Mommybloggerstopic #2

Wat had je gevraagd? Ik vind het echt kwalijk; ik heb zelf een BIG-beroep en moet veel doen om punten te halen, up to date te blijven e.d. Daarbij; waarom noemt ze diegen een dokter? Het is een orthomoduculair therapeut toch? Dat wil ik graag weten haha.

4 likes

Heeft ze wat met haar “parttime werken moet iedere ouder doen”. Krijgt ze lekker dagtaak hieraan :v:

9 likes

Zou je willen vragen waarom ze dan naar hem refereren als “dokter”? Wat in de ons Nederlandse taalgebruik zowat synoniem is voor arts. Denk dat veel mensen denken dat het dan echt een dokter betreft namelijk.

5 likes

Want antwoord geven is altijd moelijker dan passief-afressief de vraag blijven negeren. En ipv openbaar reageren, laten we het naar de dm’s trekken.

Ik lees net ook haar corona-post ervoor omg. Echt ik volg haar al jaren niet meer en weet nu waarom. Flikker op met je zelfreinigend te werk gaan vd wereld, lekker makkelijk praten vanuit je bubbel. (En aan de reactie van @Sanseveria te lezen leeft ze echt in een mega bubbel).

Edit; en dat Shifra er dan op die coronapost reageert met précies dit! Oke unfollow. Oh en uiteraard weer mrskeizer die aan het slijmen is :joy:

8 likes

Wordt echt chagrijnig van de hoeveelheid foute informatie, uiteraard ook zonder bronvermelding.

Hier wordt beweerd dat een baarmoeder die niet recht in het verlengde van de vagina ligt, een afwijkende stand zou hebben. Juist bij het overgrote deel van de vrouwen ligt de baarmoeder in anteversie en -flexie, is een normale anatomische positie. Retroflexie is ook een normale variatie. Sterker nog, ik heb tijdens mijn coschap gyn nog nooit een niet-zwangere gezien waarbij de baarmoeder precies recht in het verlengde lag van de vagina?? Het maakt je hoe dan ook zeker niet minder vruchtbaar, en je kan het zelf ook niet aanpassen door wel of niet op hakken te lopen of door olie op je onderbuik te smeren (???) , I can’t :sob: Moet voor mn eigen gemoedstoestand echt stoppen met lezen.

Ik blijf me ook verbazen dat mensen een evidence based studie zoals vpk of verloskunde afronden, en dan als werk (met gebruik van rare titels) dit soort niet-evidence based ongein de wereld in slingeren

49 likes

Ik ben inmiddels via de mail ook in discussie met haar (?). ze schrijft dingen als “wat fijn dat je feedback geeft, daar doen we echt wat mee” blabla. :roll_eyes:

16 likes

maar hij heeft Talloze Studies gedaan
 wat doe je moeilijk!

6 likes

Haha we verwijderen en blokkeren iedereen gelijk

3 likes

Ik hoop echt dat iemand met een groot platform hier tegenin gaat. En dan vooral ook vermeld dat alle kritische reacties binnen een paar minuten zijn verwijderd.

23 likes

Misschien Zeikschrift?

15 likes

Ik vind de rol van influencers ook erg

5 likes

Ze is zo snel dat ik jullie reacties niet eens kan liken!

1 like

Ja duh, nu is ze alert en zit ze erop te wachten. Dat soort dingen moet je spreiden. Slechte internettrolls zouden jullie zijn :rofl:

30 likes

Ik verbaas me erover, dat iemand die ik best goed ken en via ICSI zwanger is geworden helemaal lovend reageert op alle 3 de kanalen. Like: whut
?

6 likes

Zelfs ikvrouwvanjou reageert met hartjes??? Als iemand dit in beeld kan brengen als ‘doe het niet’ is zij het wel.

9 likes

Nou top, dan weet hij inderdaad alles van de bloemetjes en de bijtjes. Lijkt me legit.

16 likes

Er zei net iemand dat het wat voor Zondag met Lubach of De Monitor is. Bij ZML zijn ze met reces nu, maar op de website van De Monitor kun je nog wel tippen over mogelijke misstanden.

13 likes

:smirk::relieved:

Ahhh op mamaworden is ze wat minder snel! Maar ik ben geblokt

2 likes

Had nog zo lief gevraagd hey sgat wanneer ga je me hier blokkeren xxx

19 likes