Mommybloggerstopic #2

Continue overbelasting… Maar @moderators, mag deze anders (tijdelijk) members only? Het moet toch niet de bedoeling zijn ook dat er straks mensen gezeik krijgen op het werk door mevr. Van W en haar oplicht praktijken…

18 likes

Staande ovatie, mensen klappen, Albert Einstein is er ook

2 likes

Maar, de advocaat in kwestie stelt dat er leugens zijn verkondigd hier. Zoals het noemen van ‘kwakzalverij’ en ‘geldklopperij’ en dat de EMB niet onderbouwd zou zijn etc. Dat vinden ze leugens, en dus is het dan…

2 likes

Er staat mij ergens iets van bij dat er ooit een grote zaak is geweest over downloaden e.d. en bottom-line was dat website alleen faciliteerde en zelf niets verkeerd deed. Maar misschien is iemand hier daar beter in thuis

2 likes

Het is o.a. degene die netjes via DM op insta in discussie ging en ons hier op de hoogte hield. Maar blijkbaar zijn er dus meer.

4 likes

Maar als je niet anoniem zit, kan je toch de lul worden…

(Ik wijzig dus binnenkort mijn forumnaam)

4 likes

Die zijn achterhaald door online speurwerk via instagram.
Mijn punt is dat de mensen die niet via ‘open bronnenonderzoek’ gevonden kunnen worden ook niet gevonden kunnen worden door via een opvraag bij de moderators.

1 like

Ze moet zich echt kapot schamen die Van Wonderen. Wat een over het paard getild secreet ben je dan. Ik hoop zo dat dit volledig backfired.

49 likes

Misschien is het handig voor de desbetreffende forummers om niet in een openbaar topic te bespreken wie het nou wel/niet geweest zijn? Hun berichten zijn verwijderd inmiddels, ook omdat ze denk ik geen zin hebben in verder gedoe ermee. Zou vervelend zijn als dit topic wordt gemonitord en ze ondanks dat ze zelf niet meer posten toch nog gezeur krijgen?

19 likes

Ja hier zie ik ook wel wat in eigenlijk. Ik bedoel om hierover in een besloten topic verder te praten.

5 likes

Als ze aangifte gaan doen van laster (want ze vinden het leugens) dan zal politie waarschijnlijk adviseren er een aangifte van ‘smaad en/of laster’ van te maken.

Hierbij de wetteksten;

3 likes

Hoe weten we dat het er meerdere zijn? Omdat er posts van verschillende mensen zijn verwijderd?

Is het niet tegen de AVG in om mensen hun privégegevens op te zoeken en hen op hen werk te benaderen? Lijkt me dat de advocaat daar zelf fout zit?

9 likes

Wat erg zeg. Ik hoop dat het de forummers niet weerhoudt om terug te komen en ik vind het zo erg voor die personen. Wat is die Annic een rot persoon zeg, ik hoop dat haar site en project compleet floppen. Ik word hier zo kwaad van, echt een diep triest persoon ben je dan. Hopelijk kunnen we nog iets betekenen voor de forummers in kwestie.

54 likes

Als die gegevens via internet te vinden zijn niet lijkt me…

1 like

Oh wow pfoe ik vind dit allemaal wel heftig hoor :pensive:

2 likes

Holy shit. Ik ga een uurtje hardlopen en shit got real. Dit is niet waar?!?! Wat een droeftoeter die Annic.

Anderzijds geniet ik hier wel van want mevrouw zag dit dus totáál niet aankomen, anders ga je niet zo in de paniekmodus handelen. Ik vind het wel heel erg voor de forummers in kwestie, maar goed te weten dat iedereen hier ‘veilig’ zit.

Ik ben ook voor om dit topic misschien tijdelijk op members only te zetten. Is dit een optie? EDIT: bij nader inzien niet!

Ik vind #samensterktegenannic nu lekkerder bekken dan #samensterktegencorona :’)

10 likes

Is Annic nou dat meisje dat mee deed aan niet lullen maar poetsen of iets. En als ze dan geld van dr vader wou lenen voor een project moest ze met een hele power point aankomen om haar project uit te leggen.

Of was dat weer een ander verwend nest.

2 likes

Ik ga kijken of ik dit de media in kan krijgen, denk ik.

101 likes

Wtf. Wtf. Zegt genoeg over A.s ego en bullshit bedrijf.

Is dit echt juridisch mogelijk?