Mommybloggers topic

Heb je hier een linkje/plaatje/precieze naam van? Ik ben ook op zoek naar een goede/betaalbare fohnborstel, en dit zou een goede start in het aanbod-oerwoud zijn :slight_smile:

Edit: wat voor haar heb jij?
Ik heb stijl blond haar… misschien ik dit even in het Beautytopic vragen :yum:

Als je gaat voor zakloos, vraag dan goed advies in de winkel. Veel filters zijn niet bestand tegen dierenhaar.

1 like

top dankje! twijfelde al of er zoiets was dus vandaar dat ik er niet meteen een geopend had haha

I can’t

12 likes

Hi ha hilarisch… ik vind het maar raar…

Is ze echt zwanger?

Nee Willemijn wil ook graag aandacht

63 likes

Naaaah doos

Hahahahaha hoe erg kun je zwangerschappen online uitmelken Jezus

4 likes

26 likes

Ik krijg een raar gevoel van dit soort opmerkingen. Hiermee stook je je volgers toch enorm op om juist te posten over nog een baby voor Willemijn en Djurre.

Misschien is Willemijn inderdaad toch teruggekomen van haar ‘complete’ gezin. Je kan niet achterblijven als je vriendin een meisjesmama wordt.

2 likes

HaHaHaHa HiLaRiScH

2 likes

Je moet toch iets om in de spotlights te blijven!

2 likes

Kwam hier al heen om dit te posten. Mijn god zeg wat een bombarie om niks. En Martine die dan ook zegt “VOLGENS DE CHINESE KALENDER ZOU HET DAN OOK EEN MEISJE ZIJN!!!” Tenenkrommend gewoon om naar te kijken, zowel Willemijn die super hysterisch loopt te doen als Martine die om een meisje loopt te zeuren.

14 likes

Als Willemijn echt zwanger was geweest had ze dat wel uitgebreid uitgebuit in een aparte vrijdagvideo met “stiekeme” hints van tevoren. Wat een onzin dit

6 likes

Jemig, ik kon het niet uitstaan dus heb het uitgedaan. Je ziet gewoon overduidelijk dat ze aandacht wil en dan krijgt ze dat en dan voelt ze zich een beetje schuldig ofzo. Echt woehoe applausje voor willemijn. In elke situatie weet ze de aandacht toch op zichzelf te vestigen. Laat Martine genieten van haar zwangerschap. maar nee hoor. Bah

8 likes

Ik gunde ze eigenlijk de view niet maar heb de video toch tot dit moment gekeken en inderdaad.
Wat een aandachtsgeil mens is die Wil aan het worden. Sjeeez. Dit slaat toch nergens op :weary:

1 like

Maar… test ze nou haar urine wat in een babyflesje zit???

3 likes

Door dat gedoe met die video van Willemijn moest ik er ineens ook aan denken hoe anders het was toen ze zwanger was van Jelle, dat werd toen gewoon in een artikel aangekondigd en volgens mij kwam er pas weken later een keer een video. Alles werd nog veel meer geschreven toen!
Al heeft ze toen ook een aantal weken artikelen geschreven met cliffhangers over of ze nou wel of niet zwanger was, dat vond ik toen ook al raar en irritant.

2 likes

Echt… naaa… Ik zag net op insta de swipe up voor deze vlog dus dacht; ga eerst hier maar even heen.
Ik postte hier laatst al e.e.a. over mijn mening aangaande Willemijn ( en dan specifiek de aandacht naar zich toetrekken) en dit is bij deze echt driedubbeldwars bevestigd. Wat een droeftoeter.
Sowieso dat zij voor een 3e wil gaan, het geslacht maar daar gelaten want dat is zo obvious als wat.
Waarom vraagt ze die foetusfluisteraar van Martine niet even of ze met haar toekomstige dochter kan praten zodat ze weet wanneer ze even van bil moet met Djurre?!

11 likes

Alleen als de afstemming goed is en de energetische straal goed gericht is.

1 like