Heb ik ook
Een dag én tijdstip die niet met een 3 en een 1 in verband gebracht kunnen worden
Waarschijnlijk steekt dochterlief meteen haar vingertjes met 3 en 1 omhoog zodra ze er uit is.
Of ze heeft heel lang 3 centimeter ontsluiting maar heeft maar 1 hechting nodig
Kind weegt 3100 gram (kg)
Of ze had een gezin van 3 mensen en er komt er 1 bij
Er is toch zoân spel â24-gameâ dat je van 4 random getallen 24 moet maken?
Dat gaat zij ook doen. Sws
Maar 3 januari, dat is 3-1. Ja dan moet ze wel bevallen want ze heeft iets met 31!!!
Edit: oh spuit elf
Dat zou zomaar kunnen!
Ze is zelf ook op een feestdag jarig immers! Toch? 2e kerstdag meen ik. Of 1e�
Goffer. Ik weenie waarom ik zoân sterk anti-gevoel heb ontwikkeld tov dat 3 en 1. Ik gun haar een fijne bevalling en een gezonde baby, natuurlijk! Maar die âairâ van haar ofzo? Geen idee waarom het me zo steekt. Het is dat uit de hoogte âintuĂŻtiefâ waarbij ik denk:
Nog steeds trots dat ik vroeger op Foxkids ben geweest omdat ik 5e van Nederland was geworden met dit spel. Denk trouwens dat ik het aan mân LinkedIn ga toevoegen.
Sowieso die hele air rondom haar zwangerschap. Toen ze in een post liep te verkondigen dat het kindje haar had uitgekozen heb ik haar ontvolgdâŠ
Was dat niet die (ex)vriendin van Vera, Suus ofzo? Of heeft Martine dat ook al gezegd⊠zoân pijnlijke uitspraak vind ik dat.
Laatst had ze ook zoân uitspraak. Schijnbaar had ze vorig jaar een berichtje geplaatst over het nieuwe jaar met âbring it on babyâ. Dat was ook helemaal voorbestemd blablabla. Echt, ik erger me dood aan die vrouw. Ik volg haar sindsdien ook niet meer.
Ik krijg het gevoel dat er straks ook nog een #spon artikeltje aan wordt gewijd, hahaha.
Ik snap dit wel ja. Hoe meer ik er dus over nadenk⊠ik betrek het denk teveel op mezelf. Ik heb drie heerlijke kinderen maar ik heb ook drie miskramen gehad. Dus dat hele âze koos onsâ ofzo. I canât
@Koekoek dat sowieso. Baby is moneyzz
Haha, omg ja, 3-in-1 reclames enzo.
Tien is bevallen!! 3-1 haar eerste volle dag
Inderdaad, meteen ook dat 311 gewauwelâŠ
Vind wel dat ze een mooie naam hebben gekozen (en kan me herinneren dat ze âaparteâ spelling voor normale namen leuk vond. ha)
Heeft ze toch nog een betekenis voor de 3-1 gevonden
En waarom komen feestje en rust terug op 2-1? Omdat je 2 dagen moet uitbrakken van O&N?