Mommybloggerstopic #2

Mascha? Die voorheen kritisch was op iedereen die zichzelf coach noemde?

Zie screenshot in de edit! Verbaasde mij ook

1 like

Die story van de huismuts over de lpg behandelingen… op die onderste foto houdt ze toch gewoon haar buik in? Haar houding is anders? Wat een bull

18 likes

AH! Haar tweede opmerking klinkt wel kritisch.

8 likes

Die Linda Reinhard is nog wel BIG geregistreerd als verpleegkundige. Maar

Dokter Wiersma heeft talloze studies gedaan en is onder andere verloskundige, orthomoleculair arts, en PNI therapeut.

Ik krijg hier echt de kriebels van. Vooral ook omdat door dat verloskundige te noemen, en vervolgens het BIGnummer wat op die site staat het als betrouwbaar doet overkomen. Gadverdamme.

Heb het even opgezocht, en arts is wel beschermd (duh), dokter niet , - tenzij je impliceert arts te zijn… En dat zou je er in kunnen lezen, ergo, moeite om melding van te maken?

4 likes

Oke, dit is wel de ALLEREERSTE die kritisch is…

Daarnaast, heeft zij volgens mij heel veel baat gehad wel bij dieet aangepast op haar, voor had PCOS klachten? Dacht Ik. Dus het zit wel ā€œin dr straatjeā€, alleen niet op deze manier denk ik.

1 like

Ik heb het ook gerapporteerd.

2 likes

Ja dat wel! Benieuwd wat Annic erop gaat antwoorden.

1 like

Analyses op basis van een vinger prik doen me denken aan het verhaal van Theranos en Elisabeth Holmes:

17 likes

Ik ben echt allergisch voor dokter, arts en ortholeculair in een zin/titel ,…brrr

7 likes

Ik vind de vraag van Mas idd wel goed. Ze formuleert het best wel slim. Met haar groot bereik kan Annic alleszins niet nalaten van hierop te reageren. En dan zal ze moeten toegeven dat het met commercieel oogmerk is.

43 likes

Ah, een nieuwe kritische reactie: hazel.
Hoe lang zou deze staan? Zou Zjuul nu bij de opvang zijn - oh wacht die is dicht.
Spannend. Zoveel vragen

Ik ook, en zodra ik ā€˜ā€˜energetisch’’ lees moet ik altijd een beetje overgeven.

3 likes

Ja en wellicht tactische zet zo te starten met ā€œtof!ā€

5 likes

Die wilde ik net liken en toen was hij weer weg…

Ja Annic heeft de reactie dus geliket maar niet gereageerd nog. Ik wacht in spanning af

3 likes

Oh wat erg dit! Ik heb een reactie op Mascha gegeven en ben nog geen minuut later al geblokkeerd. Ik hoop zo dat dit een totale flop gaat worden. Wat een verschikkelijk mens die Annic.

Ik plaats een reactie met als suggestie de volgende keer een kwakzalverscursus te geven. Ben benieuwd hoe lang hij blijft staan

15 likes

Mennn dit is echt beter als menig serie.

Ik merk dat ik er nog steeds boos van ben ook. Ookal zou je kunnen zeggen: joh laat gaan.
Toen wij te horen kregen dat het moeilijk zou worden, ben ik me ook suf gaan Google’n en kwam ook bij die Linda en jĆ” natuurlijk heb ik dat overwogen. Je bent wanhopig.
Maar ik ben blij dat mijn man zei: je loopt op de afdeling fertiliteit, denk je dat zij het beter weet?
Nee.

Maar oei, wat is dit een kwetsbare doelgroep… en misschien had ik het wel geprobeerd als het langer had geduurd ja…

8 likes

Ja, mijn vingers branden ook. Maar ik like alleen maar nu :joy::ok_hand:t2:

Dus als je mij ziet liken: hoi! :joy:

1 like