Mommybloggerstopic #2

Nee doe ik ook zeker niet! Heb net van iemand allemaal instagramscreenshots gekregen van verwijderde reacties, dat bijvoorbeeld

@Oprah huh nee staande ovatie? Waarom zou ik dat willen? Heb ook helemaal geen behoefte om mezelf te verantwoorden. Er wilden genoeg meiden hier naar lubach of de monitor, waarom is het dan weer zo raar dat ik boos mail? Het staat ook gewoon los van het forum wat ik met boos deel.

29 likes

Dankjewel! Wat ik deel heeft NIKS met dit forum te maken. Dat dat even duidelijk is voor iedereen

12 likes

Ik heb van een paar forummers nu tips gekregen en screenshots van bepaalde dingen, maar niks van het forum nogmaals en dat doe ik ook niet

5 likes

Ken je Bo…os uberhaupt?

Hoop dat iedereen zich nu wel weer bewust is van de schijnveiligheid van anonimiteit op een openbaar forum. Als het forum wel benoemd wordt bij B…oos hoeft dat toch niet persoonlijk te worden? Maar het heeft wel duidelijk een rol gehad.

4 likes

Het is niet zo dat ze bijv modena ingetikt hebben op google en daardoor op jouw mail uitkomen he.
Het is zo dat iemand met haar eigen profiel op annic heeft gereageerd met hey annic je stinkt naar poep en die reactie hier heeft uitgetypt.
Alsnog ziek dat annic dat helemaal heeft uitgepluist.

12 likes

Ik zou het wel irri vinden als de doelgroep van boos hierheen komt maar goed.

9 likes

Dat weten mensen heus wel hoor

1 like

Zooo, effe bijna 300 berichten teruggelezen. Genius :joy:

Bedankt :slight_smile:

Ben wellicht niet de echte Boos-doelgroep, maar vind het wel interessant hoe ze dingen aanpakken en bs aan de kaak stellen.

1 like

GA WEG!!

(Ik bedoelde de kleine sensatie kindertjes)

3 likes

Ik ga er vanuit dat op de screenshots de IG namen onherkenbaar gemaakt worden?

2 likes

DOEII.

(Snap ik, maar volgens mij valt de Boos doelgroep echt heel erg mee :slight_smile: Je kunt vervelendere kutkinders hebben, denk ik).

1 like

Ik denk het niet hoor, wat er op haar website staat en dat ze via instagram reacties heeft verwijderd, mensen blokkeert en een advocaat erop uit stuurt om de werkmails te zoeken van instagramgebruikers is al meer dan genoeg om een item over te maken zonder uberhaupt dit forum te benoemen. Haar gedrag vult zo die aflevering.

16 likes

Nja dat wel maar als je een beetje gaat googlen kom je denk ik wel hier uit.

Dat wordt dan in een recordtempo bans uitdelen :rofl:

1 like

Nee het meisje dat ik sprak gaf aan dat ze elke week van die brieven krijgen op het adres van boos

12 likes

Ja heb je ook helemaal gelijk in. Is uiteraard combinatie van hier posten en social media inzetten.

Dat heeft denk ik weinig zin. Dat zou dan op censuur uitdraaien.

1 like

:nauseated_face:

Op instagram?

3 likes