Hahahahahahahahaha hahahahahah
âHelaas pap, aan jou hoef ik niet herinnerd te worden!â
Ik vind Wolf echt heel sexy klinken, ook voor een oudere manâŠ
Zie het al voor me: wat bredere man, in pak of houthakkersblousje met goede spijkerbroek, volle donkere baard met hier en daar wat grijs, op zân hoofd idem.
Een beetje dit:
Samenvatting

In pak:
Oud en in pak:
En als ie dan oud en verrimpeld is, vinden de buurtkinderen hem ook leuk, want die oude man, dat is Meneer Wolf. Jep, ik vind het top 
Moet er toch niet aan denken dat je 18 bent en op kamers gaat en dan een beeldje van je naakte, zwangere moeder in je studentenkamer moet zetten 
ik ga echt stuk hierom
Ik neem alles wat ik gezegd heb terug. 

Ging de huismuts trouwens niet (bijna) dagelijks vloggen in deze corona tijd? Heeft ze niet lang volgehouden dan.
Toen ze dat besloot, dacht ze nog dat ze twee sloffen had, beetje compassie alsjeblieft
Staat dees op netflix of iets?
Misschien hadden ze een 3d foto moeten maken tijdens de daad want dan was paps pielemuis ook mee te nemen naar dr studeerkamer.
VIJFDUIZEND EURO

Wauw dat vind ik echt schaamteloos. Wat vraag je dan wel niet allemaal. Daar kun je een kind jaren mee in leven houden man.
Haha echt zielig als pasgeboren wolf later op zn 20e al kaal wordt en niet meer dan een vlasbaardje gekweekt krijgt 

Geen idee ik heb de dvd box!
Oh ja het concept vind ik ook best handig hoor! Krijg je tenminste niet het honderdste afgezaagde omarompertje.
Maar als je een verlanglijst van 5000 euro samenstelt vind ik dat behoorlijk entitled.
Ik snap best dat het kan als je alles het duurste van het duurste wilt, maar het is nogal buitenissig om dat te vragen vind ik.
Maar goed mijn hele inboedel kostte denk ik nog geen 1000 euro bij elkaar dus mijn standaard ligt ook behoorlijk veel lager.
Ik denk echt dat dit een cultuur verschil is. Ik vind het zelf al belachelijk als je zoân online verlanglijstje krijg oor een kind zijn verjaardag en dan kan aangeven dat jij dit gaat kopen. Het voelt dan allemaal zo âmaakbaarâ. Ik vond het vroeger juist leuk dat ik wist dat ik van die ene tante een kadootje zou krijgen die ik nooit van mijn ouders had gekregen.
Ik herken dit totaal niet. Gewoon IKEA hier of dingen die al een ronde (of meer) zijn meegegaan.
En terecht, gaan echt idiote bedragen in om alleen omdat het âvoor een baby isâ
Zet er âbabyâ of âbruiloftâ bij, en de prijs vertienvoudigt 
Hier ook veel tweedehands babyspullen. Niet alleen babyspullen trouwens, eigenlijk de hele inboedel.
Maar goed, moet iedereen zelf weten natuurlijk.
Ik heb wel elke verjaardag zoân lijstje klaar staan, maar stuur die alleen als mensen ernaar vragen. Vind het zelf ook altijd fijn als ik een lijstje krijg met wat een kindje graag wil 
Maar wij zijn met speelgoed ook wel âstrengâ. Ze krijgen geen plastic, alles moet duurzaam zijn Ăłf leerzaam. En met familie kopen we vaak 1 groot cadeau (vorig jaar bijv een schommel voor onze dochter en dit jaar een zandtafel voor onze zoon).
Gelukkig steunen vrienden en familie ons daar wel in. Ik zou bijv echt niet blij zijn als ze v-tech speelgoed zouden krijgen, dat komt er hier echt niet in 
Ik heb een vriendin die altijd zoân lijstje met wensen geeft, verder ken ik het helemaal niet. Afgelopen verjaardag was ik begonnen met zoân lijstje, zeker met boeken handig ivm dubbele. Maar goed, toen kwam corona en kreeg hij ĂŒberhaupt nietsâŠ
@Axolotl dan krijg je hier de kriebels, mijn zoon leeft voor de toet toet autoâs van van v-tech 
Donât jinx it