Mommybloggerstopic #11

De discussie wordt voortgezet vanaf Mommybloggerstopic #10 - #5706 door grace.

Eerdere discussies:

9 likes

Ja nu ben ik ook wel benieuwd @Wonderland. Heeft iemand die comment van @grace gewoon letterlijk op haar IG geplaatst?

10 likes

Huh hoe ik het nu lees heeft @Wonderland de commentaar van @grace gecopypased en is vervolgens geblokkeerd?

1 like

Ja want die blok kan je toch alleen als plaatser zelf weten?

3 likes

@Allium had een opmerking geplaatst met dat dit niet okƩ was en werd geblokkeerd, haalde ik uit haar post.

3 likes

Nee ik had er zelf onder gezet dat het super ongepast is om je kind zo kwetsbaar in beeld te brengen en helemaal geen goed voorbeeld van nou zo kan je ook scheiden. Dus niet de comment van Grace gekopieerd. Stond nog een soortgelijke comment. Beide verwijderd en ik ben nu geblokkeerd.

9 likes

En ik had dit geliked en ben ook geblokkeerd :joy:

5 likes

Ik vind die nieuwe vriend van Mamalotje nog irritanter dan Jorg van Sanny.

Echt zo’n theatrale eikel die telkens gekke bekken moet trekken in de camera om zijn ongemak te overschreeuwen, de hele tijd :v:t3::+1:t3: doen en ā€˜lekker gek’.

En van Lotte zelf irriteert het me elke keer dat ze zo nonchalant doet met dat rommelige haar, rommelige kleren en altijd die mouwen/manchetten ver over haar handen getrokken en dan zo cutesie even haar duimnagel tussen haar tanden en haar schouders omhoog in een ongemakkelijke pose.

Ontspan!

40 likes

Zoo cringe die filmpjes met hem…
Een maand geleden moest het allemaal nog geheim blijven, want het was niet aan haar. Inmiddels doet hij mee aan de eerste spon deal

10 likes

Dat. En dan ook gelijk samen met haar kinderen. Oh men, ik trek het echt slecht dat dit soort influencers hun hele scheiding rechtkletsen met die zelfgenoegzame teksten, alsof ze de eerste persoon op aarde is die ooit verliefd is. ā€˜Oh dit is zo bijzonder’ Nou ja, nee, je bent gewoon nĆ©t verliefd.

17 likes

Kellycaresse heeft een samenwerking met Temu, mijn hemel :face_with_spiral_eyes: waarom???

6 likes

Geld

17 likes

Ik vind het bloed irritant dat scheidende influencers zelf bepalen en demonstreren dat ze er oh zo goed mee omgaan. Wacht een aantal jaar en geef je kind het recht om zelf te voelen of het allemaal oh zo goed was…

22 likes

Heb toch een sterk gevoel dat we over een paar maanden allemaal moeten lezen dat het ā€œlovebombingā€ was en de man een ā€œnarcistā€, hij geeft me echt maximaal de kriebels

14 likes

Wie lovebombt dan wie want Lotte lijkt me zelf ook wel zo’n type :grimacing:

7 likes

Dat je dat als moeder doet vind ik echt heel kwalijk (klimaat en haar kinderen).

3 likes

Hahaha niet eens aan gedacht maar nu je het zegt… :eyes:

2 likes

Jaa maar niet op zo’n foute manier

8 likes

Ja dat is met alle samenwerkingen zo maar ik kan mij niet voorstellen dat er bij dit bedrijf nog een andere reden is.

2 likes

Verbaast me niet van Kelly. Ze doet ook vaak Shein shoplogs, heeft een tijd een carnivoor dieet gevolgd. Denk dat klimaat haar laatste zorg is. Temu past mooi in het rijtješŸ˜“

5 likes