We kunnen je wel 13 reacties geven…
Ahh volgensmij zie ik wat je bedoelt! Overzicht van een krant waar je wel vaker linkjes van post toch? Toppertje die jongen hoor
Klaag haar aan
Ahh ik vind dit wel heel erg voor de forummer. Ze heeft ook haar account verwijderd, denk ik. Hoop dat ze nog terug komt!
Ja ik kan misschien wel helpen. Als de betreffende forummer daar behoefte aan heeft moet ze mij maar even een berichtje sturen
Wat ongelofelijk triest dit
Vind het echt ongekend brutaal dat die engnek zich op deze manier verdedigd.
Hoop ook dat de forummer terugkomt en zich niet afschrikken door dat censor.
Ze ging met Annic in discussie op instagram, dus zo konden de berichtjes aan elkaar worden gekoppeld!
Wat ik me wel afvraaag, wat als het forum nu gezeik krijgt, ipv de individuele personen.
Is er al een legertje FF-advocaten die dan paraat staat?
Volgens mij alleen als de berichten niet zouden worden verwijderd maar alsnog bullshit.
Ze stuurde berichten via insta naar Annic. En postte daarna hier daarover dus dat was denk ik niet zo lastig te vinden
wajow, shit escalated quickly. Weet ook niet meer welke forummer het was, maar heb het wel gelezen. Wat een overtrokken onzin zeg jeetje. Via de werkmail van die persoon ook. Wat een assholes zeg. Zag dat een vriendin van me die kutinsta ook volgt, for fucks sake WHY
Werden toch screenshots gepost? Dus dan weet Annic wie het is, want daarmee werd geDM’d? Dan is het denk ik maar een kleine stap misschien naar iemand z’n linkedin profiel oid?
Nou, als ik hier zeg:
“Ik heb Klaas op de DM gehad, en zei dat z’n haar echt oranje moet verven - de lul HAHAHAHA”
en dus inderdaad dat op de DM aan Klaas gezegd heb, dan is 1+1=2.
Dan weten ze zo wie ik ben hier. En dan kan je al mijn andere berichtjes over Klaas ook vinden en herleiden en zo koppelen.
En als je dan op instagram iets van privégegevens hebt oid, gaat het snel.
Jongonnssss ik moet nog appeltaart voor m’n verjaardag bakken maar ik kan hier natuurlijk nu niet meer weg.
Moeten we een crowdfunding starten?
Voor jouw appeltaart of juridische hulp?
Mhahahaha nee die zit SOWIESO niet op het forum. Ze volgt Annic zie ik en heeft een kind in dezelfde leeftijd als de dochter van Annic… Ok hoef haar niet te unfrienden denk ik :’)
Tsja, advocaten schrijven volgens mij aldoor dat soort dreigbrieven als klanten ergens op het internet kritiek krijgen. Meestal is dat genoeg, omdat de schrijver het geld vaak niet heeft om het risico te nemen het een zaak te laten worden.
Toch vind ik dat ze er zo niet vanaf mag komen, een beetje mensen met terechte kritiek de mond snoeren op deze manier. Bah.
Ik hoop dat niet meerdere mensen een mail zullen krijgen.
Annic zal vast eerst screenshots hebben gemaakt van de negatieve reacties voor ze ze verwijderden, zodat ze die kan overhandigen aan haar advocaat voor verder onderzoek.