Nou als je zo je geld moet verdienen tief je maar lekker een end op. Wat een kansloze actie.
Dat wordt friet en stroopwafels morgen ipv appeltaart
Jezus Christus.
Ik hoop echt dat ze tijdens haar quarantaine wandeling in een grote hondendrol stapt, uitglijdt, en recht met haar gezicht in de volgende hondendrol ligt. Triest figuur, als ze maar kan verdienen.
Ik denk dat smaad en laster een te grijs gebied is?
Dat is hetzelfde eigenlijk als wat nu gebeurd met Corona, wie heeft zich verzekerd voor een pandemie?
Ik heb er geen verstand van, hebben alleen een letselschade advocaat die voor ons werkt. En dat is helemaaaaal een grijs gebied.
Ik barstte keihard in lachen uit hahahaha.
Prachtig!
ik vermoed dat ze dr helemaal niks over los laat. Alles is hotel de botel, koek en ei.
Lijkt me ook wel prima. Maar niet die gore kaasfriet en wonderlijke stroopwafels.
In het what are you wearing topic dan 

De personages op dit forum zijn verzonnen. Elke gelijkenis met bestaande personen, gebeurtenissen, activiteiten, aangehaalde voorbeelden of namen van personen berust op louter toeval.
Zal ze zondag een vlog uploaden?
Ik spreek denk voor ieder hier. Misschien he, als we het allemaal nou heel hard visualiseren⊠#lawofattraction
Dat weten zij zelf ook dondersgoed! Dit is simpelweg intimidatie en helaas is dat 9 vd 10x voldoende. Hoe dĂșrf je iemand lastig te vallen op werk hiermee. Schandalig!
Dus bij deze Annic van Wonderen en mamaworden.nl (even voor google) maken misbruik van vrouwen die zwanger willen worden. Met hun onzinnige bloedtesten. Trap er niet in!! Het zijn oplichters.
Annic, als je me een brief wilt mailen kan dat naar
Ga iets nuttigs doen 
Jammer dat Alice Olsthoorn en haar doelgroep niet zo dicht bij die van Annic liggen. Zij heeft helemaal niks aan Annic en ik zie haar echt wel een nette expose video maken.
@EllaFitzgerald hahahah, jaaaaa 
Dan komt ze echt voor haar nekje 
Neehee dan moet je eerst mevrouw van wonderen geld betalen en dan pas kom je aan de beurt. 
Daarom. Ik visualiseer het al. 
Ja shit dat doe ik dus fout. Thank God voor haar bedrijf!
Eerst van binnen voelen en je mindset changen
Daarmee influence je de bloedtesten!
Stom dat ik hier niet aan gedacht heb vóór alle hormoonspuiten en ICSI terugplaatsingen