Ja inderdaad hij had dat huis al, zij is bij hem komen wonen.
HIJ IS 42??!!!
Toen ze het laatst in de vlog over de ijskast had dacht ik inderdaad ahh die zal het wel niet verkeerd gehad hebben vroeger
Ik denk dat de mensen die het een normale of leuke naam vinden minder snel reageren. Ik hoor hem best wel veel de laatste tijd, dus ik denk dat mensen er binnen no time aan gewend zijn hoor Ik moet bij Wolf altijd denken aan dat zoontje van Jipp Hildoorn, dus heb een heel schattige associatie.
Ik vind het een supertoffe naam. Heb zelf totaal niks met de naam Luca terwijl ik Lucas weer wel mooi vind. Ingewikkeld!!
ik heb hoogzwanger ook online gevraagd wat mensen van onze naam vonden. Achteraf heel stom want natuurlijk vindt niet iedereen de naam leuk, maar mijn hormonale ik ging er niet zo goed op dat iemand de naam “tokkie” noemde haha.
Vind het een heel toffe naam voor kindjes en ook voor volwassenen
Was het toen ook al zo roze?
Lekker veroordelend, maar daardoor dacht ik dat het haar huis was haha!
I love Wolf! Echt heel leuk. Moet ik er ook doordrukken bij mijn vriend
haha ik durf het bijna niet te zeggen, maar nee! het is echt heel wat anders geworden!
Leiden.
Ja was ook al roze! Kennelijk had ie zelf al de muren in roze laten schilderen. Idem voor de roze wandtegels in de keuken.
Bron: podcast ‘tip van jet’ waar ze Elise interviewt over woongeluk
Wooow dat is idd echt een leuke naam! Ik ben nu 16 weken zwanger en mijn man en ik hebben genoeg potentiële meisjesnamen, maar wat betreft jongensnamen komen we er niet uit. Ik ga straks gelijk Milo voorstellen als mijn man thuis is
haha de naam die het niet is geworden is Gwen
Grappig zeg!
Precies! In Amsterdam woont een tweeling met de naam Rover en Zwerver
Rover vind ik wel echt een leuke naam.
Tja blijkbaar wel! Bij mijn oom en tante woont een tweeling in de straat en die heten zoe en zoa. Ik snap dat echt zo zo zo niet! Vooral ook zielig voor het kind later. Net als zwerver.
welke idiote ambtenaar keurt dit goed man. Een achternaam als voornaam mag niet, maar zwerver tuurlijk, is niet raar
Oh zo’n leuke naam. Ik vind dat totaal niet tokkie!