Mommybloggerstopic #2

Oke Rover: is al niet een heel vrolijke associatie. Maar zwerver? Dat is helemaaal niet positief. Echt zielig.

Zoa en Zobee was dan logischer geweest

48 likes

Oh oh al die namen dat wil je je kind toch niet aan doen. Een vriend van mij kent een tweeling en die heten Heli en de ander Copter :sob::joy::sob::joy:

54 likes

Hele leuke naam voor alle leeftijden! Ken een tiener en een volwassen man met die naam en past heel goed!

1 like

Als ze het echt goed zouden doen zou de één Helico en de ander Pter moeten heten. Maar dat bekt niet zo lekker.

11 likes

Leuke podcast! Vind hun huis echt ge-wel-dig

3 likes

over namen en 30 jaar hé, lijkt me heerlijk dat over dertig jaar aan één koffietafel een jaylano djaylano djelano jaylaneaux djaylanoh zitten en allemaal beweren EEN ECHT UNIEKE naam te hebben

56 likes

Love this :joy::joy::joy:

1 like

Ik hoor dit echt in de stem van elise… ge weeeeeelllldigggg hap lucht

4 likes

Dan gok ik voor jou ook op Bodi

Mijn dochter ( die ik niet heb) mag later echt niet thuis komen met een djaylano hoor. Sorry not sorry. Alles is welkom maar geen djaylano

23 likes

mag jaylaneaux wel?

19 likes

Ligt eraan of hij rijk is of niet

11 likes

Sowieso krijgt je dochter er dan schoonouders bij die 16 jaar ouder zijn dan zij zelf. :sweat_smile:

13 likes

Haha was toch bij vier handen op 1 buik een oma van nog geen 30 (dacht ik)

1 like

Ja, oma kreeg op haar 12e een kind en haar zoon op zijn 17e geloof ik.
Vond dat wel schrijnend, als je 12 bent ben je nog kind. Ik hoop maar dat dat op de een of andere manier toch vrijwillige seks is geweest. :pensive:

Oh bah nu je het zegt

Heel bijzonder zeg, op je 12e zwanger
Dat zou betekenen dat ik over 6 jaar oma kan worden

Ik had dan nu overgrootmoeder kunnen zijn, als ik en mijn nazaten datzelfde tempo aanhielden. Akelig idee.

2 likes

Ook een leuke naam inderdaad maar zou deze niet kiezen. Milo is trouwens door mijn man goedgekeurd en staat nu op het lijstje van potentiële jongensnamen :yum:

11 likes

Waarom is Willemijn een #jongensmama omdat haar kinderen wel drie hele boterhammen eten. Twee jongens in een groeispurt, alsof meisjes minder eten als ze in een groeispurt zitten. Ik geloof het in de puberteit wel, maar op die leeftijd zit er nog zo weinig verschil tussen.
(zie Instagram stories)

21 likes