Ik heb er twee van Zara, al zal daar ook iets van polyamide inzitten denk ik. En ze vallen heeeeel klein.
die heb ik ook gezien! maar die ze op dit moment in het assortiment hebben is met van die knoopjes aan de mouwen, dat hoef ik dan niet perse haha
of bedoel je andere?
Andere… hele simpele, maar dat zijn wel echt dunne, ik weet niet hoe dik jij wilt?
Edit: zie ze niet meer op de site, alleen nog met knoopjes
Ik had ze ook van Hema maar die zijn ook uitverkocht. Er is een massale jacht bezig geloof ik!
Ik heb er 1 van costes die alles overleeft en die van de Hema zijn inderdaad fijn. Heb m in mintgroen en bruin-grijs. Als ze de zwarte weer hebben zou ik die zeker aanraden. Sorry hier heb je niks aan.
Ik heb die van de Zara met de gouden knoopjes en die zitten heel goed en tot nu blijven ze mooi. Ik heb ze in 4 kleuren gekocht.
Uniqlo?
Ik heb begin april een bruiloft dus ben een beetje aan het kijken naar wat voor outfit ik wil dragen. Ik wil liever geen jurk omdat ik denk dat het dan nog geen blote benen weer is en ik vind een zwarte panty met een bruiloft zo zakelijk en ook niet passen bij de meeste jurkjes die ik geschikt vind voor een bruiloft.
Dus ben naar jumpsuits aan het kijken maar het overgrote deel van wat ik mooi/chique genoeg vind is zwart. Had nu deze gevonden:
Maar waarmee zou ik dit kunnen combineren? Ben op zich niet heel erg weg van de kleur maar denk dat het me wel staat. Alleen zou (waarschijnlijk) wel een jasje op moeten vanwege blote armen, maar wat voor kleur/soort? En pumps, ik dacht misschien is lichtroze leuk? Als jullie suggesties hebben please help me! Of voor hele andere ideeën ook!
Petit Bateau! Heeft geen details als knoopjes enzo en gaat jaren mee
Ik zou een jasje hierop echt zonde vinden, doet zo af een (mijn inziens) mooie jumpsuit, dan komt ie niet tot z’n recht. Zou je dat doen vanwege de temperatuur of voel je je niet fijn met blote armen? Want ik krijg het van de spanning en het enthousiasme op een bruiloft spontaan bloedheet haha
Qua pumps zou ik het inderdaad richting het licht roze/misschien taupe/grijs/een combinatie van allen zoeken. Ik vind hieronder een open teen/hiel en/of blokhak ook mooi
Weet iemand een fijn merk voor slaap leggings? Liefst wat dikkere stof. Een normale legging vind ik wat stug aanvoelen.
Bedankt voor de tip! Ik keek net even op de site en bedoel je dan de thermobroek? Zoja, hoe vallen ze?
Edit: Deze lijkt er meer op. Bedoel je dit? https://www.hema.nl/dames/dameskleding/broeken/dameslegging---biologisch-katoen-donkerblauw-1000004664.html
Wat je nu meer gaat zien zijn felle kleuren met elkaar gecombineerd. Dus hier zouden bv rode of gele schoenen ook heel mooi en feestelijk bij kunnen staan.
Hier een voorbeeld van 2 felle kleuren bij elkaar:
Als de bruiloft voornamelijk binnen is kun je nog nadenken over een lange jurk, zonder panty.
Eens met @anon22402465 ! Hoewel zwart, grijs, wit e.d. natuurlijk ook altijd kan, is een opvallende kleur schoenen denk ik hel tof bij de kleur jumpsuit. Ipv lichtroze kun je misschien denken aan wat feller roze/paars, mocht je dat aandurven/dit soort schoenen kunnen vinden.
Ik heb deze maar weer eens uit de kast geplukt maar help ik weet het niet. Wat vinden jullie?
- Nee, niet mooi
- Ja leuk, doe aan
0 stemmers
Ik ben op zoek naar een langere jurk met panterprint, zoiets:
Deze is alleen al heel lang uitverkocht, dus ik denk niet dat deze nog op voorraad gaat komen. Heeft iemand tips? Ik ben niet zo lang (1.67) en wil hem graag tot halverwege mijn kuiten hebben ongeveer. Het liefst dus driekwart mouwen en met knoopjes en een kraagje.
Deze zag ik laatst bij Zalando! Maar misschien te lang en kraagje heeft hij ook niet zie ik nu
Mag ik even jullie mening vragen? Ik vind deze jurk echt heel tof, maar ik twijfel over de maat. Ik heb een smalle taille en dan sowieso een 36 nodig. Maar hoe denken jullie dat de heupen vallen? Want ik heb wel echt billen en heupen en ben bang dat het niet past… Het ziet er zo smal uit :’)
Sorry voor de link, tinypic is down en ik weet even geen andere site waarmee ik foto’s kan uploaden
Heb je geprobeerd jezelf op te meten en te vergelijken met de sizechart? Misschien kan dat een indicatie geven.
Ik vind het lastig in te schatten hoe het bij zal passen, maar gezien het model is de heupbreedte niet bijzonder breder dan de taille.
Mooie jurk! Op basis van de foto zou ik eigenlijk juist wel denken dat de rok wat losser valt… maar zeker weet ik het niet
Dat werkt dus nooit voor mij. Dan moet ik volgens een sizechart een maat 42 hebben wat betreft mijn heupen en dat is echt veel te groot voor me. Maar de heupbreedte ziet er idd niet heel veel breder uit dan de taille… Misschien moet ik het ook maar gewoon laten