Ik heb vorig jaar een Topshop Jamie gekocht en kreeg een Weekday jeans binnen (wel de maat die ik had besteld). Veeeel te lang inderdaad. En ik wilde sowieso mijn Jamie broek haha.
Ik ben ook fan van de Levi’s high rise! Zit vaak tussen een lengtemaat 32/34 in en de 34 van Levi’s kan ik helemaal over mijn voeten trekken, dus die is echt extreem lang
Ik heb gisteren al een beetje gezocht naar Levi’s High Rise. Ik heb in mijn Jamie van Topshop maat 28x32, dan valt ie dus boven mijn enkel. Kan ik dan ook de 32 pakken van Levi’s?
Als je toch een keer online wil kijken, is misschien de webshop Long Tall Sally iets voor je. Mijn stiefmoeder is 1,95m en heeft hier altijd haar jeans vandaan. Ze is er super te spreken over iig.
Ik vind het echt heeel erg verschillen bij Levi’s, je hebt namelijk verschillende high rise broeken. Van de 721 heb ik altijd de 34, de 32 is daar net aan. Van de 720 is voor mij de 32 precies goed. En van de mile high is de 32 echt langlang. Dus ja het ligt er een beetje aan welke je gaat bestellen. Ligt btw ook wel aan de stofjes hoor! De 721 is echt een jeans, stukje dikker ook de andere twee types zit meer rek is en zijn veel soepeler dus die vallen ook iets anders zeg maaar.
Conclusie: het ligt aan het type, bestel ze anders allebei en kijk welke het beste zit. Aangezien Levi’s broeken soms best kunnen verschillen per type
@Tom_Riddle heb je de shaping jeans van h&m wel eens geprobeerd? Daar hebben ze ook lengtemaat 34
@Tom_Riddle monki zou ik niet doen, die vind ik vrij kort vallen. Ik ben zelf 1.76 en zit met lengte tussen 32 en 34 in. Monki 32 vind ik kort. Ik heb Levi’s 710 en daar is 34 echt te lang en laatst esn 721 retour gestuurd omdat lengte 34 ook te lang was.
Levi’s broeken, voor mij zijn hun 34 broeken ook te lang en pluspunt: ze gaan lang mee!
@NothingAboutSam Hi, zou jij me misschien kunnen vertellen hoe Rouje valt? ik twijfel erg over de maat die ik moet hebben omdat het Fransen maten zijn die ze aangeven… en ik weet niet heel goed welke maat ik in de sizechart moet aanhouden:grimacing: Thanks!
Ligt eraan wat je wil kopen! De maat kan namelijk zelfs al per jurk verschillen als de stof anders is. Ik koop voor de jurken, blousen en truien altijd een 36. Dat zit voor tops voor mij goed, maar de Gabin dress kan soms nog wel is smal vallen. Voor de rokken koop ik standaard een 38, want ik heb billen
Thanks! Ik gok maar op een maatje groter, meer kans op slagen denk ik haha
Wat ga je trouwens kopen dan als ik vragen mag?
Tuurlijk! de Gaby top in de blauw/wit/bruine bloemetjes! Vind de jurk ook echt prachtig. Eigenlijk wil ik alles van Rouje maar dat wordt een duur grapje haha. Ben ook wel heel benieuwd hoe deze top gaat vallen! Ik hoop niet dat ik hierna verslaafd ben;) Ik heb nu verzending gedaan via Colissimo. Heb jij daar ervaring mee?
Hebben jullie enig idee waar ik een rood met zwarte stippen legging kan vinden? Ik heb het nodig voor carnaval.
Ik kan serieus NERGENS een betaalbare optie vinden?? Zo moeilijk kan het toch niet zijn??

Geen tip maar als je niks kan vinden kan je misschien een rode panty kopen en een textielstift en dan zelf stippen tekenen?
Ik ben al maanden op zoek naar de t-shirt jurkjes van Primark, korte en lange mouw. Maar heb ze al lang niet gezien. Heeft iemand ze recent nog gespot?
Zoiets hebben ze toch gewoon bij iedere carnavalswinkel?
Edit: sorry ik was in de war met van die panty kousen. Die hebben ze wel overal, maar dat zoek je niet denk ik? Anders:
Nee klopt, kousen had ik inderdaad genoeg gezien maar ik wil graag een legging! Had op deze site ook al gezocht maar helaas ! Had niet verwacht dat dat zo moeilijk (goedkoop) te vinden is… Of ik ben gek, kan het iig niet goed vinden.
Ja inderdaad, dan ga ik zoiets doen! Bedankt allebei
Ik heb nog een betere tip, rode panty/legging gaten uit knippen en over een zwarte panty heen doen.
De gaten knip je het makkelijkst terwijl je m aan hebt. Gewoon omhoog trekken en afknippen.
Zegmaar zo oppakken: en dan net onder je vingers afknippen.
Dit heb ik jaren gedaan maar dan andersom (zwart over panter) en dit werkt goed plus lekker warm door dubbele laag.