Ja er zitten hier toch mensen die haar en/of mam a w orden volgen? Ik wil weten wat er wordt gepost!
Via de anonieme browser komt forum niet omhoog als ik zoek op mamaworden.nl.
Wat moeten we doen, seo-prof iemand?
Mamaworden.nl ervaringen
Via Mamaworden.nl ben ik
Mamaworden.nl aanrader
Mamaworden.nl slechte ervaring
Mamaworden.nl betrouwbaar
Mamaworden.nl Annic van Wonderen
Mamaworden.nl zwanger
Duurt meestal wel even voordat dat in de google resultaten opduikt, dus wat we moeten doen is even geduld hebben 
Mooi. And now we wait.
Tenzij we een brief krijgen dat we post moeten verwijderenâŠ
Ja precies dit. En dan ook nog puur de mail naar iemands werkmail sturen om te intimideren. Gadverdamme.
Oh shit, dat is het natuurlijk. Ze wilde het weg hebben voordat het in de zoekresultaten zou opduiken! Heel gehaaidâŠ
Maar alle kritische vragen nav de lancering waar ze niet op wilde/kon antwoorden had haar toch al van die roze wolk moeten laten donderen zou je zeggen.
Ik wil nu ook dit soort dingen posten. Eigenlijk heeft Annic nu het tegenovergestelde bereikt: er wordt nog meer en negatiever gereageerd. Maar wat had ze nu eigenlijk verwacht?
Goodbye parttime makkelijk geld verdienen, hello fulltime forumposts laten verwijderen.
Ik dacht trouwens ooit hier te hebben gelezen dat we een strafrecht jurist in ons midden hebben. @Manonsterr ?
Edit:-oh, haar account is weg
Heb echt zin om BOOS te mailen/tippen, maar door die kutcorona kunnen ze niet naar haar toe. Ben wel echt benieuwd hoe dat zou gaan, Tim vs A. Vooral als er posts verwijdert moeten worden. Gedver.
Herinnert iemand zich nog de boos influencer/kinderarbeid video nog? Geweldig was dat.
Er kan niemand naartoe en boos wil graag dat het gezicht van aanklager ook in beeld is, of niet?
En is Zeikschrift geen optie?
Hahah raamvisite. Met confetti door de brievenbus.
Jongens ik heb de appeltaart maar laten varen.
Wie komt er ballonnen helpen opblazen?
Ik zou om 20:00 beginnen maar werd âevenâ afgeleid door iets met voormalige friet en stroopwafels.
Ik zag trouwens vanmiddag het tarief van onze eigen advocaat en schrok me het apenzuur.
Dus ik hoop dat mevr wonderland zich helemaaal scheel betaald voor deze ongein.
Of een glitterbrief. Kost maar 4,95, dat kunnen we wel bij elkaar crowdfunden toch?
Volgens mij niet, er zijn zeker mensen geanonimiseerd.Met die rtl aanranding was slachtoffer ook anoniem, met een huurprobleem ook, wat ik me zo kan herinneren.
Is Zeikschrift op YT? En er is ook nog De Monitor, maar dat klinkt extremer ofzo.
Ik vroeg me af: kan je je daarvoor verzekeren als bedrijf? Voor âsmaad en lasterâ? Of moet je dan ook aantonen dat het dat echt is?

Kan echt niet wachten op de vlog as zondag
Zou het forum wegkomen met een soort Southpark-disclaimer: forum lezen op eigen risico. Kan geen aanspraak gemaakt worden op etc. ?