Mommybloggerstopic #2

Is het Smaad als ik zeg dat je voor dat speurwerk echt geen 6jr hoeft te studeren? Doe ik daarmee zijn talenten te kort?

9 likes

Even voor de duidelijkheid, het gaat dus om meerdere forummers die in de comments van haar instagramaccounts kritische vragen hebben gesteld of gesprekken via dm met haar hebben gevoerd. Vervolgens is dat hier besproken en zo hebben hun forumaccounts kunnen linken aan personen. Een aantal van hen zijn dus op hun werkemail benaderd, echt schandalig. (Sowieso het hele trieste gedreig wat in een rechtszaal waarschijnlijk geen stand houdt, maarja heb je zin om daar tijd en moeite in te steken?)

40 likes

phoe ik ben eindelijk bijgelezen na een half uur.

Eindelijk weer eens een ouderwetse rel. Ik heb eindelijk weer een beetje Onur, bodybuilderforum,scooterforum gevoel van vroegah. Ookal is dit er niet echt mee te vergelijken. Vind het wel echt smullen.

Wat een kutwijf die Annic en ik hoop dat onze kritische forummers er geen gezeik mee krijgen en anders starten we sws crowdfunding actie. :raised_hands:

43 likes

Hahaha nou mijn appeltaart heeft geen crowdfunding nodig, alleen wel een chef-kok (aka mezelf) die het gaat fixen :pie:

Maar jeetje wat een trieste bende dit.
Zo werkt het dus als je barst van je geld en je kunt niet tegen kritiek.

7 likes

Huh ik kan het niet meer terugvinden het gaat zo snel, maar ik las hierboven dat meerdere forummers zo’n brief hebben gekregen.

Edit: oh wat @Suikerklontje beter zegt bedoel ik

1 like

jeetje die meid moet het echt druk gehad hebben met screenshotten en verwijderen. Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar? :exploding_head: :joy:

afbeelding

26 likes

Haha de enige ā€˜visite’ zijn mijn zoontje en man.
Gooi wel een appel naar hun hoofd (zouden die ook druipend uit elkaar spatten?)

13 likes

Ja maar… als het je nou niet lukt, vanwege de kritieke situatie hier, heb je misschien 5€ nodig voor eentje van de Hema snap je…

1 like

Ligt eraan of obama op je feestje komt of niet.

7 likes

Ik snap dit echt niet. Mensen stellen vragen, ok kritische vragen, over je bedrijf en de werkwijze. Dan ga je toch niet meteen een advocaat inschakelen? Stel dat we potentiele klanten waren die wilden weten wat er precies gaat gebeuren voor die bedragen?

Wat mij betreft bevestigt dit alleen maar dat er een luchtje aan zit aan hoor.

62 likes

Is het artikel van de Vereniging tegen Kwakzalverij van de baan? Asking for a forum

67 likes

Echt ernstig dat je een dokter durft aan te klagen omdat deze kritisch is in plaats van kritiek te accepteren. Pfoe.

26 likes

Lieve vrouwen, ik ben even mijn wetboek ingedoken.

We hebben het niet over Laster, want laster gaat over Leugens.
Het zou smaad kunnen zijn want smaad betreft waarheid. (Ezelsbruggetje)

Anyhow, voor beide feiten is geen voorlopige hechtenis toegestaan en dus is er ingevolge art 126nd Sv geen grond om uitlevering van vastgelegde gegevens te vorderen.

Dat houdt dus in dat het Forum NOOIT in het kader van een strafzaak gedwongen kan worden ip-adressen of andere gegevens van forummers te geven.

DAT HOUDT IN DAT WIJ HIER VEILIG ZIJN!

:partying_face::partying_face::partying_face:

120 likes

Stel je voor dat je mensen die tijdens een Fucking pandemie in de frontlinie staan op hun essentiƫle werk gaat lastig vallen met dreigmailtjes over kritiek op jouw onwetenschappelijke bedrijf.

130 likes

Ja meid die gegevens zijn dus al achterhaald, mensen hebben brieven gekregen. Maar jij bent veilig

4 likes

Continue overbelasting… Maar @moderators, mag deze anders (tijdelijk) members only? Het moet toch niet de bedoeling zijn ook dat er straks mensen gezeik krijgen op het werk door mevr. Van W en haar oplicht praktijken…

18 likes

Staande ovatie, mensen klappen, Albert Einstein is er ook

2 likes

Maar, de advocaat in kwestie stelt dat er leugens zijn verkondigd hier. Zoals het noemen van ā€˜kwakzalverij’ en ā€˜geldklopperij’ en dat de EMB niet onderbouwd zou zijn etc. Dat vinden ze leugens, en dus is het dan…

2 likes

Er staat mij ergens iets van bij dat er ooit een grote zaak is geweest over downloaden e.d. en bottom-line was dat website alleen faciliteerde en zelf niets verkeerd deed. Maar misschien is iemand hier daar beter in thuis

2 likes

Het is o.a. degene die netjes via DM op insta in discussie ging en ons hier op de hoogte hield. Maar blijkbaar zijn er dus meer.

4 likes