Je bent meer dan alleen een eventueel buikje he. Niemand gaat jou minder leuk vinden omdat je een vetrolletje hier of daar hebt. Sowieso, met o&n zijn mensen met hele andere dingen bezig dus misschien een goed moment om die broek aan te trekken en kijken hoe het bevalt.
Ja je hebt ook gelijk! En misschien moet ik mijn drankjes in het begin heel opzichtig drinken zodat ook niemand kan denken, en nog erger vragen!!!, of ik zwanger ben Daar ben ik bang voor :’)
Moet je gewoon zeggen: ja klopt en dan je wijntje achterover gooien
Hij staat je echt heel erg goed en ik zie helemaal niet dat hij iets te groot is.
Donker/diepblauw lijkt me ook mooi erbij!
Ik heb zo’n soort broek die ik graag aan wil vanavond. Het is niet precies dezelfde, maar van fluweel/ribstof maar hij komt dus wel een stuk boven mijn navel. Dus ik weet niet zo goed wat ik erboven moet dragen? Ik doe altijd met al mijn kleding een french tuck, maar dat ziet er nu stom uit…
Ik draag die naar werk altijd met een grote trui er op, of een shirtje dat voor een beetje losjes valt en dan bijv een blazer of ander soort jasje er op. Maar zo met oud en nieuw zou ik denk ik gaan voor een blouse die mooi valt, of een hemdje dat een beetje losjes zit. Vind zelf meestal strakke tops niet mooi op zo’n broek omdat ik het toch meer een legging vind en iets er in stoppen ook niet om diezelfde reden, dus ik kijk meestal naar dingen die een beetje flowy (is dit een woord?) vallen en niet heel recht of strak.
Thanks! Ik heb nu een los hemdje inderdaad en een vestje erbij. Had eerst een blouse daaroverheen gedaan, maar ga toch liever voor comfy haha
Ik heb deze broek pas gekocht, maar weet niet goed waarmee ik m kan combineren. Iemand tips?
Is die streep nou goud??
Mijn eerste inzicht zou zijn een wit shirtje met eventuele gouden/rode/zwarte print of een rode wijde trui/blazer.
Het is een soort parelmoer kleur, kan het niet goed uitleggen.
Thanks! Ga van de week eens in de stad kijken…
Ik vind ze beiden heel erg mooi, maar de eerste net iets meer tijdloos.
Leuke broek zeg!
Zou ‘m combineren met een zwarte wollen of kasjmier trui met een v-hals. Of met een grof gebreide donkerwitte (is dat een woord? ik bedoel dus niet wit-wit, maar beetje offwhite) trui.
Heel laat, maar is dit wat je zoekt?
Ik heb deze en hij is een stuk korter dan de meeste flared broeken die ik heb! De meeste zijn te lang voor platte schoenen.
https://www.costesfashion.com/nl-nl/luipaard-flare-broek-groenbottledonker-311654
Edit: ooh kak ik zie dat hij out of stock is
Zara of Mango!
Zara! En dan deze:
Lubbert niet bij de knie, geen cameltoe, en maakt geen vuilniszakken-geluid als je loopt. Kan ‘m echt aanraden, ik draag ‘m het liefst elke dag. En dat voor 20.-…
@Krabsalade 1.65, valt wel als enkel-model. Als je langer bent dan ik, lijkt ie me wat aan de korte kant
@pastelzwart Ik heb een normale maat 38 en de M is prima. Lijkt me redelijk true-to-size. Valt niet bizar strak, wel gewoon skinny/aansluitend. Maar niet zo strak als een legging.
Ja dat zou ik doen. Tenzij je enorme insta-fitgurlbillen hebt, maar die heb ik toevallig dan niet, dus draag ‘m in elk niet met een korte trui. Wel met een tshirtje en ene blazer die mijn billen 3/4 bedekt, of een wat langere grofgebreide trui