Mommybloggerstopic #2

Bedankt :slight_smile:

Ben wellicht niet de echte Boos-doelgroep, maar vind het wel interessant hoe ze dingen aanpakken en bs aan de kaak stellen.

1 like

GA WEG!!

(Ik bedoelde de kleine sensatie kindertjes)

3 likes

Ik ga er vanuit dat op de screenshots de IG namen onherkenbaar gemaakt worden?

2 likes

DOEII.

(Snap ik, maar volgens mij valt de Boos doelgroep echt heel erg mee :slight_smile: Je kunt vervelendere kutkinders hebben, denk ik).

1 like

Ik denk het niet hoor, wat er op haar website staat en dat ze via instagram reacties heeft verwijderd, mensen blokkeert en een advocaat erop uit stuurt om de werkmails te zoeken van instagramgebruikers is al meer dan genoeg om een item over te maken zonder uberhaupt dit forum te benoemen. Haar gedrag vult zo die aflevering.

16 likes

Nja dat wel maar als je een beetje gaat googlen kom je denk ik wel hier uit.

Dat wordt dan in een recordtempo bans uitdelen :rofl:

1 like

Nee het meisje dat ik sprak gaf aan dat ze elke week van die brieven krijgen op het adres van boos

12 likes

Ja heb je ook helemaal gelijk in. Is uiteraard combinatie van hier posten en social media inzetten.

Dat heeft denk ik weinig zin. Dat zou dan op censuur uitdraaien.

1 like

:nauseated_face:

Op instagram?

3 likes

Hoe kan die vrouw met haarzelf leven :S

1 like

Ben nu best wel benieuwd bij welke van haar andere initiatieven ze op deze manier kritiek verborgen heeft. Zouden de volgers van haar businesscoaching wel eens ontevreden zijn? Was ilfn wel zo succesvol? We will never know.

13 likes

:sweat_smile::joy:

13 likes

Wauw :joy:

1 like

Screenshots van een afgesloten account openbaar maken aii

2 likes

Ik heb Annic toegevoegd want ben te nieuwsgierig, maar ik denk dat ze niemand meer gaat accepteren nu #positivevibesonly

Klopt! Aantal dagen geleden ook verzoek gedaan bij beide account maar niks! Wie weet jij meer geluk hahaha

Was ik me even niet bewust van, stom. Is verwijderd door de mods.
Niet dat zij hiervoor heel privé was maar ik snap het idee.

5 likes

Niet alleen jouw fout hoor:)

1 like