Hahaha oooh nooo. Love wel de reden van dat meisje
We deden het echt super voorzichtig, zijn er lang mee bezig geweest ook. Ze gaf geen kik terwijl wij constant vroegen of het pijn deed.
@wompie, mama vond het een minder goeie reden .
Maar het is wel een stoere meid die zich niet zal laten doen.
Foto van het haar heb ik van het internet en is niet van het meisje zelf maar zo zag het er wel uit…
Oh ja zo erg die rottingen! Onze dochter had er ook een aantal in haar krullen. Vreselijk om dat eruit te krijgen.
Ik wil wel meer weten! Wij hebben wel wat plastic dingen maar ook de grimms regenboog en andere houten dingen. Ben daar denk ik meer voorstander van, maar mijn dochter speelt nu bijvoorbeeld nog niet echt met die regenboog (ze is net 1).
Haha ik begrijp je man volledig. Ik koop mijn toekomstige kinderen ooit de manege van playmobil puur zodat ik er zelf weer mee kan spelen. Nu al zin in
Mijn vader van 68 kocht gister in een kringloop een manege met een klein huisje erbij van playmobil en zit nu dus op de grond te spelen zolang mijn dochter er niet heen kan. We gingen gister compleet stuk om de foto’s. Hij had alles in de woonkamer uitgestald. (Het zijn echt een speel en knutsel opa en oma dus het is voor ons niet eens zo gek maar t zag er heel grappig uit).
Hahah mijn moeder was dus ook zo. Ik deed als ik naar bed ging keurig al mijn Playmobil/Lego Belleville poppetjes in hun bed, maar toen ik ‘s morgens beneden kwam waren ze allemaal verplaatst en buiten hun bed. Ik heb heel lang gedacht dat ze ‘s nachts tot leven kwamen, maar het bleek dat mijn moeder er mee speelde als ik naar bed was.
Haha @George en @Helix2009 fantastische ouders hebben jullie !! Ik zie mezelf ook echt zo worden.
Ahh dit is echt zo leuk en schattig haha
Ik zal je vanmiddag een berichtje sturen!
L.isa (die van Lala Lovie) heeft wel een foto gepost in dat netbroekje met kraamverband er in. Vind ik dan weer super tof.
Vond ik ook toen ik dat zag, maar dat is zogenaamd weer iets “rauws” wat al die mommies ineens doen op insta.
Ik snap helemaal niks van dat youtube bericht van Alboe. Ze krijgen ieder een apart kanaal en Alboe blijft ook bestaan. Maar Alboe was voor mijn gevoel alleen al zo goed als Kim? Af en toe een video van dat andere meisje waar ik de naam nu alweer van kwijt ben, in een mega slechte kwaliteit.
En waarom moeten ze dan op losse kanalen verder als ze ook nog gewoon Alboe houden?
Heb ook nooit gesnapt wat Ilonka haar bijdrage was, op een paar video’s en artikelen na.
Bij het lezen van ‘Alboe’ haak ik al af. Als je het vier x achter elkaar zegt klinkt het zo infantiel.
Ja wat betekent deze naam? Het klinkt zo infantiel
Van Albeli? Nee, geen idee. Een koeiennaam?
A Little Bit of Everything
Thanks, i hate it.
Hahahah ohhhh ja die had ik niet geraden (volg ze verder niet), dankjewel voor de opheldering