Mommybloggerstopic #2

Wat mij vooral stoort is dat “kritische” comments (lees: alles wat niet lovend is) worden verwijderd. Dat haar concept discutabel is doe je denk niet veel aan zolang het binnen de lijntjes van ‘wat mag’ is.

Wel vind ik dat je met zo’n openbaar concept bedacht moet zijn op negativiteit en daarmee fatsoenlijk om moet kunnen gaan, door op een normale manier de inhoudelijke discussie te voeren. Kim jong un is er niks bij op deze manier, en dat ze die houding doorzet door hier een advocaat op te zetten die zich al even kwalijk gedraagt… nouja dat is wat mij stoort.

Ik zou hierdoor dus ook nooit zaken met haar willen doen, echt heel onprofessioneel…

5 likes

Ik wist alleen dat ze influencercoach is, had verder nooit stilgestaan bij haar karakter of reputatie maar vind het echt verachtelijk dat ze dit moment aangrijpt om mensen met een nog onvervulde kinderwens uit te melken.

1 like

Welk stukje van Anna? Waar kan ik dat terug vinden.

1 like

Maar dit is toch ook wel influencer-eigen? Alles wat maar een beetje kritisch is scharen onder haat-comments en dus verwijderen en blokken, ipv er als een normale volwassene mee om te gaan en (shocking concept) misschien zelfs wat van te leren. Dat je echte haat-comments verwijdert en de posters ervan blokt snap ik helemaal, maar niet alles wat niet ophemelend is is meteen haat…

3 likes

Ja dat laatste snap ik ook. Zat mensen die ook met enge ziektes onder zo’n post lopen te schelden. Of mensen op hun geaardheid aanvallen. Of kind van influencer helemaal afbranden met minder poëtische woorden. Die verwijder je en die blok je en dat is prima idd…

1 like

So true !! Alleen de gemiddelde influencer post leuke plaatjes maar doet zich niet voor als expert of professional in de medische zorg. Annic doet echter alsof ze businesswoman of the year en medisch expert is… Prima als je je je zo wil voordoen (nouja met dit concept eigenlijk sowieso niet) maar gedraag je dan ook zo !

1 like

Dat je eigenhandig negatieve commentaren op je eigen youtube of instagram account moet je lekker zelf weten. Sommigen hebben er een dagtaak aan maar jouw kanaal, jouw regels.

Maar dat je vervolgens commentaar (lees: kritische en terechte vragen) op een openbaar forum gaat laten verwijderen vind ik echt waanzin, pure censuur!

16 likes

Eens met het laatste. En het klopt dat het hun eigen kanaal is en dus aan henzelf om te bepalen hoe ze omgaan met negatieve commentaren, maar ik vind het alsnog echt in- en intriest dat volwassen mensen niet normaal met kritiek om kunnen gaan. Dat zou iedereen boven de ~21 toch gewoon moeten kunnen? In wat voor wereld leef je als je een licht kritische vraag ziet als aanval en je fucking advocaat gaat inschakelen? Echt te absurd voor woorden.

5 likes

In Anna’s boek! Ik heb dat boek niet meer maar iemand had laatst een screenshot gedeeld. Het gaat over een bitch baas a la devil wears Prada en dat schijnt over haar te gaan.

3 likes

Hahaha, AIVD achtergrondcheck. :joy:

6 likes

Bestaat nog wel hoor! Misschien hebben ze je geblockt ofzo?

Haha wat was het dan “iloveannic”? “Whoneedssciencewhenyouhaveannic”?

12 likes

Twee van de influencers die ik noemde zijn afgestudeerd als diëtist en staan in het Kwaliteitsregister Paramedici. Iets anders dan BIG maar komt op hetzelfde neer. Ik vind dat ook kwalijk.

1 like

Ben geaccepteerd!

4 likes

Door dit aan te geven kan ze dus een koppeling maken tussen het forum en insta hé. Dat je je daar van bewust bent :sweat_smile:

3 likes

Er worden er super veel geaccepteerd nu, want haar volgers schieten omhoog. Dus denk dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

3 likes

Na dit alles gelezen te hebben, ben ik op het idee gekomen van een online platform speciaal voor influencers waar ze alles kunnen lezen over hoe om te gaan met kritiek. Ik zoek alleen nog een paar producten die ik in m’n webshop on the side kan verkopen. Die bankrekening moet natuurlijk ook wel gespekt worden. Heeft iemand een idee? Kwakzalverij, producten van slechte kwaliteit, ali hustle geen probleem uiteraard. En niet vergeten dat ik het alleen doe om ze te helpen. :heart:

13 likes

Hahahaha alsof je ergens bent aangenomen

12 likes

Zou Annic al een samenwerkingsvoorstel naar IvVJ hebben gedaan? Ik zit nu hun vlog te kijken en echt de comments… sommige heel lief, hart onder de riem stekend en dan dit… echt ik zo hier zo kwaad van worden. Rot op met je het is allemaal een mindset.

8 likes

Zo voelt het bijna wel! De FBI is gestart

1 like