Doe eeeeeven normaal ![]()
Je typt net zelf dat ze net 30k heeft moeten inleggen, logisch toch dat ze dan niet alles nieuw kan aanschaffen. En waarom zou ze een bank van €50 bij de kringloop moeten kopen als je gewoon een inrichting naar smaak wil.
Ook dat laatste ligt enorm aan je situatie.
Je kunt bij de kringloop/online toch prima tweedehands spullen naar smaak vinden, waarom zou je dat per se nieuw moeten kopen? Ik kijk hier even snel om me heen, en in mijn woonkamer is behalve mijn eettafel en 1 van mijn drie Billy’s niets van mijn meubels nieuw, en op 1 iets duurder stuk (500€) was ook niks duurder dan 100€. En guess what, allemaal naar mijn smaak ![]()
(Ok, de grijze hoekbank zou ik wellicht niet zelf in die kleur uitgezocht hebben, maar met genoeg leuke kussens en dekentjes erop valt die kleur bijna niet op en hij zit lekker, was cheap en er kunnen mensen op logeren
)
Kids van de huismuts gaan naar een privé school in ZA a 13.000 euro per kind. Hoe dan?! Met al die schulden. Nouja, good for them.
13.000€
?! Ze bedoelt niet per ongeluk 13.000Rand? (700€)
Omdat mensen haar blijven volgen…
Voor een (internationale) privéschool reken maar op euro ![]()
Het is euro, maar gelukkig wel inclusief lunch ![]()
Ze woont ook in een dorp in Groningen, maar de prijzen aan die kant van de provincie (en de stad) doen niet onder voor de randstedelijke gekte
Gaat over H zeker? Oftewel het Wassenaar van het noorden haha
Maar bijv ook de prijzen in de dorpen van mijn Drentse familie zij echt niet meer normaal hoor! Is echt een utopie dat het in dorpen goedkoop zou zijn. Toevallig ken ik iemand die een huis te koop heeft in een dorp voor +5 ton. Heb je het over een dorp zonder supermarkt, alleen een belbus en een basisschool met 14 kinderen, groep 1 tm 8 allemaal in dezelfde klas. Wel vrij dichtbij grotere dorpen maar alsnog!
Gelukkig maar. ![]()
Maar het gaat er toch om wat voor huis je voor 5 ton krijgt? In sommige steden nog niet eens een appartement
Ja dat klopt!! Daar heb je gelijk in
Volgens mij wonen ze niet in Haren hoor, maar een ander dorp.
Tuurlijk worden de prijzen overal duurder ook in kleine dorpjes, maar er blijft natuurlijk nog steeds een mega verschil tussen randstad en in de provincie. 7 ton is bijv. veel geld, maar hier in Drente koop je daarvoor een woonboerderijtje in plaats van een appartement.
Oh spuit elf, sorry.
Nee niet Haren, een populair dorp aan de A7 waar veel forenzen wonen in de richting van Friesland
Hier op het forum zijn wel eens discussies over of je een bepaalde jurk die enigszins naar wit neigt (lichtgeel, lichtblauw, crème etc) wel of niet aan kan naar een bruiloft. Maar die jurk van Michelle vind ik nou echt het voorbeeld van een no go. Ik dacht in combinatie met de caption heel even dat ze zelf getrouwd was.
Wat een enge foto
Ja huh is dit nou mega bewerkt of met AI gemaakt? Echt uncanny valley
Typisch voorbeeld van hoe vrouwen hun best doen om er elegant en mooi gekleed en verzorgd uit te zien, en een man ernaast loopt op sneakers en een casual vestje met rits. Zij ziet eruit alsof ze naar een chic feest gaat en hij als een voetbalcoach die net een training gegeven heeft.
Volgensmij heeft ze er een veenlijkenfilter overheen gegooid