Mommybloggers topic

Hier kan je doorgaan! Omdat het Ellegirl forum stopt en het beautybloggerstopic hier doorgaat maken we daarom hier een nieuwe mommybloggers topic aan.

1 like

Morgen stopt het EGF, gaan we hier verder op het Mommybloggerstopic? Ik ben benieuwd welke bloggers/vloggers jullie volgen? Ik volg in ieder geval Annic, Shirley van Mommyhood en Marisca van Mamablogger. Kelly Caresse af en toe maar vind haar blogs van steeds mindere kwaliteit. Nog meer leuke Mommybloggers?

Ik heb Kelly Caresse een tijdje gevolgd op Youtube, maar ook weer meegestopt. Kan alleen haar thumbnails al niet handelen vanwege de hysterie.
Annic heb ik ook een tijd gevolgd, maar die trek ik ook niet meer. Ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe, leuke, verfrissende mommyblogger.

1 like

Ik volg op Youtube Annic en mommyproof tv. Spoel Annics vlogs de laatste tijd wel steeds door.

Keek eerst nog naar Manon en Paulien Tilstra maar die zijn een beetje te simpel(?). Kelly zelfde verhaal.
Poging gedaan tot Sanny volgen maar ik trek haar hysterische gedrag niet.

Heb nu de blog bijzonderkleinwonder ontdekt op insta en haar vind ik wel heel leuk. Kijken hoe lang het duurt…

Ik vind Annic nog wel leuk maar vind haar leven steeds decadenter. De meeste mensen leven niet zo. Ze leeft wel heel erg in haar eigen bubbel. De anderen volgde ik sowieso niet. Bijzonderkleinwonder wel op insta.

Wat ik leuk vind aan Shirley is dat ze goed schrijft. En ze is ook eerlijk. Marisca vind ik verfrissend omdat zij ook nog werk. Ik las zelfs 32 uur en dan nog iedere dag bloggen. Dat vind ik knap.

Ik volg bijzonderkleinwonder maar ik erger me aan hoe perfect gestyled die kinderen zijn. Sowieso hoe gestyled hun hele familie en vriendenkring lijkt te zijn, maar van die kleine kindjes in volwassenenkleren vind ik zo’n gek gezicht.

1 like

Ik volg eigenlijk alleen Nicole van meisje-eigenwijsje, haar volgde ik al voordat ze moeder werd. Verder ben ik niet de doelgroep. Shirley volgde ik wel op styleguide, maar daar is ze gestopt dacht ik?

1 like

Ik volg @ikvrouwvanjou (horen zij nu ook bij mommybloggers?), super blij voor ze dat ze zwanger zijn!

O ja, Ikvrouwvanjou! Ben zo benieuwd naar hun zwangerschapsvlogs :slight_smile: En Wil & Tien volg ik ook al jaren. Ik vind ze wel iets minder leuk geworden, maar ik blijf ‘hangen’ omdat ik ze al volg vanaf het beginpunt van LLG.

De vlogs van Saskia Weerstand vind ik ook superleuk, echt een leuk stel en gewoon nuchter over bepaalde dingen

Lisette Schrijft volgde ik vooral voor Lieve Syl, maar ik vind haar zo hilarisch dat een keer in de zoveel tijd haar bijlees. Ik heb kijk alweer uit naar haar Boer Zoekt Vrouw posts

Ik keek net wat vlogs van supersaar, wat heftig zeg haar bevalling, jeetje

Hihi dat herken ik wel ja.

Heeft iemand de blog van Kelly gelezen over de posters? Op alle foto’s hangen ze scheef. Heb bij andere bloggers dezelfde actie gezien en die deden er wel moeite voor. Verbaas me er echt over dat zij zo laks is, taalkundig heel slecht is en dan nog al die opdrachten krijgt terwijl er veel betere bloggers zijn.

1 like

Haha, oh vreselijk. Dat moet ze toch zelf ook zien?

En anders het bedrijf waarmee ze samenwerkt wel. Dit is gewoon onprofessioneel

1 like

Denk dat het bedrijf alleen kijkt naar haar grote bereik. Ik kijk al een hele tijd niet meer naar KC omdat ik het té slecht vind…
Vind de meeste mommybloggers niet echt leuk meer om te lezen, alleen maar spon

Ze kijken denk ik inderdaad naar haar grote bereik maar ik hoor ook van veel mensen dat ze haar niet meer volgen omdat het zo slecht is dus dan zal dat toch minder worden lijkt mij?

Bij veel bloggers zie je inderdaad heel veel spon maar ik blijf Marisca en Shirley wel heel leuk vinden ook al leiden ze allebei een totaal ander leven.

1 like

Shirley lees ik idd ook. Marisca ken ik niet, wat is haar blog?
Ik merk dat ik vooral veel mommybloggers op instagram volg, en hun blogs oversla