Hmmm je kan toch fan zijn van bijv. Twix en ze niet volgen op Instagram? Anders zou ik 10000 etensmerken moeten volgen haha.

Ach kelly is zo emotioneel en kwetsbaar
Dacht kijk even wat er aan de hand is… (i know dat had ik niet moeten doen)… maar hele dag thuis met de meisjes vind ze zo zo zwaar. Dacht dat er iets ergs was gebeurt…
Ik volg Willemijn en haar duopartner helemaal niet, maar heb wel even een beetje terug gekeken. Zij is wel sterk hoor, heb echt met haar te doen en veel respect voor haar. En dan onder de loep liggen van je volgers. Ga er maar aan staan!
Natuurlijk, maar dan post je denk ik ook niet dat je volgers het account van Twix moeten checken.
Heeft ze het aangepast dan? Bij mij stond er wel bij dat ze gesponsord wordt door Hak.
Nee dat stond er meteen al. Het ging mij er om dat ze zegt ‘check account X voor inspiratie!’ terwijl ze het account zelf niet eens volgt.
Edit: sorry ik ben bloedchagrijnig door het binnen zitten dus ik leg nu op alle slakken zout. 
Alles voor de clickbait
Zij heeft altijd zo’n dramatische titels.
Haha wel een fijne afwisseling van alle dolle pret en schone schijn in huize Kelly
Omg vreselijk, en alsof je hele identiteit ontleent wordt aan het feit dat je een kind op de wereld hebt gezet.
Zo werd ik een keer aangesproken door een ‘moeder’ die zei: ‘oh Heisenberg ik zie dat je ook eindelijk MOEDER bent geworden’. alsof je er vanaf dat moment pas echt toe doet, en erbij hoort.
Ik snap de irritatie daarover echt niet. Who fucking cares waar iemand zijn of haar identiteit aan ontleent? Als iemand dat met zijn of haar beroep doet dan lijkt niemand dat gek te vinden. Je kunt er best vanalles van vinden hoor, maar ik snap gewoon niet dat iedereen daar zo over valt. Kan me er echt niet druk om maken dat iemand zich ‘mama van’ noemt.
Maar als andere vrouwen er wel graag hun identiteit aan ontlenen is dat toch oké? Dat is ook feminisme
Waarom heb jij je naam nog niet veranderd naar Tante van…?
Ik heb dus alle opa’s en oma’s expliciet verboden om foto’s van mijn kind online te zetten in de vorm van profielfoto’s e.d. Want dat doen we zelf ook niet.
Vooral de schoonfamilie vind het belachelijk en probeert het af en toe wel en dan zit ik er echt als een havik bovenop om ze toe te spreken 

Doet iemand dat, een beroep als titel terwijl het geen titel is? Nooit gezien.
Iedereen moet het lekker voor zich weten. Ik vind het onwaarschijnlijk burgertruttig. Echt van die “lekker gek met de meiden op Huishoudbeurs” types.
Maar als die vrouwen daar intens gelukkig van worden, lekker doen.
Heeeej heej mama is ook een beroep hé!! Net zoals dat je manager @ home kunt zijn
Huismuts: dat je niet eens weet of je vriend adhd of add heeft.
ja ik dacht eigenlijk direct Is dit spon? 
Wat? Voor Methylfenidaat?? Nee joh hahaha.
Mijn schoonmoeder deed dit ook met een foto van onze dochter, als profielplaatje op whatsapp. Ik heb haar vriendelijk verzocht dat niet te doen en toen vroeg ze waarom. Nou omdat jij dat niet bent? Je hoeft niet MIJN kind als profielfoto? Een foto van je samen met mijn kind nou vooruit dan, maar je bent jezelf niet mijn kind.
Ergens snap ik al die influencers wel, het is natuurlijk een lekker verdienmodel (maar of dat nou heel ethisch is, dat is een discussie op zich) en zeker in het begin draait je hele wereld om dat kleine baby’tje. En zeker nu mijn werk grotendeels stol ligt voelt het soms alsof mijn wereld uit bijna niets anders dan mn dochter van 9,5 maand draait. Maar dan nog, never nooit niet, zou ik mijn naam veranderen naar “mama van…”z de enige voor wie ik momenteel de mama van ben is voor de kindjes bij K. op de groep op de opvang.