Ik zag het net ook. Vraag me af of het alleen webshop is, volgens mij zit er nog van alles in de pijplijn. De extreem ver van mijn bed show
Good for her!
Ja ze heeft het wel over grote plannen dus ben benieuwd!
Ja vind ik ook! En dat ze zich omringt met mensen met wie ze graag wil werken, mensen die ze al kent. Volgens mij gaf ze aan daar het gelukkigst van te worden dus mooi dat dat kan!
Ja ben echt super benieuwd! Ook al een schoenencollectie met Manfield geloof ik? Echt tof
En annemerel en pip waren er ook. En ik denk dat dit de broek van tuurtje is want denk niet dat andere influencermannen zo’n broek aan mogen
Ze had het ook over “alle bedrijven bij elkaar”, dus ben benieuwd wat er nog meer speet naast de kleding winkel. Echt mega groot pand.
Ik ben ook heel benieuwd! Ze deed toch ook iets met lifestyle/fitness met haar broertje? Ik kan het even niet vinden op insta. En walk digital enzo?
Wel knap dat ze zoveel ballen lijkt hoog te houden altijd. Zoveel projecten, samenwerkingen, bedrijven etc.
https://instagram.com/familiefit?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Deze bedoel je denk ik? Maar ziet er niet heel actief meer uit
Hahahahahaha love dit
Sarah Rebecca weer met haar huilende kind op instagram. Waarom zou je dat plaatsen? En überhaupt je bent je kind aan het troosten en dan ga je daar even een foto van maken want leuke content? Echt idioot.
Omg ik kom er nu pas achter dat Michelle Bolleb ook vlogt.
Zit nu te kijken. Waarom doe ik mezelf dit aan?
Die koeken helemaal rechts lijken wel op paaskoeken waar ze een andere sticker overheen hebben geplakt. Ik dacht bij het snel kijken: huh paaskoeken bij koningsdag?
Haha ja met het label ‘feestkoekjes’ kun je heel handig recyclen, lekker inclusief
Pff ik zie geen spekjes!!!
Ik heb wel serieus echt zin in die koeken nu
Ophouden hoor.
Straks een eigen instagram, en een boek over pups opvoeden in een groot gezin, een ebook met hondenvoer recepten en een keramieken hondenbak.
Een puppy hebben is echt wel intensief, moet er niet aan denken met drie kinderen. Logisch als haar leven daar dan nu even om draait. Vanuit de hond teksten schrijven wel enorm cringe natuurlijk
Vreselijk, die teksten vanuit de hond.
Vooral omdat ik die hond nu voor mij zie in een Sezane blouse en met zo’n Deutsche-80erjahren-krimi bril met gouden montuur. Willemijn, is that you?