Modetopic

Ik vind zelf dat de costes ook hele mooie (gebreide) truien heeft!

Bijvoorbeeld deze:

https://www.costesfashion.com/nl-nl/trui-gebreid-middenroze-317871

Heb in de winkel nog wel meer leuke gezien! Heb altijd het idee dat bij de Costes het online assortiment altijd veel beperkter is dan in de winkel.

1 like

Ik ben op zoek naar mooie zwarte loafers, van goede kwaliteit. Heeft iemand tips voor bepaalde merken?

Ik heb mijn nog altijd prachtige zwarte loafers van Massimo Dutti

1 like

Heb je ze in de winkel gekocht? Ik zie dat er online niet heel veel keuze is

1 like

Het klopt dat er niet altijd heel veel van hetzelfde is, dus ik zou het regelmatig in de gaten houden. Ik zie nu die zwarte mocassins op de website, die vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi.

1 like

G.H. Bass. Super stevig, goede kwaliteit. Ik heb de Weejuns.

1 like

Ik heb dus veterlaarsjes besteld en heb ze ondertussen al twee keer weer ingepakt, maar ik blijf twijfelen. Mijn vriend vindt ze verschrikkelijk haha. Wat vinden jullie?

Samenvatting

Hetgeen waar ik aan twijfel is dat ze misschien een beetje sukkelig staan? De neus lijkt echt enorm lang terwijl mijn voeten niet heel groot zijn.

Ik vind ze mooi :blush:

1 like

Ik kan nergens echt leuke positiekleding vinden. Ik kom denk ik straks wel een eind met mijn eigen kleding, maar moet wel echt een paar broeken hebben straks. Alles in de winkels is of een legging of een skinny jeans. Beide draag ik nooit. Ik loop liever in broeken met wijde pijpen en een hoge taille, of een leuke jogger of trainingsbroek. Weet er iemand een leuk merk of webshop?

Ik ben het wel met je eens ja. Doet me denken aan die laarzen van pipi langkous haha en als je geen grote voeten hebt vind ik het zonde dat het dan zo lijkt door die laars.

1 like

Heb je al op Zalando gekeken? Daar staan verschillende modellen op. En anders Asos of Topshop.

Nee, ik denk dat ik inderdaad teveel twijfel en dat het ook meer zoiets is van “de schoenen die ik nu heb kunnen niet meer, dus dan moet dit maar.”

@Keaton en @Xigua Ook jullie bedankt!

Over het algemeen valt dat wel mee volgens mij… maar ik weet niet of jij tegen wol kunt? Vind jij truien snel prikken? Alles waar wol in zit kan prikken, maar dit is een (heel) laag percentage. Dus als je niet supergevoelig bent moet het te doen zijn!

1 like

Ik denk dat het reuze meevalt inderdaad!

Denk dat het wel meevalt. Maar persoonlijk geen liefhebber van zoveel acryl. Dat gaat bij mij altijd onfris ruiken na een halve dag en blijft niet zo mooi.

Ik zie veel koltruitjes nu. Vind ik zelf heel mooi, alleen niet bij mezelf haha. Bv okergeel.
Maar ook een body met een wat lossere voorkant met v-hals bv.
Volgens mij kan er zoveel op. Een zwart of wit shirtje… komt vast goed!

2 likes

Ik denk dat een oversized wollen trui in bv creme/wit of zwart sowieso veilige opties zijn. Maar bv ook lichtblauw of roze zouden denk ik mooi kunnen zijn. Oker of bepaalde groentinten kunnen ook maar dan wordt het misschien nogal herfstig. Ton sur ton met een andere tint bruin zou ook chique kunnen staan

1 like

Monki heeft fijne, niet zo dure broeken. Maar lengte maat 34 durf ik zo niet te zeggen. Ik denk dat online wel een grotere kans is.
En ik ben echt fan van levi’s high rise broeken.

2 likes

Heb je topshop broeken al eens geprobeerd? Ik vind hun Jamie en hun Leigh broeken heel fijn en ze verkopen een deel ook tot lengte 36.

Ja dit is herkenbaar, ik vind net zoals @Pinda de high rise jeans van Levi’s fijn. Hoe moeilijk is het om ‘m gewoon de goede lengte te geven, noem hem dan niet 34 :angry:

1 like