Dat zou toch best kunnen als het Franse maten zijn?
Geld juist voor Nederlandse maten Ik had er een vestje gekocht en die is gewoon mijn normale maat
Wat is nou de beste jeans voor een slank postuur met weinig rondingen? High waist, mid waist, low waist, skinny, boyfriend, ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
Ik vind skinny nog altijd het mooiste,
Gewoon in het algemeen
High waisted flare jeans vind ik super mooi bij slanke rechte dennen
Heeft iemand ervaring met de schoenen van de h&m? Is het kwaliteit, lopen ze goed en blijven ze mooi? Heb weleens ballerinas gehad die ik echt 3x niks vond, maar soms zie ik mooie laarsjes en dan durf ik het eigenlijk niet aan aangezien ik meestal leren laarsjes heb die goed lopen en mooi zitten, maar soms wil ik iets voor erbij en twijfel ik altijd of ik het moet doen of niet.
Die van de premium quality collecties vind ik wel van prima kwaliteit. Is vaak van leer, met een beetje onderhoud blijven ze ook lang mooi en hoef ze niet lang in te lopen.
Ik heb zelf 3 winters met hun overknees gedaan, nu zijn ze wel Ă©cht op. Ik denk dat het van model tot model afhangt, soms voelen de schoenen (vooral âsuedeâ) karton-achtig aan, die zou ik niet zo snel kopen.
Waar koop je goede basic tops/ t-shirts?
Hema! Doe met sommige basic shirts echt al 5 jaar ofzo.
Zijn dat ook losvallende? Of zijn t strakke?
Ik koop altijd strakke basics⊠weet niet zo goed of ze voor vrouwen ook losvallende hebben.
Keek net ff maar zijn idd alleen strakke
Zoek een soort top in een effen kleur die wel wat losser valt zegmaar , heb een buikje te verdoeselen
H&m en dan de basic. Veel zijn losvallend, zijj 10 euro volgs mij.
Ik heb een paar van de c&a, gewoon basic zwart. Heb ze al een paar jaar en zit eigenlijk nog steeds prima
Ik vind persoonlijk die van de h&m niet zo. Vaak scheve of losse naden. Ik zou zelf de âperfect teeâ van Leviâs aanraden, niet heel los maar zeker ook niet super strak.
Cos! Ietsje duurder maar dat is ook te merken in de kwaliteit vind ik persoonlijk.
Arket heeft ook fijne kwaliteit shirtjes.
Ik ben op zoek naar soepelvallende jurken met elastiek of een ceintuur in de taille en onderaan wijd uitlopend, zoals bijvoorbeeld deze van Weekday. Lengte ongeveer zoals deze of wat korter maar niet te ver boven de knie. Kent iemand leuke merken die dit soort jurken verkopen?
Of deze van Fabienne Chapot:
Waar kopen jullie (nette) kantoorkleding?
Zara, mango en Bijenkorf.