Mbt die geluidssensoren: dan hebben je buren ze of niet goed ingesteld of gewoon de verkeerde. Je hebt ze namelijk ook met een frequentie die mensen niet horen naar katten wel.
Logisch trouwens wel dat als je buren zo’n ding hebben jij overlast hebt, want de katten zullen hun tuin grotendeels mijden (ervan uitgaande nu dat jullie tuinen aan elkaar grenzen/vlakbij elkaar liggen, wij wonen zelf op een industrieterrein en hebben geen direct aangrenzende buren, aan een kant maar hun tuin ligt aan de andere kant en er zit bedrijfspand tussen. Maar dan nog als die rotbeesten in de zandbak schijten waar de kinderen spelen, doe ik er alles aan ze daar weg te houden hoor)
@Mae_Mobley @Uprooted die strips doe je die dan op de bovenkant van je schutting/hekwerk? En dan helemaal rondom je tuin? Want voor 18,95 per 5 meter wordt dat best een duur grapje lijkt me? Zou wel ideaal zijn want het is bij ons dus niet volledig opgelost, maar ze komen nu iig niet meer waar de kinderen komen. Zou ze alleen liever zo goed als helemaal uit mijn tuin hebben. En als ik het zo zie zijn ze best flexibel dus zou het ook op een rond hekwerk kunnen? Wij hebben maar aan 1 kant schutting en de rest is hekwerk waar nu klimop tegenaan groeit (maar nog lang niet dicht na een half jaar).