Als ik haar ass had zou k em ook zo vaak mogelijk op insta zetten
Haha ja omg weer een hoog viva niveau bij sommigen hier :ā) En niks tegen badpakjurkjes uiteraard, maar zullen we dan ook de vrouwen die stringbikiniās dragen en HuN BiLLen ShoWEn gewoon respecteren?
Niemand zegt iets negatiefs hoor, prima billen.
Sanny?
Net een grafzerk
Ben benieuwd hoelang Elise dār lievelingskind Cokie nog gaat laten zien in dr vlogs. Dacht dat ze de twins tot hun 1e jaar liet zien
Heet dat kind echt zo?
Nee dat kind heet Coco
Beetje vals om het haar lievelingskind te noemen. Alle drie haar kinderen zijn haar vast even lief
Cokie en Sossie
En peppie
En Paddy en Ketty
Do Parents Really Have a Favorite Child?.
Even if you donāt fully recognize it, research indicates that thereās a good chance that you actually do have a favorite. In fact, one study published in the Journal of Family Psychology found 74% of moms and 70% of dads reported preferential treatment toward one child.
Ik denk dat je haar gewoon meer ziet genieten en minder geradbraakt is omdat ze nu maar 1 baby tegelijk heeft. Dat is zoān wereld van verschil met een tweeling- waar ze zichtbaar ook dol op is- dus erg flauw idd.
Ik heb meer een favoriet kind van de dagš©
Same
En Emmie
Romy die haar hond nooit corrigeert als ie haar spullen opvreet en nu is die prachtige custom made stoel aangevreten. Echt man man man.
Ja vooral omdat een onderneemster hem speciaal had gemaakt en had afgestemd op haar huis. Maar blijkbaar kan ze hem bijstippen. Tot boeffie weer losgaat