud textiel, maar ook bonnetje kwijtgeraakt en koop sowieso altijd online

Wat ik dacht is dat ze het gebruikten om nieuwe kleding van te maken voor de conscious collectie? Maar dat weet ik niet 100% zeker.

Ik heb 4 gaatjes in elk oor, 3 beneden en eentje boven.
Nou ben ik op zoek naar wat inspiratie voor nieuwe oorbellen… ik heb in mijn voorste gaatjes een ringetje met een driehoekje eraan. De andere zoek ik nog inspiratie? Iemand een leuk idee?

@Treacherous Gebeurt precies hetzelfde mee als wanneer je het in zo’n kledingcontainer gooit!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/heren/shop-by-feature/16r-garment-collecting.html

Heeft iemand de tip over een mooie (nep)leren skinny? Ik zoek eentje die niet al te dun is, lengtematen heeft en een uiterlijk van een normale broek, dus met zakken en rits.

1 like

Ik heb hem onlangs hier ook aan iemand anders aangeraden, maar ik ben fan van de nepleren skinny van de only! Alles wat je omschrijft: lengtematen (sowieso 32 en 34, ik denk ook 30), en geen legging maar een broek met rits, zakken en lusjes. Tussen 35 en 40 euro denk ik

Die zijn fijn! Gaan bij mij vaak maar 1 seizoen mee, maar draag ‘m dan ook echt veel. Voor dat geld vind ik dat ook prima.

1 like

Oh wauw, die ziet er goed uit! Bedankt voor de tip, dan ga ik deze week even die kant op!

1 like

Ik zoek al heel lang pumps waarop ik langer dan een kwartier kan lopen. Welke schoenmerken zijn aanraders?

Tamaris heeft fijne pumps! :slight_smile: Ik ben zelf meer van de enkellaarsjes met hoge hak, maar op Tamaris pumps hou ik het met gemak een avondje uit.

1 like

Ik vind Noë pumps heel comfortabel!

Unisa, Gabor en Peter Kaiser. Geen lakleren pumps in ieder geval

1 like

No Stress via Manfield

1 like

Is die wel echt nepleer en niet coated? Ik zoek ook zo’n broek. Heeft ie ook kontzakken?

Misschien een domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen (nep)leer en coated betreft de look?

De nepleren broek die ik had voelde heel anders aan qua materiaal als de coated broeken die ik heb gehad. Die nepleren was voor mijn gevoel wat warmer/dikker dan de coated.