Ja hele volwassen uitspraak voor iemand die allang haar schaapjes op het droge heeft… Walgelijk
Ik heb jaren geleden eens onenigheid met haar gehad op zakelijk vlak. Ze stond sowieso altijd bekend als ‘die harde zakelijke tante’ en was niet geliefd, ook niet onder haar werknemers. Niet voor niets rouleerde de ‘hoofdredacteur’ van ILFN om de zoveel maanden. Wat ik van collega’s begreep is dat ze echt geen sociaal leven had. Dus, en ik weet hoe gemeen dit klinkt, als ik zie hoe ‘perfect’ alles bij haar lijkt, denk ik weleens: toen dacht men dat ook en het was verre van waar. Neem het dus vooral lekker met een korreltje zout!
Ik verbaas me altijd weer hoe vaak Kelly C en Co weekendjes weg gaan, op vakantie gaan.
Moet die man niet werken?
En volgens mij is ze gestopt met dat lelijke filter op haar foto’s op IG.
Vond dat toen zo zo zo zonde dat ze mooi bewerkte foto’s van een professioneel fotograaf zo vervormde door dat lelijke filter er overheen te plakken.
En moet die dochter niet gewoon naar school?
Vanaf 5 jaar is leerplicht, dus volgens mij wel. Maar misschien krijgt zij uitzondering, want haar mommy is een bekende mommy vlogger!
Life with 3 gurls, life with much vacay! Oh nee nu ben ik een zuurpruim he?
Ze hadden studie dagen ofzo zij ze
Wanneer gaat iemand Kelly vertellen dat 3 kinderen echt geen unicum is? Ze doet soms net of ze in aanmerking komt voor het programma ‘een huis vol’. Word er een beeeetje moe van…
Hahaha ze is special snowflake in blogland toch?!
Ben ik de enige (nee vast niet) die het raar vind dat Shirley zo vaak benoemd dat ze het niet leuk vindt als Skyler met iemand van zijn klas afspreekt?
Ik snap best dat het niet handig is als je kind dat iedere dag wil. En dat hoeft ook helemaal niet, in tegendeel. Maar in haar weekoverzichten/plogs lees ik echt vaak dat hij met iemand wil spelen en dat zij dan nee zegt want zij heeft er geen zin in. Nu mag hij blijkbaar 2 weken wel met kinderen spelen. Vind dit echt een beetje krom. Komt over alsof het alleen maar mag als zij er ooit zin in heeft terwijl het juist iets is wat voor hem is en juist ook goed voor zijn sociale ontwikkeling is.
Nu zeg ik niet dat je kind iedere dag met iemand moet spelen. Zou ik ook niet ok vinden maar dit lijkt me voor Skyler zelf (en voor vriendjes als die straks kunnen lezen) best stom om te lezen. Want hij mocht niet met iemand 1x per week spelen omdat zijn moeder er geen zin in had? En wat als vriendjes het straks gaan lezen? Sowieso lijkt het me rot voor hem als zijn latere vriendjes iedere scheet van hem kunnen vinden #skyleroverload.
Dan kan ze het natuurlijk wel erop gooien dat ze introvert is maar ik vind dit haast zielig voor hem. Al zal hij zeker niks te kort komen maar toch. Als mijn moeder dit had geschreven en ik zou dit als kind zijnde lezen zou ik dat echt niet leuk vinden.
Benoem het dan gewoon niet?
waar moet ze het anders over hebben? Haar leven draait nu om haar kinderen.
Heel dat fashiongebeuren heeft ze laten gaan. haar inkomsten verdient ze nu voornamelijk doordat ze reclame maakt over het leven van haar kinderen.
Ja dat snap ik maar vind het alsnog wel een beetje krom om zulke prive dingen op internet te gooien. Ze heeft er al een keer een artikel aan gewijd dus om het nou iedere keer als het voorkomt weer te benoemen… Hetzelfde als dat zindelijkheids verhaal. Ik denk dan vooral eraan dat klasgenoten of noem maar op van zulke kinderen van bloggers/vloggers dat gaan lezen (niet alleen bij Shirley haar site trouwens) en dat niet echt positief kan vallen. Hoeft natuurlijk niet het geval te zijn maar iets genuanceerder zou in sommige gevallen geen kwaad kunnen lijkt me.
