Mommybloggerstopic #2

Wow. Dit is echt sick… :exploding_head:

Oja daar staat me ook nog iets van bij. Dat was volgens mij iemand anders… waren dat niet die mode meisjes? Kim?

1 like

Wmb juist niet… let the world see what’s happening

5 likes

Is dit waarom je ineens een bericht stuurde in een oude instagroep omdat je de screens wou?

Nee dat is ook zo…je hebt gelijk.
Pfffff. Echt, wauw waaaaaaauw, ik had wel gedacht dat er iéts achter weg zou komen,maar dít?!

Heb je die mogelijkheid ? Doe!
Doe het voor iedereen die anders in deze bullshit zou trappen :heartbeat:

Ik denk eigenlijk dat de forummers in kwestie daar niet op zitten te wachten?

6 likes

@Luzarl zou idd eerst even peilen of de forummers dat ok vinden idd…

5 likes

Holy shit, wat een bizar verhaal dit. Ik hoop dat de desbetreffende forummers snel weer terug zijn :disappointed:

3 likes

hahaha nee dat was Jolique Muller of zoiets

2 likes

Is het forum trouwens hierdoor overbelast? Heeft ze (die kwakzalver dus) er iets over op haar insta gezegd oid? Of is dat door Romy? :grin:

1 like

Ain’t nobody got time for Romy als hier een dreigement met een rechtszaak aan de gang is

17 likes

Heb het overlegt met het epicentrum! Maar ik heb geen idee hoe ik dit verhaal zou moeten beginnen, dus misschien tip ik alleen een collega

@Soy.peor ik zocht jou insta omdat ik niks begreep van dit hele verhaal en toen zag ik ineens de pod :joy:

Oh nee, Romy boeit me verder ook niet, maar aangezien ik telkens die melding zie dat het forum overbelast is, en ik vroeg me af waardoor dat dan kwam.

Miss niet zo heel verstandig om naar de pers te stappen als je weinig van t verhaal begrijpt

Was een grapje! Zal hierdoor zijn idd, dat wilde ik ermee zeggen

1 like

Zijn er hier meer mensen met screenshots oid?

Die geschreven teksten zouden we kunnen herplaatsen als anoniemere leden. Ik weet 100% dat ze mij in ieder geval niet kan traceren.

De volgende keer moeten we echt een tijdlijn aanleggen van elke beweging. Wat een rotwijf, die Annic. Ze deinst voor niets achteruit terwijl het maar één persoon met invloed vergt om de slang te exposen.

Mamaworden.nl is een scam; hopelijk vinden mensen deze zoekresultaten.

9 likes

Royce in je DM* in 3 2 1… :joy:

*mailbox van je werk

39 likes

Maar heeft ze het dan daadwerkelijk ook op haar insta besproken oid, waardoor er ineens zoveel mensen hier komen dat het overbelast is? Lijkt me dat ze er niet echt goed vanaf komt als mensen dan het verhaal hier lezen, en ze is misschien een kwakzalver, maar niet zo dom, toch?

Jeetje wat een naar mens, bizarrrrrrr! Ga nu echt nooit meer wat van haar kijken, ijskoude geldwolf dat mens.

7 likes