Ik zou niet alles in een keer kopen, maar langzaam kijken wat je nodig hebt. Maak inderdaad eventueel een board aan op Pinterest met dingen die je leuk vindt, dan kan je daar naar op zoek gaan. Met 2 goede jeans, wat t-shirts, truien en vesten en eventueel een mooie blouse en blazer kom je al een heel eind. Bedenk je voordat je iets koopt waar je het mee kunt combineren en of je er ook meerdere combinaties mee kunt maken, wel zo handig. Asos is inderdaad een fijne winkel, maar ik shop zelf ook wel veel bij H&M, Costes en Zalando.
Voor spijkerbroeken kun je kijken naar de Topshop Jamie broek of de shaping skinny van H&M, zijn er beide in lengtemaat 34. Ik vind het fijne broeken, zitten lekker. Ik zou als ik jou was beginnen met een zwarte en een mooie denimkleur.
Ik vind zelf dit vest van H&M heel fijn, zit lekker en is er in veel kleuren: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0660599009.html. Zwart kan altijd, beige of lichtgrijs ook. (band)shirt eronder en spijkerbroek aan en je bent good to go.
(die gestreepte trui met dat roze, geel en wit vind ik echt heel leuk, mocht je die tegenkomen, let me know please
)