Het eerste jaar dat Skyler er was heeft ze ooit geteld hoeveel foto’s ze op instagram had gezet van hem. Dat was ook zoiets bijvoorbeeld want dat waren er heel veel. Natuurlijk moet iedereen laten en doen wat hijzelf wil en als je foto’s wil posten prima.
Maar ik denk dat je ook een beetje vanuit het kind en zijn privacy moet denken. Wat op internet staat blijft eeuwig vindbaar. Ookal zijn er bloggers en vloggers die veel ergere dingen over hun kinderen posten.
Maar moet ze het dan over d’r zoon hebben en dat ze het niet leuk vindt dat hij met vriendjes wil spelen?
Ik begrijp wat je bedoelt met dat haar kinderen een verdien model zijn.
Misschien wil ze iets er uit halen, een deal haha. Geen idee wat hoor.
Ik kan niet terug lezen dat het meer nurture dan nature is, dat is een aanname. Ik geloof best dat hij van nature introvert is, waarom zou je daaraan twijfelen?
Maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens, pas op met wat je schrijft over je kind…
Wat ik hierbij vooral denk, is dat er vast andere ouders in de klas zijn die de blog van Shirley lezen. Als je leest dat een moeder het al snel irritant en ‘teveel’ vindt dat er een vriendje over de vloer komt, vermoed ik dat sommige ouders wat meer terughoudend zullen zijn om een speelafspraak te (laten) maken met Skyler.
En dat vind ik nogal wat.
Ik vind het ook best bizar dat ze gewoon verteld als ze ruzie met hem heeft gehad en dat ie der stomme mama noemt. Ze heeft ook een foto geplaatst van Skyler waar onder staat dikke ogen door huilen en vermoeidheid. Vind het echt bizar dat ze dit allemaal deelt… Hoop ook echt dat Skyler hier later geen last van gaat krijgen maar ben er bang voor…
Ik vind het ook opvallend dat hij wel speelafspraken mag maar niet bij hen thuis. Ja zo lijkt het mij wel heel makkelijk.
En dan even aanhalen dat ze tegen die moeder geen neen kon zeggen. Lijkt me heel stom om dit als die moeder te moeten lezen.
Ik lees tussen de lijnen wel dat zij het allemaal heel pittig vindt.
Annic plaatst even een extra vlog. Omdat ze al haar spon niet in een tweewekelijkse vlog kwijt kan.
Net als die ‘stel mij een vraag’ updates op Insta ineens. Waarvan 80% verkapte spon is, waarmee ze net doet alsof ze vragen van kijkers beantwoordt ofzo?? Serieus.
Maar ik heb een beetje hetzelfde als wat iemand hier boven schreef. Ik kan gewoon niet stoppen met het toch weer elke keer te kijken.
Ik heb nog nooit iets van die annic gezien. En wat ik hier lees over haar via het forum. Nodigt het ook niet uit haha. ben blij dat ze mijn tijd niet verdoet. Ik krijg echt negatieve rillingen van haar als ik lees wat ze allemaal doet of juist niet doet.
Ik volg haar niet meer (al een aantal jaren niet meer) maar ze kan haar borst natmaken met afspreken. Zit Skyler in groep 1?
Ja joh, dit duurt de hele lagere school en met name op de woensdagmiddag is het raak. Ook niet leuk voor de kinderen als ze het nu al niet zit zitten… En straks gaat haar andere kind ook naar school…
En inderdaad, lekker makkelijk als hij bij iemand kan. Dan hoeft mama maar 1 kind te vermaken…
Heel zuur! Juist omdat Romy ook niet van die dingen verkondigd zoals:" als je echt wilt kun ook jij stoppen met je baan en 3 maanden naar Bali gaan. Kwestie van mindset"