Modetopic

Ik ben op zoek naar soepelvallende jurken met elastiek of een ceintuur in de taille en onderaan wijd uitlopend, zoals bijvoorbeeld deze van Weekday. Lengte ongeveer zoals deze of wat korter maar niet te ver boven de knie. Kent iemand leuke merken die dit soort jurken verkopen?

Of deze van Fabienne Chapot:

1 like

Waar kopen jullie (nette) kantoorkleding?

Zara, mango en Bijenkorf.

2 likes

Heeft iemand Toms ballerinaā€™s die er een outfit post mee wil delen? Op Pinterest krijg ik geen hits en ik twijfel een beetje of ik ze te lomp / gewoontjes vind

lol ik ben dus echt helemaal niet modebewust, ik trek serieus meestal maar gewoon wat aan. zou hier strakke (crop)top met col op dragen denk ik of een mesh top met mooie beha eronder. of een mannen tshirt en dat opknopen

Ik vind jou er altijd heel tof uitzien op Insta dus doe je toch iets goed! :wink:

3 likes

@anon45507601 dankjewel hoor. ik weet bijv echt niks van kleurencombiā€™s of welke kleur bij iemands huid past enzo haha. ik bluf op t werk ook maar gewoon compleet :joy:

2 likes

Ik heb ze wel eens gepast en ik vond ze eerder groter dan kleiner vallen! Ik weet alleen niet of dat per model verschilt, en welk model ik dan had gepast.

https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/product.wrap-top-soft-white.0745320001.html

Of juist met een chiquere blouse

Of een beetje oversized t-shirt en dan die in de broek

1 like

Maar eigenlijk heb ik mijn normale maat gewoon :stuck_out_tongue:

Je woont toch in Rotterdam? We are labels verkoopt Veja namelijk. Weet niet of ze het type hebben wat je wilt, maar misschien om te passen qua maten?

Oh nou sterkte dan daar, 1 van mā€™n favoriete winkels haha, ze hebben veel leuke dingen daar! Hoop dat je slaagt :blush:

Ja klopt het is niet echt goedkoop! Kijken kijken niet kopen, geldt voor mij ook vaak šŸ¤·

1 like

Monki!

Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelt maar in de h&M app staat nu een categorie shirtdresses. Ik heb deze binnen gekregen en die is heerljk:


Sorry als het niet is wat je bedoelt maar anders kun je kijken of er wat tussen zit bij de H&M.

3 likes

Heeft iemand misschien advies voor een beetje fashionable hiking/wandelschoenen? Mogen ook sportschoenen zijn, maar dan wel loopbaar voor lange afstanden. Heb ooit 5km gelopen op Adidas superstars door het bos en dat begon toch wel beetje zeer te doen na een tijdje :sweat_smile:

Ik heb echt nog nooit mooie wandelschoenen gezienā€¦ Ik doe flinke wandelingen op mijn nike air max, dat gaat prima eigenlijk. Wel met wandelsokken (de goedkoopste van de decathlon), met gewone sokken krijg ik altijd blaren op mijn tenen als ik te veel loopā€¦

1 like

Ik moet binnenkort voor het eerst naar stage op een kantoor en ben dus op zoek naar nette kleding. Dit vind ik moeilijk, want ik heb het nooit gehad. Mijn grootste probleem is dat mijn borsten groot zijn, dus blousen en dat soort dingen passen nooit. In het dagelijks leven draag ik vaak een shirtje met een vest (supersaai, I know). Hebben jullie nog tips voor nette kleding dat geen blouse is?

Waar wil je ze voor gaan gebruiken? Voor wandelingen in Nederland of wil je echt in de bergen gaan wandelen?

Timberland schoenen? Die zijn nog een soort van ā€˜fashionableā€™, kan daar echt uren op lopen zonder last te krijgen van mā€™n voeten.

1 like