Modetopic

Ik weet niet of dit precies is wat je bedoelt maar in de h&M app staat nu een categorie shirtdresses. Ik heb deze binnen gekregen en die is heerljk:


Sorry als het niet is wat je bedoelt maar anders kun je kijken of er wat tussen zit bij de H&M.

3 likes

Heeft iemand misschien advies voor een beetje fashionable hiking/wandelschoenen? Mogen ook sportschoenen zijn, maar dan wel loopbaar voor lange afstanden. Heb ooit 5km gelopen op Adidas superstars door het bos en dat begon toch wel beetje zeer te doen na een tijdje :sweat_smile:

Ik heb echt nog nooit mooie wandelschoenen gezien
 Ik doe flinke wandelingen op mijn nike air max, dat gaat prima eigenlijk. Wel met wandelsokken (de goedkoopste van de decathlon), met gewone sokken krijg ik altijd blaren op mijn tenen als ik te veel loop


1 like

Ik moet binnenkort voor het eerst naar stage op een kantoor en ben dus op zoek naar nette kleding. Dit vind ik moeilijk, want ik heb het nooit gehad. Mijn grootste probleem is dat mijn borsten groot zijn, dus blousen en dat soort dingen passen nooit. In het dagelijks leven draag ik vaak een shirtje met een vest (supersaai, I know). Hebben jullie nog tips voor nette kleding dat geen blouse is?

Waar wil je ze voor gaan gebruiken? Voor wandelingen in Nederland of wil je echt in de bergen gaan wandelen?

Timberland schoenen? Die zijn nog een soort van ‘fashionable’, kan daar echt uren op lopen zonder last te krijgen van m’n voeten.

1 like

Nettere, effen truien, eventueel met een los kraagje eronder op een nettere broek of jurkjes of een rokje met een nette trui

2 likes

Als je echt de bergen ingaat zou ik het idee van fashionable echt loslaten en helemaal gaan voor schoenen die lekker zitten en veel grip hebben. Ik heb 5 jaar geleden de lelijkste wandelschoenen uit de winkel gekocht, omdat ze het lekkerst zaten en ik ben er nog altijd blij mee na een hele dag wandelen. Als je niet die-hard gaat wandelen in de bergen, dan zouden trail-run schoenen misschien een optie zijn? Die hebben wel veel grip, maar zijn er ook in meer fashionable uitvoeringen :). Bv https://m.adidas.nl/terrex-cmtk-gtx-schoenen/AC7932.html

1 like

Dunne truitjes (niet: katoenen longsleeves) met v-hals of ronde hals. Daar kun je ook zo’n kraagje onder draagje als je iets bloezigs (vast geen bestaand woord
) wilt. idiotduvillage heeft leuke!

Je kunt ook kiezen voor een losser vallende overhemd-blouse ipv een aansluitende, dan heb je meer ruimte aan de bovenkant. Niet helemal dichtknopen, maar iets open laten en evt een vhals-hempje onder dragen. Een mooi wit katoenen overhemd een beetje in een pantalon gestopt is heel classy!

Een wikkeltop of -blouse: als het niet teveel decolleté laat zien kan het ook goed.

Tot slot: een beetje dikker katoenen basic tshirt onder een blazer kan prima. Oppassen met een beetje slouchy shirts of met een lubberig kraagje.

Enjoy shopping en enjoy je stage!! :smiley:

2 likes

@kika @Xiomara @Krekel Thanks allemaal! Inderdaad voor wandelen/hiken in de bergen. Timberlands wil ik al heel lang aanschaffen, maar vind ze toch een beetje prijzig en hoopte inderdaad (sport)schoenen te vinden die ik dan ook nog in het dagelijkse leven misschien aankan. Maar misschien is een ‘goedkope’ doch fashionable wandelschoen niet helemaal realistisch. Wandelsokken ga ik ook zeker even bekijken!

Hebben jullie tips voor dunne vestjes met lange mouwen (echt lang, ik ben 1.85) en ook wat langer vallend? Sowieso zwart maar het liefst ook in wat verschillende kleurtjes
 gewoon basic vestjes voor in de zomer. (Het allerliefst met zakken
)

Ik vind de lange vesten van Vila erg fijn! Ik ben niet zo lang als jij (1.72) maar heb ook heel vaak last van te korte mouwen en bij deze niet. Ik denk dat de mouwen tot halverwege m’n hand komen, dus dat zou voor jou dan vast ook wel goed zijn. Als je googelt op ‘vila vest’ dan vind je het wel :slightly_smiling_face:

1 like

Voor langere mouwen sowieso ff op de herenafdeling kijken!

1 like

Ik vind deze fijn: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0679854001.html

Weet iemand of er wel eens kortingscodes zijn voor Anna+Nina?

1 like

Ik heb net 2 topshop jamie broeken binnen allebei in maat 26 en de een zit echt perfect en de ander een beetje strak. Lopen deze broeken nog uit? Ben bang dat 27 dan weer net te groot is.

Ja, lopen uit.

1 like

Mijne heb ik nu bijna een jaar en zit nog even strak als toen ik hem kocht.

Oh en ik draag hem heel vaak.

2 likes

Ook nog een paar uur dragen? Als ze uit de wasmachine komen, zitten ze altijd even strak maar daarna moet ik er een riem in dragen.

Jep, geen riem nodig!

Same als @Foucher ik heb er momenteel 1 aan en loopt niet uit wat mij betreft. Er zit behoorlijk stretch in wat constant strak blijft zitten. Ik denk dat een maatje groter nog wel strak zou zitten! De mijne snijdt best vaak in mijn buik door de hoge taille, soms echt vervelend want ik zit dus altijd met mijn knoop los :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes