Mommybloggerstopic #2

Ja precies. Wij deden vroeger ook stiekem dingen, stalen ook wel eens een ijsje uit de vriezer om het stiekem in onze hut op te eten. En dat zijn geweldige herinneringen. En weet je waarom? Omdat we wisten dat het niet mocht en dus reuze spannend voelde! Want als mijn moeder ons betrapte, konden we het ijsje inleveren. Of het nou al half opgegeten was of niet. Dikke oech, je hebt het niet gevraagd / er is nee gezegd dus hier ermee. En ga ook maar je excuses aanbieden.

10 likes

Ik vind de nieuwe vlog van Willemijn echt een verademing tussen alle mommyvlogs op dit moment. Sowieso zo knap hoe ze over Krijn vertelt en met de hele situatie lijkt om te gaan, maar ook hoe ze met de kinderen omgaat. Duidelijk en ze geeft grenzen aan, geeft ook toe dat niet alles perfect is. Kijk hier 100 x liever naar dan Sanny met haar wet van aantrekking :nauseated_face:

51 likes

moest net opeens denken aan een blogster van jaren geleden. zij had een jong zoontje, lucas geloof ik? en toen overleed haar man heel plotseling. weet iemand nog hoe zij heet? was opeens benieuwd hoe het nu met haar zou gaan

Ja, Dina bedoel je denk ik! Die blogt niet meer voor zover ik weet.

1 like

Was dat niet iets van dinastie ofzo?

1 like

Haar herinner ik me nog, zij had zulke mooie krullen toch?
Toen ze zwanger werd heb ik haar tijdelijk ontvolgd (was voor mij te pijnlijk omdat een zwangerschap uitbleef). Toen ik haar weer wilde volgen was haar site weg. Wat vreselijk dat ze haar man heeft verloren zeg!

1 like

Toevallig volg ik ook haar nog op IG. Ze is er niet zo heel actief meer maar post wel af en toe stories. Ze heeft na het verlies van de vader van haar kind (die toen ook nog best jong was als ik het me goed herinner 6 maanden oid?) een hele zware periode gehad (logisch). Inmiddels heeft ze volgens mij een nieuwe partner, werkt ze weer en volgens mij alles weer aardig op de rit!

@FrauHelga ze heeft idd hele mooie krullen🄰

2 likes

Jaaa ooh ik weet nog dat ik op de camping voor m’n tent zat toen ik een beetje door insta scrollde en haar bericht las dat haar vriend plotseling overleden was. Moest er toen echt van huilen, ondanks dat ik haar helemaal niet kende. Het zou je maar overkomen :sob:

Fijn om te lezen dat het weer goed met haar gaat!

2 likes

Wat fijn om dit te horen. Ik heb me ook best vaak afgevraagd hoe het met haar zou zijn. Toch bijzonder hoe je dan zo met iemand mee kunt leven aangezien ik haar alleen kende van haar blog/Instagram

1 like

Fijn dat ze een nieuwe partner heeft gevonden en dat ze haar leven weer heeft opgepikt. Is haar insta openbaar? Ik kan haar zo niet vinden.

Ik denk dat er een slotje op staat, hoe kan ik dat zien als ik iemand al volg? Ze heet op Insta iig Dien ipv Dina wellicht dat je haar dan vindt.

1 like

Account is openbaar. Ik heb haar gevonden, thanks!

1 like

kan/mag je dit met mij delen? evt via pb? ik kan haar zo snel niet vinden!

Kim en Ilonka doen in ieder geval niet aan social distancing. Ze zitten gewoon vlak naast elkaar.

Ik ben ook wel benieuwd! Ik volgde haar destijds ook

Edit: gevonden!

Ik ook!

Ik stuur je een PB :slight_smile:

1 like

Zou je mij ook willen pb’en?

Zou je mij ook een PB kunnen sturen?

Gedaan.

En nu stop ik met PB’s hoor!

2 likes