Modetopic

Hm ja ik ga hem toch maar ruilen, ik had hem net een tijdje aan en zit inderdaad niet lekker bij mijn buik door de hoge taille.

Yay or nay?
Heb m gekregen maar ik twijfel, het is erg buiten Mn confordZone dus daarom mijn vraag…

11 likes

Ik vind m heel leuk! Maar je moet het natuurlijk zelf willen dragen. Wat maakt dat het buiten je comfortzone is?

Hij is niet zwart :see_no_evil:

Haha! Hij staat vast leuk op een zwarte broek. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel mooi!

Heel leuk!

Oké dankjulliewel :grin:

En deze? Die kreeg ik er ook bij…

Zijn kleding die ik eigenlijk niet zelf zou kopen, maar ik heb dan ook totaal geen gevoel voor mode :see_no_evil:

Persoonlijk vind ik deze niet zo. Beetje van heel wat jaar terug, ofzo. Maar ik ben ook wel weer pro aantrekken wat je wilt.

Lekker tegenstrijdig.

3 likes

Ik zou die eerste nog wel combineren ingestopt in een zwarte high waisted skinny jeans en dan bijvoorbeeld met een donkerrode blazer. Of een stoere kokerrok of zo.

Tweede misschien met een lichtkleurig pantalon of zo in groen of roze (maar niet fel).

1 like

Welke mom jeans raden jullie aan?

Heeft iemand ervaring met kleding van Olive Clothing? Zie het telkens langskomen op insta en vind dat er wel mooie dingen bij zitten!

Heeft iemand een tip voor joggingbroeken met lange pijpen? M’n vriend is 2.01m en elke joggingbroek die hij de afgelopen tijd heeft besteld heeft hoogwater…

Oeh dankje!

Weet iemand hoe het zit met kortingen in & other stories? Gister op de site zag ik een paar schoenen voor de helft van de prijs, maar mijn maat was er helaas niet meer bij. Kijk ik vandaag weer, is mijn maat weer aangevuld maar is het weer de originele prijs. Hier begrijp ik dus helemaal niets van!

Heel eerlijk vind ik deze twee tops ook gekocht door iemand zonder gevoel voor mode, dus zou die niet aandoen. Die panter achtige top staat zeker leuk op een zwarte broek!

4 likes

Ik vind die donkerrode heel erg mooi :heart_eyes:

1 like

Donkerrood!!!

1 like

Wat is nu precies de mode?
Ik heb er zelf ook totaal geen gevoel voor en vind het ook erg moeilijk

Oh daar zou ik me weinig van aantrekken hoor! Helemaal als het één keer genoemd wordt op meerdere reviews. Daarnaast lijkt hij me door de plek waar de rok begint uit te lopen juist wel geschikt als je de behoefte hebt een eventueel buikje te verbergen?

1 like