Mommybloggerstopic #2

Zou de eerste keer niet zijn dat ondernemers groot worden door hun tegenstanders op een oneerbiedige manier buitenspel te zetten. De ondernemersgeest in haar lacht ons keihard uit.

3 likes

ā€˜Rationeel’ :joy:

Ik snap wat je bedoelt, maar had dat niet verwacht in combinatie met A.

Jep, ik denk het ook. Ik ben ook benieuwd eigenlijk of ze dit soort dingen vaker doet? Op kleinere schaal misschien, maar als ze kritiek krijgt, advocaat erop?

1 like

Die naam is wel degelijk bekend, aangezien ze haar op haar werkmail een bericht gestuurd hebben

Ik vind haar wel een ā€œeven doorpakken!!!ā€ type

1 like

Oh ja, dat wel. Gewoon coldblooded de zaak aanpakken en overtuigd van haar eigen gelijk.

Bij rationeel denk ik eigenlijk aan de vragen beantwoorden, openheid. Nu is ze zelfs bang voor feiten…

1 like

Ik denk dus dat ze niet zozeer bang is maar idd haar zakelijke belang voorop zet. Ze hoeft niet in gesprek te gaan want ze kan er gewoon een bak geld tegenaan gooien en dan gaat het probleem weg.

We zullen zien of dit an sich imagoschade teweegbrengt, misschien wel, of misschien calculeert ze voor nu in dat ze daarmee toch beter af is dan met de posts die ze liet verwijderen.

Ze staat in iedergeval niet voor haar bedrijf, haha. Anders had ze wel de moed om gewoon te antwoorden ipv mensen monddood maken.

Zakelijk misschien beter, maar allemachtig, wat zwak.

4 likes

Ja, maar dit is een redenatie vanuit de aanname dat je op een eerlijke manier overtuigend wil zijn. Zoals dus de critici en medici onder ons dat probeerden. Annic speelt een heel ander spel.

5 likes

Ik betwijfel het ten zeerste, aangezien ze op haar insta alles verwijdert wat maar een beetje naar kritiek riekt. En ik denk ook niet dat dit forum nou echt de macht heeft om imagoschade te veroorzaken…
Dus tenzij dit (al dan niet toevallig) wordt gelezen door iemand in de media die er een verhaal van maakt en landelijk besproken wordt zal dit enkel een kleine irritatie voor haar zijn vrees ik. Zou willen dat het anders was, want ik vind het ook verschrikkelijk hoe ze geld probeert te verdienen over de ruggen van wanhopige mensen.

7 likes

Ja, ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.

Snap ik, maar dat vind ik niet rationeel, wat zij doet dus.

Mensen met oplichten en met droge ogen beweren dat het allemaal klopt, om geld af te troggelen zou ik ook echt niet kunnen. Ben inderdaad daar te eerlijk voor :wink:

Ik heb bo . os gisteren gemaild en ze appt me net. Of ik al het bewijsmateriaal wil verzamelen. Weet niet of jullie nog dingen hebben buiten dit forum om

48 likes

Uh wie heb je gemaild?

Hahaah beetje creatief denken

Ik las boobs

5 likes

Hahaha boobs@live.nl

7 likes

Goed dat je t gedaan hebt! Ik twijfelde maar vond het ook wel eng :sweat_smile:

Verder heb ik niet echt iets waar ze zelf niet achter kunnen komen…

1 like

Ze hebben meer mails hierover gehad en willen gewoon een case opbouwen en spreken dus iedereen die heeft gemaild. Dus er is helemaal niks zeker en ik stuur ook niks door over dit forum

16 likes

Nee ik heb wel laten weten dat ze er alles aan doet om dit in de doofpot te stoppen maar geen concrete details en zeker geen namen oid

19 likes